  • 1. Data: 2003-04-01 06:59:43
    Temat: Nr VC na paragonie
    Od: "Jarecki_B12" <j...@o...pl>

    Cześć,
    ale się właśnie wkurzyłem. Tak sobie przeglądałem kwity ze stacji benzynowej,
    chcąc policzyć spalanie, patrzę i oczom nie wierzę. Na paragonach jest w całej
    swojej okazałości numer mojej VC plus data ważności! No to teraz mają
    wszystko: nr, nazwisko (z podpisu) i datę ważności. Czy to normalne?! Kogo to
    wina: dostawcy POSu czy użytkownika tegoż? Tak jest wszędzie? Zawsze mi się
    wydawało, że te numery są kropkowane?

    Dzięki za wszelkie komentarze.

    Jarecki
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-01 07:03:53
    Temat: Re: Nr VC na paragonie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jarecki_B12" <j...@o...pl> wrote in message
    > wina: dostawcy POSu czy użytkownika tegoż? Tak jest wszędzie? Zawsze mi
    się
    > wydawało, że te numery są kropkowane?

    wydawało ci się :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-01 09:25:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarecki_B12"

    > (...) Na paragonach jest w całej
    > swojej okazałości numer mojej VC plus data ważności! No to teraz mają
    > wszystko: nr, nazwisko (z podpisu) i datę ważności. Czy to normalne?!

    normalne to nie jest - normalnie w wiekszosci przypadkow nie ma jednak
    nazwiska
    normalnie to na stacjach benzynowych wypuklymi sie nie powinno placic :-))

    Na statoilu ostatnio placilem Maestro BGZ i srodek numeracji mam
    wygwiazdkowany
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-04-01 09:44:13
    Od: b...@z...pl

> [...]
    > wina: dostawcy POSu czy użytkownika tegoż? Tak jest wszędzie? Zawsze mi się

    poczytaj: http://karty.zwiruk.pl/slipy.html
    niewiele jest posów które 'wykropkowują/wygwiazkowują' nr. karty
    niektóre potrafią drukować także imię i nazwisko któe znajduje się
    na zakodowanym pasku. Generalnie nic nowego. Tak jest od dawna.

    --
    Karol Żwiruk