  • 1. Data: 2009-11-23 12:43:18
    Temat: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "To pierwsza tak ostra krytyka OECD, dotycząca polskiej polityki
    gospodarczej. Gazeta zauważa, że rynkowi analitycy mówią o problemie od
    dawna, ale niekomercyjna instytucja międzynarodowa dotąd nie odważyła się na
    tak mocny głos."

    Wreszcie odwazyli sie mowic otwarcie o tym co juz dawno wiadomo?

    calosc:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/OECD-karci-polskie-w
    ladze-za-lenistwo-2051671.html

  • 2. Data: 2009-11-23 13:16:59
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a prosiło się żeby nie tykać polityki..
    ale jak już się mleko wylało to daję cytat:

    "Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju OECD krytykuje Polskę za
    unikanie reformy finansów publicznych, niszczenie systemu emerytalnego i
    zamiatanie problemów budżetowych pod dywan - pisze "Puls Biznesu". To pierwsza
    tak ostra krytyka OECD, dotycząca polskiej polityki gospodarczej. "

    NIC NIEWART Ryży do spółki z huraganem Rostowskim, panią Chodak i Kargulem
    w końcu zostali zdemaskowani...

    Cóż chyba trzeba obstawiać EURPLN do góry w średnim terminie

    IWSP

  • 3. Data: 2009-11-23 13:47:15
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ireneusz Wik <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    "

    > NIC NIEWART Ryży do spółki z huraganem Rostowskim, panią Chodak i Kargulem
    > w końcu zostali zdemaskowani...
    >
    > Cóż chyba trzeba obstawiać EURPLN do góry w średnim terminie
    >
    > IWSP

    to przykre ze potrzebujesz napisane czarno na bialym aby "zdemaskowac"...

    pzdr

  • 4. Data: 2009-11-23 15:36:06
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Bo ryży nie chce szczpionki ? ? ? !

  • 5. Data: 2009-11-23 19:48:34
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    haze <a...@t...net.pl> napisał(a):

    > Bo ryży nie chce szczpionki ? ? ? !

    bo

    1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE pieniądze
    z OFE
    2) bo mamy najwyższy planowany deficyt w historii w przyszłym roku
    3) o reformach nie wspominam
    4) jedno okienko?
    5) kontrakt gazowy?
    6) podatek liniowy?
    7) druga Irlandia?
    8) jeszcze Ryży chce zmieniać konstytucję pod siebie - szczyt bezczelności

    Ryży tylko szczerzy zęby i gładko mówi, czyli serial dla podatnych,
    bezmyślnych idiotów

    IWSP

  • 6. Data: 2009-11-23 19:52:08
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > haze <a...@t...net.pl> napisał(a):
    >

    > 1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE
    > pieniądze
    > z OFE

    nie sa Twoje

    > 8) jeszcze Ryży chce zmieniać konstytucję pod siebie - szczyt bezczelności

    jak pod siebie?

  • 7. Data: 2009-11-23 19:56:53
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > jak pod siebie?

    pod siebie, bo przecież jest u władzy, a patrząc po sondażach nikt (nawet
    pis) nie wierzy, że to sie szybko zmnieni.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2009-11-23 20:02:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    OK myślałem ze chodzi pod siebie jako ew. pod przyszłego prezydenta.

  • 9. Data: 2009-11-23 20:10:27
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > OK myślałem ze chodzi pod siebie jako ew. pod przyszłego prezydenta.

    Pod siebie, bo nikt, nawet on, już nie wierzy, że zostanie prezydentem w
    drodze wyborów powszechnych. Dotarło?

    kc

  • 10. Data: 2009-11-23 20:15:32
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Pod siebie, bo nikt, nawet on, już nie wierzy, że zostanie prezydentem w
    > drodze wyborów powszechnych. Dotarło?

    ja wierze