  • 11. Data: 2009-11-23 20:27:34
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > ja wierze

    To może rozumiem. A chcesz?

    Pozdrawiam

    kc

  • 12. Data: 2009-11-23 22:04:25
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > ja wierze
    No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za
    PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

    pozdrawiam stary

  • 13. Data: 2009-11-23 22:07:19
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za
    > PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

    Niestety trzeba przyznać, że argumentów dość mało ale są. Za kaczką
    okupantem pałacu prezydenckiego argumentu nie ma ani jednego. Chwilowo nie
    ma innych kandydatów.

  • 14. Data: 2009-11-23 22:41:29
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za
    > PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.

    żadnych nie mam
    wole grype od cholery

  • 15. Data: 2009-11-23 23:04:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    stary wrote:

    > No jasne skippy.Wierzysz i innej opcji nie przyjmujesz.Ty jak zwykle za
    > PO.Mało masz argumentów że PO i Tuzek sa ok ale jesteś za.Bo tak wypada.
    >
    > pozdrawiam stary

    Ja też wierze, ze Tusk wygra bądź inny kandydat PO. Wierzę bo tak wypada, z
    głupoty i na skutek manipulacji TVN i GW no i ze skrajnego zaślepienia. Na
    razie takich głupich jak ja jest więcej od takich mądrych jak Ty. Powinieneś
    przemyśleć swoje metody perswazyjne.

  • 16. Data: 2009-11-24 00:02:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "stary"

    Proszę, masz to jest foto w prezencie, bo uważam że Ty jesteś zaślepiony na
    opcję polityczną, a nie ja.
    Absolutnie na czasie, idealne do clipów Pisu:

    http://plfoto.com/1965417/zdjecie.html

    Uważam że świetne.

    Szukałem tez filmu z doktorem G. ale go nie ma na YT w wersji o kilknanaście
    sekund dłuższej (przed początkiem) od wersji znanej z telewizorni.
    Znam tylko opisy z prasy, ale to może byc koszmarna manipulacja bo pochodzi
    z GW i TOKFM.

  • 17. Data: 2009-11-24 08:39:46
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > nie sa Twoje

    a q2 czyje - mój pracodawca płaci pieniądze mi należne

    pomysł na reformę emerytalną - nie zabierajcie mi moich pieniędzy - sam sobie
    je zainwestuje.

    IWSP

  • 18. Data: 2009-11-24 08:43:22
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > ja wierze

    no to jako człowiek wiary wejdziesz do królestwa tuskiego...
    50% podatku
    praca do 100 jak dożyjesz albo niekoniecznie dobrowolna eutanazja abyś
    przypadkiem emerytury nie pobierał.

    IWSP

  • 19. Data: 2009-11-24 08:46:37
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Niestety trzeba przyznać, że argumentów dość mało ale są. Za kaczką
    > okupantem pałacu prezydenckiego argumentu nie ma ani jednego. Chwilowo nie
    > ma innych kandydatów.

    niestety jest jeden argument - mniejsze zło - Leszek jest w stanie zablokować
    część idiotycznych ustaw jakie serwuje/ma zamiar zaserwować grupa kurczowo
    trzymająca władzę..
    IWSP

    P.S.
    Nie myślałem że będę musiał w imię mniejszego zła głosować na Kaczyńskiego ,
    okropieństwo

  • 20. Data: 2009-11-24 08:49:03
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > razie takich głupich jak ja jest więcej od takich mądrych jak Ty. Powinieneś

    perswazja jest jedna - bilans osiągnięć i porażek - rzetelnie wykonany - a nie
    mamy duży deficyt to oczywiście na "+"....

    IWSP