  • 11. Data: 2009-01-17 12:43:53
    Temat: Re: ODLEWNIE - Odlewnie Polskie złożyły wniosek o upadłość
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

    > Chcialem tu dorzucic swwoje....
    > A jak drogi Fatso skomentujesz fakt, iz huta metali niezelaznych w
    > Szopienicach (calkiem niedaleko polozona od Ferrumu) przestala istniec ?.

    Mam nadzieje ze ten syf nie jest zakazny

  • 12. Data: 2009-01-17 13:10:18
    Temat: Re: ODLEWNIE - Odlewnie Polskie z?oz.y?y wniosek o upad?os'c'
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ci z zarza;du Odlewni, tez. kupowali akcje Odlewni.

    Kupowali akcje Odlewni i jednoczes'nie spekulowali opcjami.

    J.

  • 13. Data: 2009-01-17 13:23:17
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:

    > Ci z zarza;du Odlewni, tez. kupowali akcje Odlewni.
    >
    > Kupowali akcje Odlewni i jednoczes'nie spekulowali opcjami.
    >
    > J.

    zgin, przepadnij maro!

  • 14. Data: 2009-01-17 23:37:02
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > To nie takie czarno biale. Firmy produkcyjne i eksportowe dostaly mocno po
    > dupie podczas umacniania zlotowki. Aby nie splajtowac do reszty chwycily
    > sie ostatniej deski ratunku i zaczely sie w koncu zabezpieczac, oczywiscie
    > odwrocil sie trend (albo ktos sprytnie odwrocil) wiec dostaly po dupie
    > poraz kolejny; tym razem jak widac byl to gwozdz do trumny. Przy takich
    > wahaniach naprawdę trudno prowadzic produkcje eksportową.

    gdyby zabezpieczali wysokość swojego eksportu to rozumiem, (wtedy zreszta
    by nie bankrutowali)
    ale oni "zabezpieczali" kwoty wielokrotnie wieksze niż ich produkcja- a to
    już jest spekulacja i ponieśli tego konsekwencje

    gdyby im sie udało, to mieliby milionowe premie, byliby cool trendy i super
    cwaniaki , a jak sie nie udało to pazerne banki winne ?