  • 71. Data: 2015-10-07 10:31:24
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5614c82e$0$27509$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Wprowadzałeś taki paragon do tej loterii?
    >Myślisz że wielu ludziom będzie się chciało wypełniać 10 pozycji?
    >Wspomnisz moje słowa. Ta loteria to koncertowa klapa dla budżetu.

    Jaka klapa ?

    Pieniadze zostaly wydane zgodnie z planem, w przetargu, wiec
    najtaniej.
    Loteria zostala zaprogramowana i uruchomiona.

    Teraz troche paragonow ludzie wpisza, nagrody beda wylosowane, urzad
    sie pochwali wzrostem swiadomosci spoleczenstwa, byc moze iloscia
    materialu do weryfikacji, wyplaci sobie nagrody za dobrze zrealizowany
    projekt, i wszyscy beda zadowoleni.

    No chyba, ze ktos zacznie sprawdzac do kogo te samochody trafily :-)

    J.

  • 72. Data: 2015-10-07 10:41:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:23, Liwiusz pisze:
    > Czyli nie czytasz tego, co piszę, tylko ślepo lansujesz swoje błędne
    > tezy. Zatem powtórzę - ostatnią rzeczą, o którą w tej loterii chodzi, to
    > to, aby ludzie gdzieś wklepywali jakieś paragony.

    Właśnie podważyłeś sens jej istnienia :-)
    Żeby loteria miała sens i skutkowała większym "braniem" paragonów to
    musi ich czymś zmotywować do działania.
    Samo hasło wygrasz samochód nie wystarczy.
    Trzeba wziąć paragon, wklepać jego dane do systemu a potem go przez
    miesiąc zarchiwizować.
    Żeby to zadziałało ludziom musi się chcieć to zrobić.
    Jako że ja spróbowałem w przeciwieństwie do Ciebie, śmiem twierdzić że
    ludziom się nie będzie chciało bo wymaga to za dużo zachodu a naród
    leniwy jest. Może gdyby procedura była prostsza ...

    Jak widać debilny pomysł poparty nieudolnym wykonaniem.

    Lepiej byłoby obniżyć jakiś podatek albo podnieść kwotę wolną choćby o
    promil. A tak kolejna kasa wyrzucona w błoto znaczy do kieszeni królika ;-)

  • 73. Data: 2015-10-07 10:44:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:31, J.F. pisze:
> [...]
    > wszyscy beda zadowoleni.
    >
    > No chyba, ze ktos zacznie sprawdzac do kogo te samochody trafily :-)

    Pełna zgoda.

    Ja pisałem o budżecie który jak nikomu innemu leży na sercu premierzycy
    i jeszcze rzutem na taśmę na pewno przedstawi nam kolejne wspaniałe
    programy ;-)

  • 74. Data: 2015-10-07 10:47:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Właśnie podważyłeś sens jej istnienia :-)

    Nie podważył.
    Celem istnienia loterii jest, żeby ludzie ŻĄDALI paragonów.
    To czy je później wklepią jest sprawą drugorzędną.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Everyone was born right-handed. Only the greatest overcome it.

  • 75. Data: 2015-10-07 10:47:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:41, z pisze:

    > Właśnie podważyłeś sens jej istnienia :-)
    > Żeby loteria miała sens i skutkowała większym "braniem" paragonów to
    > musi ich czymś zmotywować do działania.

    I już sama powszechna świadomość, że mechanik powinien wystawić paragon,
    jest sukcesem, choćby potem ten paragon klient od razu wyrzucał do kosza.

    > Samo hasło wygrasz samochód nie wystarczy.

    Nie będę się powtarzał.

    > Jak widać debilny pomysł poparty nieudolnym wykonaniem.
    >
    > Lepiej byłoby obniżyć jakiś podatek albo podnieść kwotę wolną choćby o
    > promil. A tak kolejna kasa wyrzucona w błoto znaczy do kieszeni królika ;-)

    To dopiero debilne pomysły. Co to obchodzi osobę niepłacącą podatku w
    ogóle jaka jest kwota wolna albo czy VAT wynosi 23, czy 22%?

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2015-10-07 10:53:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:47, Kamil Jońca pisze:

    > Nie podważył.
    > Celem istnienia loterii jest, żeby ludzie ŻĄDALI paragonów.
    > To czy je później wklepią jest sprawą drugorzędną.

    Według mnie cel jest jeszcze bardziej perfidny. Nie chodzi o zwykłe
    żądanie paragonu. Chodzi o patrzenie człowieka na człowieka wilkiem. Tak
    jak kiedyś walczono ze spekulantami. "Fryzjer twój wróg". W mętnej
    wodzie, dziel i rządź i tym podobne.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2015-10-07 11:19:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:47, Liwiusz pisze:
    > I już sama powszechna świadomość, że mechanik powinien wystawić paragon,
    > jest sukcesem, choćby potem ten paragon klient od razu wyrzucał do kosza.

    To może lepiej spot czy tak popularne ostatnio kampanie społeczne?
    Po co ten cyrk? Za mało można kasy zdefraudować?

    > To dopiero debilne pomysły. Co to obchodzi osobę niepłacącą podatku w
    > ogóle jaka jest kwota wolna albo czy VAT wynosi 23, czy 22%?

    Wybierz sobie inny podatek co Ci pasuje. Jest wiele do obniżania. CIT?
    Są ludzie co płacą podatki i kwota wolna czy VAT ma dla nich znaczenie.

  • 78. Data: 2015-10-07 11:22:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 10:47, Kamil Jońca pisze:
    > Celem istnienia loterii jest, żeby ludzie ŻĄDALI paragonów.
    > To czy je później wklepią jest sprawą drugorzędną.

    Nie czytasz. Udowodniłem że taki cel nie zostanie osiągnięty.
    Osiągnięte zostaną inne cele ;-)
    Chciałem podyskutować z oficjalną jedynie słuszną ideologią rządu.
    Ale jak widać już nikt tej ideologii nie bierze poważnie.
    Może to i dobrze :-)

  • 79. Data: 2015-10-07 11:24:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > To może lepiej spot czy tak popularne ostatnio kampanie społeczne?
    > Po co ten cyrk? Za mało można kasy zdefraudować?
    I sądzisz, że będzie taniej?
    Loteria ma tą miłą cechę, że jest jakiś zysk dla biorącego paragon
    (owszem ułomny i przypadkowy), co spowoduje, że jest szansa, że ludzie
    sami będą to rozpowszechniać. Pewnie tu by się musiał wypowiedzieć,
    jakiś spec o PR, ja jestem za krótki.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Try `stty 0' -- it works much better.

  • 80. Data: 2015-10-07 11:25:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie czytasz. Udowodniłem że taki cel nie zostanie osiągnięty.

    Gdzie udowodniłeś? Napisałeś tylko co Ci się wydaje.
    Twój błąd polega na tym, że np. zakładasz, że ludzie potrafią liczyć.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You are fighting for survival in your own sweet and gentle way.