  • 1. Data: 2003-06-13 09:09:05
    Temat: Numer rachunku w VW Bank
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Mam pytanie odnośnie formatu numeru rachunku e VW Banku.
    Otóż jest on zapisany w formacie xxxxxxxx-xxxxxxx-xxxxx-xxx 01
    Kiedy próbuję zdefiniować płatnośc w Inteligo, system odrzuca numer rachunku
    i podaje wiadomość, iż spacja jest niedozwolonym znakiem.
    Moje pytanie: w jaki sposób zapisać w/w numer, aby pieniżki doszły?

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

    --
    SimLock przez Internet - http://www.simlock.z.pl
    Bezpłatna bramka SMS - 100% skuteczności

  • 2. Data: 2003-06-13 09:12:04
    Temat: Re: Numer rachunku w VW Bank
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Kozik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i podaje wiadomość, iż spacja jest niedozwolonym znakiem.
    > Moje pytanie: w jaki sposób zapisać w/w numer, aby pieniżki doszły?

    Ja wpisałem bez spacji i bez 01 i doszło (z mBanku)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-13 09:14:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...home.net.pl,
    Marek Kozik <s...@p...pl>:
> [...]
    > rachunku i podaje wiadomość, iż spacja jest niedozwolonym znakiem.
    > Moje pytanie: w jaki sposób zapisać w/w numer, aby pieniżki doszły?

    Bylo dopiero co!
    Pisali, ze dziala na 3 sposoby:

    bez "spacja-01"
    z kreska zamiast spacji
    bez spacji, z 01

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-13 09:27:08
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcc4e3$6c3$1@news.onet.pl...

    > Ja wpisałem bez spacji i bez 01 i doszło (z mBanku)

    dziękuję :)

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik