  • 11. Data: 2010-12-31 13:38:23
    Temat: Re: OF leci w ch...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> writes:

    > Maruda <n...@c...pl> napisał(a):

    [...]

    > Open jak jest u nich. Konsultant na infolinii mnie zapewnił, że oni na to
    > nie zwracają uwagi. I rzeczywiście myslaem, że tak jest. Szkoda że nie
    A to ciekawe. Bo gdzieś w papierach _jest_, że przelew ma być konta
    właściciela lokaty. IMO niedouczony konsultant.
    I nieczytający klient.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 12. Data: 2010-12-31 14:00:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > danych. Jak widac prosza tylko o godnosc odbiorcy. Taki mBank i pkobp
    > nadal wymaga wpisania kilku pol z kodem pocztowym wlacznie (na ch...).

    Taki mBank nic oprócz nazwy, nr-u rachunku i tytułu nie wymaga bo pola z
    adresem mogą pozostać puste. BTW. Inteligo to nic innego niż PKO BP właśnie.

  • 13. Data: 2010-12-31 14:30:52
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > A to ciekawe. Bo gdzieś w papierach _jest_, że przelew ma być konta
    > właściciela lokaty. IMO niedouczony konsultant.
    > I nieczytający klient.

    Gdyby było tak jak piszesz, to należałoby dodać i bank który nie przestrzega
    własnego regulaminu.
    Ale w sytuacji o której ja mówię, to i masz racje i nie masz racji.
    W regulaminie jest mowa o tym że klient musi być posiadaczem rachunku, z
    którego jest dokonywany przelew. Przy kontach wspólnych można spełniać
    warunek bycia posiadaczem rachunku i równocześnie w przelewie mogą być inne
    dane osobowe, bo współposiadacza, który fizycznie wykonał przelew do OF.
    Gdyby podejść do interpretacji tego zapisu ortodoksyjnie, jak to robi
    wspomniane Meritum, to OF powinno odrzucać także wpłaty jeśli w przelewie
    jest inne imię i nazwisko, skoro uważają że przelew przyszedł od nie
    posiadacza. Tymczasem wygląda na to że OF, bo robi problemy tylko przy
    wypłatach, a wpłaty księgują bez problemu, jak leci.

  • 14. Data: 2010-12-31 14:37:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > Gdyby było tak jak piszesz, to należałoby dodać i bank który nie przestrzega
    > własnego regulaminu.

    Masz rację - powinni byli odesłać przy zakładaniu.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2011-01-02 12:13:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Taki mBank nic oprócz nazwy, nr-u rachunku i tytułu nie wymaga bo pola z
    > adresem mogą pozostać puste. BTW. Inteligo to nic innego niż PKO BP właśnie.

    Wiem ale w inteligo wymagane dane do przelewu sa inne niz w pkobp.pl