  • 1. Data: 2010-08-02 14:39:42
    Temat: OF - Konta oszczędnościowe
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Mam konto optymalne i na stronie założyłem też oszczędnościowe.
    Wcześniej ktoś pisał, że można takich kont mieć 3.
    Niestety po założeniu pierwszego na stronie nie widzę opcji otwarcia
    kolejnego.
    Czy da się to zrobić przez stronę, czy trzeba dzwonić do konsultanta?
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2010-08-02 15:40:08
    Temat: Re: OF - Konta oszczędnościowe
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Bartnick" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam konto optymalne i na stronie założyłem też oszczędnościowe.
    > Wcześniej ktoś pisał, że można takich kont mieć 3.

    zapominiał dopisać -dzieści tysięcy

    > Niestety po założeniu pierwszego na stronie nie widzę opcji otwarcia
    > kolejnego.

    Może przeglądarka się zablokowała?

    > Czy da się to zrobić przez stronę, czy trzeba dzwonić do konsultanta?

    Ja założyłem dwadzieścia prawie. Trcochę żmudne to klikanie tylko

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-08-02 17:20:02
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Irokez wrote:
    > Ja założyłem dwadzieścia prawie. Trcochę żmudne to klikanie tylko

    Ja się walnąłem i założyłem 4., odpaliłem pbb, żeby się dowiedzieć o co
    chodzi. Czyli, rozumiem, to jest taka promocja po prostu :-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 4. Data: 2010-08-02 17:27:14
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    schliesky wrote:

    > Ja się walnąłem i założyłem 4., odpaliłem pbb, żeby się dowiedzieć o co
    > chodzi. Czyli, rozumiem, to jest taka promocja po prostu :-)

    Ja już nie mogę zakładać :-S
    Chyba trzeba po prostu szybko klikać zanim ich system się zbierze w
    sobie i się zaktualizuje.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail