  • 41. Data: 2009-11-24 17:20:05
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > pomysł prawie dobry, z małą modyfikacją - pieniądze na stare emerytury
    > pójdą z
    > prywatyzacji aż ZUSowskie pokolenie wymrze ze starości,

    Można sprzedać niepotrzebne inspektoraty ZUS-u w miastach, które nawet
    powiatem nie są. Przy dzisiejszym poziomie informatyzacji te 45 oddziałów
    ZUS-u mniej więcej w byłych miastach wojewódzkich wystarczy w zupełności.
    Daje to ok. 400 obiektów ZUS-u na sprzedaż + duże oszczędności kadrowe.
    Dokładając do tego sprzedaż obiektów i kasację KRUS-u, można by usyskać
    prawie tysiąc obiektów do sprzedaży, przeważnie w przyzwoitych
    lokalizacjach. To samo tyczy się pałaców PFRON-u.

    Z pieniędzy dzisiejszego pokolenia ZUS-owców budowano te obiekty i ich
    sprzedaż powinna zaspokoić ich potrzeby emerytalne.

    --
    AS

  • 42. Data: 2009-11-24 17:36:28
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Trzymajmy się afery stoczniowej. Sprawa jeszcze nie doszła do sądu więc w
    > tej sprawie sąd jeszcze nie zdążył dać dupy PO.

    a jak dojdzie do sądu to usłużny sąd zamknie sprawę....
    choć sprawa jest ewidentna, ale nie dla służalczego sądu bojącego się o własny
    tyłek

    btw
    partie polityczne w krajach demokracji to taka nowocześniejsza wersja mafii...
    poza prawem

    > Mnie chodzi o to co Ty
    > powiedziałeś, że PO Cię okrada. Przy okazji afery stoczniowej powiedz z
    > czego Cię PO okradło i gdzie to jest teraz.

    > Nie masz
    > takiej lub podobnej konkretnej odpowiedzi to znaczy, że jesteś głupek. To
    > jest powód dla którego PiS przegra wybory. Polacy wybierają głupków ale nie
    > aż takich. Wszystko ma swoje granice.

    gdybym miał środki do tego to znalazłbym te pieniądze :) zapewniam Cięi Grześ
    Pyś czy Miś mieliby przedstawione dowody po czym ....
    sąd by ich uniewinnił

    zauważyłeś aby jakiś prominentny polityk czy biznesmen z grubym portfelem
    został skazany w ostatnich latach ?
    pomimo medialnego nagłośnienia nieprawidłowości

    weźmy na przykład pana P. będącego w PO a obecnie w SD
    i aferę mostową
    jego wykręty skąd wziął pieniądze są żenujące ...

    IWSP

  • 43. Data: 2009-11-24 17:37:06
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > płacę podatki, które mielą urzędnicy państwowi i ktoś dostaje datki. Pokaż
    > gdzie kradnie PO. Becikowe jest idiotyczne, też tak myślę. Podatki są za
    > duże i anty rozwojowe. Ja płacę podatki a stoczniowcy dostają pensje za
    > dwa
    > lata do przodu za niepracowanie w deficytowej stoczni. Czyli stoczniowcy
    > mnie wyrąbali. Gdzie kradnie PO? Ni chodzi mi o Twoje poglądy. Miej na
    > jakie
    > Cie stać. Możesz oczywiście je publikować. Twoje prawo. Pokazuje jak
    > odbierane są pierdoły w stylu "PO kradnie". To co piszesz i jak piszesz

    Przecież takiego pajaca jak ty ,co nie rozumie nawet gdzie go oszukują
    (okradają)kloesie z PO nie przekonam.

    żegnam stary

  • 44. Data: 2009-11-24 17:39:59
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ok ale o tym dyskutowalismu tutajm różnica dla biorcy jest żadna, kwestia
    > tylko kto weźmie prowizję, czyli
    > ZUS - SP
    > OFE - właściciel OFE
    > Bank - własciciel banku
    >
    > Rozumiem, że stoisz po stronie OFE, czy jednak jest ogólnie inaczej niz
    > piszę?

    widzę że nie rozumiesz....

    pogląd jest prosty - moje pieniądze - moja sprawa
    mamy durne prawo i muszę je wkładać do ZUS czy OFE to chcę zdecydować gdzie

    ZUS jest bankrutem(poczytaj p. Gwiazdowskiego który był w RN) i panuje tam
    burdel

    więc z dwojga zostaje OFE.

    proste myślenie

    IWSP

  • 45. Data: 2009-11-24 17:58:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Ireneusz Wik wrote:

    > a jak dojdzie do sądu to usłużny sąd zamknie sprawę....
    > choć sprawa jest ewidentna, ale nie dla służalczego sądu bojącego się o
    > własny tyłek

    Sąd się boi o własny tyłek? Oczywiście znasz statut sędziego. Czytałeś
    ustawę o ustroju sądów powszechnych. Ktokolwiek może coś sędziemu zrobić.
    Skąd to wiozłeś? Jakiś przykład.

> [...]
    >
    > gdybym miał środki do tego to znalazłbym te pieniądze :) zapewniam Cięi
    > Grześ Pyś czy Miś mieliby przedstawione dowody po czym ....

    No właśnie. Nie pasuje stoczniowa to bierzemy hazardową. Byle memłać coś bez
    sensu. Nas kradną Marsjanie. To są dopiero złodzieje.

    > zauważyłeś aby jakiś prominentny polityk czy biznesmen z grubym portfelem
    > został skazany w ostatnich latach ?
    > pomimo medialnego nagłośnienia nieprawidłowości

    Zauważyłem.

    > weźmy na przykład pana P. będącego w PO a obecnie w SD
    > i aferę mostową
    > jego wykręty skąd wziął pieniądze są żenujące ...

    Przecież wiadomo. W jednej sitwie są wszyscy. Grubi z GSu, sędziowie
    prokuratorzy, politycy. Tylko Ty żuczek nieboraczek nie możesz sobie z tym
    poradzić. Ale już Twój zbawiciel odzyskał sądy i Piskorskiego nie obdarł ze
    skóry na ryku. Ale masz kisiel w głowie. Bleeeeeee

  • 46. Data: 2009-11-24 18:10:09
    Od: "deq" <d...@g...pl>

> [...]
    > gdzie
    >
    > ZUS jest bankrutem(poczytaj p. Gwiazdowskiego który był w RN) i panuje

    Zbyt proste myślenie, bo każdy by tak chciał... gdybym pracownik z minimalną
    pensją mógł nie płacić zusu chyba z 600 zł, tylko to odkładać na minimalnie
    oprocentowaną lokatę przez całe życie.. to na starość by śpiewał "wesołe
    jest życie staruszka" i nie wiedziałby chyba co z pieniędzmi robić. Tyle, że
    obecnie zus nie jest żadnym zusem tylko złodziejskim PODATKIEM, przez który
    składamy się na pokrycie zobowiązań państwa w stosunku do emerytów,
    rencistów i bandy wyłudzaczy typu rolnicy, górnicy, stoczniowcy których
    "żądania" są realizowane a w stosunku do realizujących te "potrzeby
    społeczne" nie są niestety prowadzone żadne postępowania ani powoływane
    komisje śledcze.

    Tyle, że do momentu aż to samo z siebie nie pierd..zielnie to nikt się za to
    nie weźmie. Prędzej wymyślą jakiś genialny plan żeby jeszcze bardziej
    oskubać społeczeństwo i np. zrobią emisję jeszcze bardziej pustego pieniadza
    a naród co najwyżej niech się buja z inflacją jak to robią w różnych
    porównywalnych do nas burkinafasach.

  • 47. Data: 2009-11-24 18:20:43
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    Ja płacę podatki a stoczniowcy dostają pensje za dwa
    > lata do przodu za niepracowanie w deficytowej stoczni. Czyli stoczniowcy
    > mnie wyrąbali.

    To napisz jeszcze z czego wynika to, że nauczyciele Cię okradają.

    Arch

  • 48. Data: 2009-11-24 18:25:25
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z pieniędzy dzisiejszego pokolenia ZUS-owców budowano te obiekty i ich
    > sprzedaż powinna zaspokoić ich potrzeby emerytalne.
    >
    > --
    > AS

    Napisałeś to w taki sposób, że zrozumiałem, że dzisiejsze pokolenie emerytów
    wybudowało sobie tylko siedziby ZUS i ich spieniężenie powinno zaspokoić ich
    potrzeby. Naprawdę tak uważasz? A to wszystko, co jest od 20 lat
    prywatyzowane, rozdawane (nie powiem przecież, że również rozkradane) to kto
    budował?

    pozdrawiam

    kc

  • 49. Data: 2009-11-24 18:38:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Ja płacę podatki a stoczniowcy dostają pensje za dwa
    >
    > To napisz jeszcze z czego wynika to, że nauczyciele Cię okradają.

    Okradają mnie z pieniędzy. Skończyłem szkołę podstawową. W przedszkolu nigdy
    nie byłem. Płacę za to nauczycielom by uczyli licealistów, gimnazjalistów,
    studentów i by opiekowali się przedszkolakami. Niech nauczyciele biorą za
    swoją prace od tych, których uczą, a nie ode mnie. Jeszcze czegoś nie
    rozumiesz?

  • 50. Data: 2009-11-24 18:45:02
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    emerytów
    > wybudowało sobie tylko siedziby ZUS i ich spieniężenie powinno zaspokoić

    Uważam że jest to do niczego niepotrzebne i można to sprzedać z korzyścią
    dla systemu. Nigdzie nie napisałem że dla zaspokojenia tych potrzeb to
    wystarczy, bo pewnie nie wystarczy. Jednak da kilkadziesiąt miliardów
    złotych do budżetu jednorazowo, co w połączeniu z długotrwałymi skutkami w
    postaci ograniczenia biurokracji co najmniej poprawi wydolność ZUS-o padaki.

    Mnie prywatnie mało to interesi, bo po skończonym okresie promocyjnego
    ZUS-u, zamierzam ubezpieczyć się u Królowej Angielskiej. Składki o połowę
    niższe, a emerytura wyższa i pewniejsza. Do tego wszystko w zgodzie z
    prawem.

    > A to wszystko, co jest od 20 lat
    > prywatyzowane, rozdawane (nie powiem przecież, że również rozkradane) to
    > kto
    > budował?

    Np. Pałac Kultury to bratnie narody Związku Radzieckiego a "Berlinkę" Adolf
    Hitler. Ze strategicznych inwestycji Polacy po II Wojnie Światowej zbudowali
    jednynie zaporę na Wiśle we Włocławku, która lada chwila się rozsypie,
    Centralną Magistralę Kolejową na której to nawet 10-tysięczne miasta nie
    mają dostępu do kolei (vide: Włoszczowa), hutę w Szczecinie, która
    przetapiać może co najwyżej złom z miejscowych portów oraz Elektrownię
    Atomową w Żarnowcu, która straszy nawet z kosmosu.
    Resztę tylko popsuliśmy, więc teraz płacimy za to rachunki.

    --
    AS