  • 1. Data: 2011-11-14 21:54:00
    Temat: O ile punktów BIK obniża za złożony wniosek na kredyt hipoteczny?
    Od: froff <f...@i...pl>

    witam
    Nie umiem nigdzie - w szczególności na stronach BIK-u - znaleźć rzetelnej informacji
    na temat wzorów
    używanych do wyliczeń. Może tutaj ktoś coś wie?
    Dowiedziałem się mianowicie, że za każdy złożony wniosek kredytowy mój score od razu
    spada.
    Ale ja chciałbym wiedzieć o ile spada i czy zależność jest liniowa. Zamierzam złożyć
    kilka wniosków,
    żeby wycisnąć dobre warunki ale nie chciałbym przedobrzyć i się przejechać na BIKu.
    Jak to wiec jest?

    pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2011-11-14 22:00:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-11-14 22:54, froff pisze:
> [...]
    > Zamierzam złożyć kilka wniosków, żeby wycisnąć dobre warunki ale nie
    > chciałbym przedobrzyć i się przejechać na BIKu.

    każde zapytanie kredytowe do BIK kosztuje klienta 17 punktów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-11-14 22:06:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    froff <f...@i...pl> writes:

> [...]
    > liniowa. Zamierzam złożyć kilka wniosków, żeby wycisnąć dobre warunki
    > ale nie chciałbym przedobrzyć i się przejechać na BIKu.

    Olej to.
    Co najwyżej gdzieś w uwagach do wnioosku zaznacz, że składałeś wniosek
    gdzieś indziej również, na wypadek gdybyś w danym wniosku nie dostał.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 4. Data: 2011-11-14 22:09:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    froff <f...@i...pl> writes:

> [...]

    Co najwyżej gdzieś w uwagach do wnioosku zaznacz, że składałeś wniosek
    gdzieś indziej również, na wypadek gdybyś w danym wniosku nie dostał.
    ^^^^^^^Banku

  • 5. Data: 2011-11-14 22:23:21
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 14.11.2011 23:00, RobertS wrote:

    > każde zapytanie kredytowe do BIK kosztuje klienta 17 punktów

    Hm... a co to jest zapytanie kredytowe? To samo co złożony wniosek?
    Jeżeli pochopnie zarejestrowałem się w "aukcjekredytowe.pl" ale nie skorzystałem
    z żadnych ofert na mojej aukcji, to też poleciały mi zapytania kredytowe?

  • 6. Data: 2011-11-14 22:24:13
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "froff" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zamierzam złożyć kilka wniosków, żeby wycisnąć dobre warunki ale nie
    > chciałbym przedobrzyć i się przejechać na BIKu.

    U mnie zadziałało pójście do CZŁOWIEKA i porozmawianie, ze w innym banku
    dają
    mi TAKIE warunki, a ja szukam LEPSZEGO BANKU.

    Z automatu dostaję odmowy, a tak dali mi kartę z limitem 7000 na gębę.

    Feromon

  • 7. Data: 2011-11-14 22:49:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Olej to.
    > Co najwyżej gdzieś w uwagach do wnioosku zaznacz, że składałeś wniosek
    > gdzieś indziej również, na wypadek gdybyś w danym wniosku nie dostał.
    > KJ

    1. jak ktoś ma scoring na granicy i przesadzi z wnioskami to może sobie
    krzywdę zrobić

    2. niektóre banki we wniosku wymagają wpisania czy klient skladał
    wnioski w innych bankach, w skrajnych przypadkach do umowy dają warunek,
    że należy te wnioski wycofać, aby dostać pozytywną decyzję (kuriozum,
    ale tak bywa)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-11-14 22:52:16
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 14.11.2011 23:24, Feromon wrote:

> [...]
    > mi TAKIE warunki, a ja szukam LEPSZEGO BANKU.
    >
    > Z automatu dostaję odmowy, a tak dali mi kartę z limitem 7000 na gębę.

    No ale procesowanie wniosku o hipoteczny trwa a ja nie mam czasu procesować ich
    sekwencyjnie.
    Chcę to zrównoleglić, a potem najlepszą ofertę pokazać w dwóch nieco gorszych
    i zakończyć na drugiej iteracji mając gotowe oferty z czterech banków.
    BTW: Obawiam się, że kredytu hipotecznego na 75% wartości nie dostanę na gębę choćbym
    nie wiem
    jakich sztuczek użył :)

  • 9. Data: 2011-11-14 22:53:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > każde zapytanie kredytowe do BIK kosztuje klienta 17 punktów

    Poważnie? Liniowo to działa? Dla mnie to nie problem złożyć ze 30 wniosków.
    I zjedzie mi wtedy BIKSco w okolice zera? A kiedy odbije do początkowych
    wartości?

  • 10. Data: 2011-11-14 22:56:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-14 23:24, Feromon pisze:

> [...]
    > mi TAKIE warunki, a ja szukam LEPSZEGO BANKU.
    >
    > Z automatu dostaję odmowy, a tak dali mi kartę z limitem 7000 na gębę.

    Nie rozumiem, gdzie do kogo poszedłeś, gdzie załatwileś, żeby odmów w
    Bankach nie dostawać?
    Podobno właśnie zapytania Banków do BIK-u powodują zmniejszanie
    zdolności kredytowej, czy odrzucanie wniosków o kredyt.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w