  • 161. Data: 2011-01-13 15:29:05
    Temat: Re: O tym jakimi baranami sa niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujacy mieszkanie za 200 000 zl
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Są różne modele, np.:

    * "Nachapać się kredytami i umrzeć" - całkiem niezły, szczególnie dla bezdzietnych;

    ** "Płacić na ZUS całe życie i umrzeć" - całkiem popularny i popierany przez tzw.
    państwo, szczególnie jak wzywasz pogotowie i
    podajesz wiek chorego/chorej.

    -----

  • 162. Data: 2011-01-17 01:19:24
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > A skąd Ty To wiesz? A może ja np zajmuje sie repasacją pończoch i tam w
    > moim zawodzie pracy nie znajdę.
    > No i rodzina, znajomi itp. Dla mnie to ma znaczenie- dla Ciebie może nie.
    > No i droga ta kamienica w porównaniu do tego co wybudowałem/moge wybudować
    > tu na miejscu.

    Amerykańska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to przeprowadzka do
    innego. Nie ma w danym fachu, to przekwalifikowanie.

    Polska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to siedzę na dupie i czekam
    aż będzie. Nie ma w danym fachu, to narzekać ale nie zdobywać nowych
    kwalifikacji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 163. Data: 2011-01-17 01:19:51
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Rozumiem ze skoro w Bremen mleko i miód rzekami płyną to zwijasz Fredrynet
    > przenosisz się do Bremen i otwierasz Delmestraßenet?

    Twoje rozumowanie nie sprawdziło się.

  • 164. Data: 2011-01-18 09:06:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Polska mentalność - nie ma roboty w tym mieście, to siedzę na dupie i
    > czekam aż będzie. Nie ma w danym fachu, to narzekać ale nie zdobywać

    Znowu zamydlasz temat.
    Przecież pijesz do kredytobiorców. A kredytobiorca jak sama nazwa wskazuje
    ma już kredyty. A skoro dostał kredyty to ma stałe dochody, a skoro ma stałe
    dochody to nie musi przeprowadzać się do obcego kraju i robic np "na
    niemca".
    A jak straci prace to inna bajka, i wtedy czasami trzeba się
    przekwalifikować.

    Krzysiek

  • 165. Data: 2011-01-18 09:34:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Znowu zamydlasz temat.
    > Przecież pijesz do kredytobiorców. A kredytobiorca jak sama nazwa wskazuje

    Nie mam nic do kredytobiorców. Czepiam się tylko głupich kredytobiorców.

> [...]
    > niemca".
    > A jak straci prace to inna bajka, i wtedy czasami trzeba się

    Wiesz co to są stałe dochody?
    Prowadząc działalność gospodarczą nie mam wg banku stałych dochodów.
    Zatrudniam pracownika i mogę go w każdej chwili zwolnić. On wg banku ma
    stałe dochody.

    Stałe dochody w kontekście 30 lat spłacania kredytu, to fatamorgana.

  • 166. Data: 2012-06-30 14:17:30
    Od: " olka" <m...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

    > Naiwnych którzy w szczycie bańki spekulacyjnej nieruchomości kupili
    > mieszkania płacąc 3000, 5000 a nawet 9000 zł za metr kwadratowy w Polsce nie
    > brakuje.

    i nadal zdania nie zmieniasz?