  • 21. Data: 2009-10-13 13:29:14
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mariusz.N"
    news:9ea8557f-cae5-4bb8-ab86-f12802704366@j39g2000yq
    h.googlegroups.com

    [ciach]

    Za niedługo stuknie rok od kiedy się z nimi związałem - jest OK.

  • 22. Data: 2009-10-13 13:33:26
    Od: "Mariusz.N" <m...@g...com>

    > nie było żadnych tego typu akcji
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Dzięki za szybką odpowiedź.

    Skoro jestem już zdecydowany na tę lokatę, to spytam jeszcze o jedną
    rzecz...
    Nie jestem zbyt biegły w sprawach finansowych niestety... Przeczytałem
    gdzieś jednak, że warto podzielić całą kwotę inwestowaną w lokatę
    (5,65%) na mniejsze "paczki", po 500-600 zł. Jest ktoś w stanie
    wyliczyć jakie kwoty byłyby najkorzystniejsze i dawały największy zysk
    za 3 m-ce?

  • 23. Data: 2009-10-13 13:37:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mariusz.N"
    n.googlegroups.com

    [ciach]

    Ale po co masz to dzielić?
    Na optymalnej masz kapitalizację dzienną więc w belkę i tak nie wejdziesz bo
    system nie pozwoli ci założyć lokaty na większą kwotę niż 15K.
    Masz kasy więcej niż 15K to załóż kilka lokat (podziel posiadaną kwotę) i
    gitara.

  • 24. Data: 2009-10-13 13:59:12
    Od: "Mariusz.N" <m...@g...com>

    On 13 Paź, 15:37, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

> [...]
    > system nie pozwoli ci założyć lokaty na większą kwotę niż 15K.
    > Masz kasy więcej niż 15K to załóż kilka lokat (podziel posiadaną kwotę) i

    No ok, rozumiem.

    A możesz wytłumaczyć takiemu laikowi jak mnie co to znaczy "optymalna
    kwota" i nominalne netto? :)
    Bo na jednym z for znalazłem coś takiego:

    "Optymalna kwota dla 3M i 6M to: 549,12 zł. Odsetki 0,09 zł na dzień.
    Założenia co do ilości dni tak jak w poprzednim wpisie. Nominalne
    netto w skali roku (zarówno dla 3M i 6M bo chodzi o procent prosty)
    wyniesie 5,98%, a brutto 7,39%.
    Bez optymalizacji stopy nominalne netto wyniosą 5,69% (7,02% brutto)
    dla lokaty 3M oraz 5,73% (7,07% brutto) dla 6M."

  • 25. Data: 2009-10-13 14:12:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mariusz.N"
    h.googlegroups.com

    [ciach]

    Najprościej jak umiem! - te wszystkie szeroko rozumiane wyliczenia (+ kwoty
    netto, brutto itp.) mają zastosowanie w przypadku lokat bez dziennej
    kapitalizacji.
    Jeżeli zastosujesz je w przypadku ww. lokaty to otrzymasz po jej zakończeniu
    mniej niż 2,5 zł odsetek a w wyniku tego nie zapłacisz podatku belki.

    :)

  • 26. Data: 2009-10-13 15:34:37
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Mariusz.N" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Czy ktoś może poświadczyć, że nie spotkają mnie tego typu ukryte
    nieprzyjemności?

    Ukrytą nieprzyjemnoscia jest to ze lokata zaklada sie nastepnego dnia po
    przelewie (jest to zgodne z regulaminem tej lokaty jak mnie poinformowano na
    telelinii) więc można stracić odsetki za jeden dzień. Chyba że przeleje się
    1 sesją eliksiru i zdążą zaksiegowac jeszcze tego samego dnia co przelew.

  • 27. Data: 2009-10-13 15:48:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sensei" news:hb26mi$ptr$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    się
    > 1 sesją eliksiru i zdążą zaksiegowac jeszcze tego samego dnia co przelew.

    Bajki wać pan opowiadasz :)
    W ostatni piątek zakładałem dwie optymalne:
    1. kasa na pierwszą lokatę wyszła z getinu ostatnią sesją o 14:20. Lokata
    była widoczna w systemie OF po godzinie 21.
    2. kasa na drugą lokatę była przelewana z mBanku. Wyszła ostatnią sesją o
    13:35. Również pieniądze były widoczne w OF po godzinie 21.

    Elektroniczne potwierdzenia lokat przyszły w poniedziałek e-mailem.

    PS.
    Poprzednie optymalne zakładałem z eurobanku. Kasa również wychodziła
    ostatnią sesją. Lokaty były zakładane w dniu zlecenia przelewu.

    PS2.
    Z jakiego banku wykonywałeś przelew?

  • 28. Data: 2009-10-13 16:55:41
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:hb267e$1q9$1@news.interia.pl...
> [...]
    > Poprzednie optymalne zakładałem z eurobanku. Kasa również wychodziła
    > ostatnią sesją. Lokaty były zakładane w dniu zlecenia przelewu.

    mbank 8.10 ostatnia sesja. Regulamin przewiduje ze mogą założyć następnego
    dnia i założyli następnego dnia. Nie mam się o co kłócić ale można się
    zdziwić.

  • 29. Data: 2009-10-13 17:27:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sensei" news:hb2beg$euk$1@inews.gazeta.pl

    > mbank 8.10 ostatnia sesja. Regulamin przewiduje ze mogą założyć następnego
    > dnia i założyli następnego dnia. Nie mam się o co kłócić ale można się
    > zdziwić.

    Zgadza się - regulamin przewiduje. Dziwi mnie jednak to co się spotkało bo
    większość lokat w OF zakładałem przelewem z mBanku. Z 90% z nich wychodziło
    z konta ostatnią sesją i w tym samym dniu były zakładane. Jedyne "jaja"
    polegały na tym, że lokata była widoczna w systemie np. z 4 dniowym
    opóźnieniem, jednak zawsze z data założenia pokrywała się z datą zlecenie
    przelewu do Noble.
    Może starzy klienci tak mają ;)

    Pozdrawiam.

  • 30. Data: 2009-10-13 17:48:15
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:hb2c4n$8ih$1@news.interia.pl...
> [...]
    > polegały na tym, że lokata była widoczna w systemie np. z 4 dniowym
    > opóźnieniem, jednak zawsze z data założenia pokrywała się z datą zlecenie

    jestem starym klientem OF i pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo stad
    zdziwienie...