  • 1. Data: 2010-04-29 12:04:11
    Temat: [OF] Konto ooptymalne
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Od wczoraj mam pełną funkcjonalność tego konta.
    Pierwsze wrażenia:

    1.Nie jest "tak do końca online" - po zleceniu przelewu jest on jakiś
    czas "w trakcie realizacji" - ale mam wrazenie, ze to jest kwestia
    oczekiwania na eliksir, niż na system księgowy.
    2. (Błąd, może ktoś potwierdzi) - gdy zlecam przelew jednorazowy, to
    mimo zaznaczenia "Zapisz jako przelew zdefioniowany" odpowiedni przelew
    zdefiniowany się nie tworzy.
    3.Coś co mnie zaniepokoiło. Złożyłem wniosek o lokatę, zaznaczając
    "opłacenie przelewem z innego banku". Później ten przelew wykonałem -
    nie było wymagane żadne dodatkowe potwierdzenie. I teraz nie wiem czy to
    kwestia tego, że to przelew wewnętrzny, czy też, że przelew na moje
    własne konto.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 2. Data: 2010-04-30 08:53:03
    Temat: Re: Konto ooptymalne
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 29 Kwi, 14:04, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
> [...]
    > nie było wymagane żadne dodatkowe potwierdzenie. I teraz nie wiem czy to
    > kwestia tego, że to przelew wewnętrzny, czy też, że przelew na moje

    rygodny-list-prof-m...
    > EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

    A jakieś ukryte opłaty?

  • 3. Data: 2010-04-30 09:03:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eisenberg <e...@n...pl> writes:

    > On 29 Kwi, 14:04, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    [...]

    > A jakieś ukryte opłaty?
    Na razie nie stwierdzono.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2010-04-30 09:47:49
    Temat: Re: [OF] Konto ooptymalne
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od wczoraj mam pełną funkcjonalność tego konta.
    > Pierwsze wrażenia:

    Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podglądu np. karty KIS.
    Mułowato to działa w stosunku do poprzedniego podlągu samej karty.

  • 5. Data: 2010-04-30 19:57:16
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Robert Wicik" news:hre907$d2l$1@news.onet.pl

    > Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podglądu np. karty
    KIS.
    > Mułowato to działa w stosunku do poprzedniego podlągu samej karty.

    a to nie zależy od łącza?
    vodafone.de - cacy
    neostrada - cacy

    tj. szybko, IMHO mniel muli niż na starym, poczciwym lokaty.open.pl :)

  • 6. Data: 2010-04-30 19:58:30
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:87aaslz50p.fsf@alfa.kjonca

    > Na razie nie stwierdzono.

    IMHO trzeba jednak brać pod uwagę, że to bądź co bądź ta sama rodzinka co
    Getin a jak zapewne starzy wyjadacze wiedzą, "zielony" lubi sobie czasami
    zagrać... poniżej pasa :)

  • 7. Data: 2010-04-30 20:13:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdek" <v...@v...pl> writes:

> [...]
    > Getin a jak zapewne starzy wyjadacze wiedzą, "zielony" lubi sobie czasami

    Jak chyba kazdy bank. Akurat tam mnie nic nie trzyma (nawet lokaty).
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 8. Data: 2010-05-01 11:49:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-30 11:47, Robert Wicik wrote:
    > U?ytkownik "Kamil "Jonca"" <k...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podgl?du np. karty KIS.
    > Mu?owato to dzia?a w stosunku do poprzedniego podl?gu samej karty.

    No to czemu nie korzystasz ze starego systemu ?

    witrak()