  • 1. Data: 2010-12-07 09:55:12
    Temat: OF ledwo żyje :)
    Od: <a...@g...pl>

    Czy komuś z was kończyły się w OF jakieś lokaty wczoraj lub dziś? Czy dostał
    zwrot środków?

    Przed godzinką Openonline miał padakę, teraz już powrócił do żywych... ale...
    ciekawi mnie, czy dostanę _dzisiaj_ zwrot kończących się właśnie dziś
    optymalnych ;-) Bo fajnie byłoby te środki pchnąć na mikołajkowe. A w OF na
    pewno mają nawał pracy w związku z mikołajkowymi - nooo, wszak muszą się
    rozglądnąć za kredytobiorcami, bo inaczej jaki sens mają mikołajkowe?

  • 2. Data: 2010-12-07 12:03:38
    Temat: Re: OF ledwo żyje :)
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <idl0a0$3g1$1@inews.gazeta.pl>, <a...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > pewno mają nawał pracy w związku z mikołajkowymi - nooo, wszak muszą się
    > rozglądnąć za kredytobiorcami, bo inaczej jaki sens mają mikołajkowe?

    Przecież wniosek możesz dziś złożyć, a wpłata musi nastąpić w ciągu 14 dni.

    Jacek

  • 3. Data: 2010-12-07 14:20:27
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewno mają nawał pracy w związku z mikołajkowymi - nooo, wszak muszą się
    > rozglądnąć za kredytobiorcami, bo inaczej jaki sens mają mikołajkowe?

    Dzisiaj mi się skończyły lokaty w OF i wszystko poszło do GetinOnline i
    mokołajkowe + bonusik założone :)

    Damian

  • 4. Data: 2010-12-07 15:13:51
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Damian Niusy <a...@w...pl> napisał(a):

    > Dzisiaj mi się skończyły lokaty w OF i wszystko poszło do GetinOnline i
    > mokołajkowe + bonusik założone :)

    No faktycznie, OF się sprawił jak najbardziej poprawnie i zakończone lokaty
    spłynęły na wyjściowe konto, po czym środki trafiły z powrotem do OF na
    mikołajkową (nie wysyłam do GOL, bo nie mam tam jeszcze konta).

    Przy okazji zapytam: czy macie aktualny podgląd lokat, również tych
    mikołajkowych właśnie założonych? Bo ja nic sensownego nie widzę: podgląd
    pokazuje stan lokat sprzed dwóch tygodni - jak zwykle w OF... :(