  • 41. Data: 2004-08-28 09:45:05
    Temat: Re: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    nod napisal/a:

    > czytaj do końca!

    doszedłeś do str. 16 a ja dalej

    > strona 16 we wspomnianym przez Ciebie PDFie:
    > tabela 3: Opłaty za połączenia miejscowe i strefowe, opłata 0,29zł
    > netto tabela 4: Opłaty za połączenia międzystrefowe, opłata 0,40zł
    > netto

    str. 21:
    "Objaśnienia do planu TP standardowego
    Połączenia telefoniczne w ruchu automatycznym są rozliczane jednostką
    taryfikacyjną z opłatą jednostkową 0,29zł+VAT"

    co to oznacza?
    że 40gr/min = 1 impuls 0,29zł bije co 43,5 sekundy
    30gr/min = 1 impuls 0,29zł bije co 58 sekund
    20gr/min = 1 impuls 0,29zł bije co 87 sekund

    jak nie wierzysz to zapytaj na pl.misc.telefonia

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 42. Data: 2004-08-28 16:50:08
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "nod" <n...@o...pl> wrote in message
    > z praktyki jakiej doświadczyłem będąc kasjerem na pewnej stacji paliw
    wiem, że
    > jak klient zatankuje za 10,03zł to rzuca na ladę 10zł i już go nie ma, a
    jak
    > zatankuje za 9,98 czy 9,99zł to z uporem maniaka czeka na tego 1 czy 2gr;
    > Ty-kasjer po 12h pracy takich groszowych "braków" masz tyle że musisz
    dołożyć z
    > własnej kieszeni, bo szefa nie interesuje że są tak pazerni ludzie że
    czekają na
    > głupiego jednego grosza.

    Jakby Ci kiedys do paczki fajek 2 groszy zabraklo to bys nie mowil, ze
    pazerni.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 43. Data: 2004-08-28 16:53:32
    Od: "nod" <n...@o...pl>

> [...]
    > 30gr/min = 1 impuls 0,29zł bije co 58 sekund
    > 20gr/min = 1 impuls 0,29zł bije co 87 sekund
    >
    > jak nie wierzysz to zapytaj na pl.misc.telefonia

    właśnie o to mi chodzi - że koszt połączenia w przeliczeniu na minutę jest dla
    rozmów międzystrefowych wyższy niż dla strefowych; sprawy jak to jest rozliczane
    nie poruszam :)

    > Pozdrawiam,
    > Zbiggy
    pozdr
    nod

  • 44. Data: 2004-08-28 17:20:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Aug 2004 21:32:25 +0200, w <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Impuls jest impuls i kosztuje te swoje 35 groszy tak czy owak... Nie

    Taaaa.. pod warunkiem, że autoryzacja zmieści się w takim impulsie.
    Bardzo w to wątpię.

  • 45. Data: 2004-08-28 17:23:31
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 28 Aug 2004 18:50:08 +0200, w <cgqd2g$2di$1@mamut1.aster.pl>, Piotr
    \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net> napisał(-a):

    > Jakby Ci kiedys do paczki fajek 2 groszy zabraklo to bys nie mowil, ze
    > pazerni.

    Nie da rady być aż takim dziadem.

  • 46. Data: 2004-08-28 18:51:54
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Nie da rady być aż takim dziadem.

    Dlaczego dziadem? W poblizu nie bylo zadnego bankomatu wiec nie moglem
    wyplacic, a reszte gotowki wydalem poprzedniego dnia.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 47. Data: 2004-08-28 19:56:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nod" <n...@o...pl> writes:

    > właśnie o to mi chodzi - że koszt połączenia w przeliczeniu na
    > minutę jest dla rozmów międzystrefowych wyższy niż dla strefowych;
    > sprawy jak to jest rozliczane nie poruszam :)

    Uparty jak osiol.

    Wystapiles z teza, ze autoryzacja wymagajaca polaczenia
    miedzymiastowego jest drozsza niz przy polaczeniu lokalnym. Otoz nie
    jest, bo tak czy owak placi sie za jeden impuls.

    MJ

  • 48. Data: 2004-08-28 19:58:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> writes:

    > Taaaa.. pod warunkiem, że autoryzacja zmieści się w takim impulsie.
    > Bardzo w to wątpię.

    Oczywiscie, ze sie zmiesci. 43.5 sekundy to jest hohoho. Wez kiedys
    zegarek do sklepu i zmierz. Tylko patrz na ekranik terminala, zeby
    wiedziec, kiedy sie juz dodzwonil.

    MJ

  • 49. Data: 2004-08-29 07:29:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    nod napisał(a):

    > właśnie o to mi chodzi - że koszt połączenia w przeliczeniu na minutę jest dla
    > rozmów międzystrefowych wyższy niż dla strefowych; sprawy jak to jest rozliczane
    > nie poruszam :)

    No faktycznie jak osioł. Ale zdążysz zautoryzować w jednej jednostce !

  • 50. Data: 2004-08-29 18:42:29
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Oczywiscie, ze sie zmiesci. 43.5 sekundy to jest hohoho. Wez kiedys
    > zegarek do sklepu i zmierz. Tylko patrz na ekranik terminala, zeby
    > wiedziec, kiedy sie juz dodzwonil.

    przyjmował twoją kartę kiedyś terminal z Pekao S.A. ? bo ja ostatnio myślałem że
    usnę przy kasie w Albercie :/

    > MJ
    nod