  • 51. Data: 2009-11-24 19:03:37
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Adam Sito"

    > Centralną Magistralę Kolejową na której to nawet 10-tysięczne miasta nie
    > mają dostępu do kolei (vide: Włoszczowa)

    Co Ty gadasz, jak to Włoszczowa nie ma dostepu do kolei?
    Skasowano tylko przystanek Inter City, pociągu który nigdzie się nie
    zatrzymuje między docelowymi stacjami, ale na skutek fanaberii jakiegoś
    lokalnego władcy nagle musiał w tym jedynym miejscu w Polsce.

    Zresztą sprawdziłem z ciekawości i jednak cichaczem znowu tam staje na
    minute.
    Edgar wywalczył mimo że PO u władzi.

  • 52. Data: 2009-11-24 19:12:07
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Np. Pałac Kultury to bratnie narody Związku Radzieckiego a "Berlinkę"
    Adolf
    > Hitler. Ze strategicznych inwestycji Polacy po II Wojnie Światowej
    zbudowali
    > jednynie zaporę na Wiśle we Włocławku, która lada chwila się rozsypie,
    > Centralną Magistralę Kolejową na której to nawet 10-tysięczne miasta nie
    > mają dostępu do kolei (vide: Włoszczowa), hutę w Szczecinie, która
    > przetapiać może co najwyżej złom z miejscowych portów oraz Elektrownię
    > Atomową w Żarnowcu, która straszy nawet z kosmosu.
    > Resztę tylko popsuliśmy, więc teraz płacimy za to rachunki.
    >
    > --
    > AS

    A jakimi to strategicznymi inwestycjami może pochwalić się III RP? Skoro
    zahaczyłeś o energetykę to przypomnę ci Kozienice, Turów, Połaniec,
    Bełchatów. Nie znaczy to, że zachwalam PRL, ale nie widzę osiągnięć
    ostatniego 20-lecia. Za wyjątkiem kilku kilometrów autostrad, cała
    infrastruktura drogowa, kolejowa, sieci przesyłowe pochodzą z minionego
    okresu, czy się mylę?

    pozdrawiam

    kc

  • 53. Data: 2009-11-24 19:14:40
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zatrzymuje między docelowymi stacjami, ale na skutek fanaberii jakiegoś
    > lokalnego władcy nagle musiał w tym jedynym miejscu w Polsce.

    No od niedawna ma, na szczęście zresztą, jednak z zamyśle budowniczych mieć
    nie miała i przez kilkadziesiąt lat nie miała. Tak jak nie ma nadal np.
    Opoczno

    > Zresztą sprawdziłem z ciekawości i jednak cichaczem znowu tam staje na
    > minute.
    > Edgar wywalczył mimo że PO u władzi.

    A może nie Edgar tylko zdrowy rozsądek? Gdyby po CMK jeździły li tylko
    pociągi kategorii IC lub międzynarodowe, to Włoszczowa byłaby szemrana. Ale
    tam jeżdżą też zwykłe pospiechy, a nawet osobówki z kategorii IR. Uważasz że
    osobowy pociag nie powinien zatrzymywać się w 10-tysięcznym mieście?

    --
    AS

  • 54. Data: 2009-11-24 19:19:31
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > A jakimi to strategicznymi inwestycjami może pochwalić się III RP?

    No bazylika w Licheniu, pociąg papieski, bazylika na Wilanowie...

> [...]
    > ostatniego 20-lecia. Za wyjątkiem kilku kilometrów autostrad, cała
    > infrastruktura drogowa, kolejowa, sieci przesyłowe pochodzą z minionego

    Zależy od regionu. Ja mieszkam na "ziemiach odzyskanych" a tutaj większość
    tego rodzaju infrastruktury pochodzi jeszcze "zza Niemca".
    Polacy co najwyżej potrafili rozebrać sieć tramwajową w Słupsku, rozkraść i
    sprzedać na złom kilkadziesiąt młynów i elektrowni wodnych i zdewastować
    kilka tysięcy km. linii kolejowych.

    --
    AS

  • 55. Data: 2009-11-24 19:26:44
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale tam jeżdżą też zwykłe pospiechy, a nawet osobówki z kategorii IR.
    > Uważasz że osobowy pociag nie powinien zatrzymywać się w 10-tysięcznym

    przecież oprócz IC tam stają ekspresy
    nie wiem o co Ci biega
    dobra w sumie temat bez sensu

  • 56. Data: 2009-11-24 20:59:45
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Okradają mnie z pieniędzy. Skończyłem szkołę podstawową. W przedszkolu
    > nigdy
    > nie byłem. Płacę za to nauczycielom by uczyli licealistów, gimnazjalistów,
    > studentów i by opiekowali się przedszkolakami. Niech nauczyciele biorą za
    > swoją prace od tych, których uczą, a nie ode mnie. Jeszcze czegoś nie
    > rozumiesz?

    "Poza tym państwo jako takie mnie nie okrada tylko grupy społeczne lub
    zawodowe używają państwa i jego
    aparatu nacisku żeby mnie okradać. Np stoczniowcy czy górnicy lub
    nauczyciele czy rolnicy. "

    Masz wybitnie "logiczny" sposób myślenia. Rozumiem że nauczyciele zmusili
    Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    Arch

  • 57. Data: 2009-11-24 21:17:05
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Archangell" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    > pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    nikt nie zmusił państwa, żeby go zatrudniło, oprócz prezesa
    a dobry nauczyciel bierze ładnie ponad 100zł za 1h30min korepetycji, bez
    kasy fiskalnej, i nawet to szkoda rozwijać
    spoko da sobie radę
    i bulimy ze swojej krwawicy na miernoty które ani nic nie nauczą dzieci, ani
    nie znajdą chętnych na korki

  • 58. Data: 2009-11-24 21:49:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

> [...]
    > Państwo żeby ich zatrudniło i dzieki temu
    > pośrednio wyciągają od Ciebie pieniądze.

    Źle rozumiesz. Zmusili to nie znaczy wykorzystują. Znajdź mi gdzie
    napisałem,że nauczyciele zmusili państwo. Przekręciłeś moją wypowiedź i
    dlatego dalej cały Twój list to dyskusja z samym sobą. Sam stawiasz tezę i
    potem sam ją zwalczasz. Gadanie samemu ze sobą to chyba schizofrenia ale nie
    jestem pewien.