  • 1. Data: 2009-04-08 12:15:27
    Temat: O co chodzi?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Jak ceny czegokolwiek spadają, to ja jako potencjalny nabywca się cieszę.
    Tanieją telewizory, to dobrze bo kupię taniej. Tak samo z każdym dobrem
    konsumpcyjnym oraz inwestycyjnym. Tanieją grunty, to dobrze bo taniej kupię,
    tanieje złoto też dobrze, tanieje pieniądz (kredyt) to juz jest naprawdę
    bardzo dobrze.

    Tylko z akcjami jest inaczej. Im bardziej przewartościowane, tym więcej osób
    chce je mieć.
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-08 13:38:05
    Temat: Re: O co chodzi?
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > naprawdę bardzo dobrze.
    >
    > Tylko z akcjami jest inaczej. Im bardziej przewartościowane, tym więcej

    Odpowiedz:

    a. Masz 14 lat i dopiero poznajesz swiat
    b. Jestes zwykly TROLL

  • 3. Data: 2009-04-08 14:26:29
    Od: j...@w...pl

    Virck dżizas nie karm trolla plis, przeca widać po poziomie wypowiedzi że
    człowiek nigdy nie miał nic wspólnego z inwestycjami...

  • 4. Data: 2009-04-08 14:26:32
    Od: "stu" <j...@w...pl>

  • 5. Data: 2009-04-08 14:36:16
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    wiadomości news:gri4kr$ivs$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Tylko z akcjami jest inaczej. Im bardziej przewartościowane, tym więcej
    > osób chce je mieć.

    Boli, że wyskoczyłeś z samolotu, jak dopiero kołował na lotnisku przed
    startem? Zawsze możesz zamknąć oczy i kupić coś PKCem.
    :))))) i zarabiać wraz z innymi. ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2009-04-08 14:55:28
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    <j...@w...pl> wrote in message
    > Virck dżizas nie karm trolla plis, przeca widać po poziomie wypowiedzi że
    > człowiek nigdy nie miał nic wspólnego z inwestycjami...

    OK...Juz go wrzucam do KF...Sorry....

  • 7. Data: 2009-04-08 17:29:42
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > konsumpcyjnym oraz inwestycyjnym. Tanieją grunty, to dobrze bo taniej
    > kupię, tanieje złoto też dobrze, tanieje pieniądz (kredyt) to juz jest

    mniejsze zarobki bo mniejsza produkcja, bardzo dobrze
    wieksze bezrobocie to bardzo dobrze,
    trudniej o kredyt bardzo dobrze
    mniej pracy bardzo dobrze
    itd

  • 8. Data: 2009-04-08 20:34:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Odpowiedz:
    >
    > a. Masz 14 lat i dopiero poznajesz swiat
    > b. Jestes zwykly TROLL

    Nie jest tak źle.
    Przeciez ostatnio dwa razy idealnie wyznaczył dno korekty wzrostu.
    Tylko polaryzacja nawaliła, ale to drobiazg.
    :)))

  • 9. Data: 2009-04-09 07:50:51
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Boli, że wyskoczyłeś z samolotu, jak dopiero kołował na lotnisku przed
    > startem? Zawsze możesz zamknąć oczy i kupić coś PKCem.

    Sprzedawanie w dołku nie jest wcale takie złe, jeżeli kupiło się w dołku
    położonym znacznie niżej. :-)