  • 1. Data: 2011-03-21 17:48:08
    Temat: OF - wiosenny padzik... :)
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    U mnie OF ledwo dycha... pewnie to efekt przesilenia wiosennego związanego z
    wiosenną lokatą ;-) U Was też tak chodzi - ledwie, ledwie?

  • 2. Data: 2011-03-21 18:29:45
    Temat: Re: OF - wiosenny padzik... :)
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:im830o$17u$1@inews.gazeta.pl>, a...@g...SKASUJ-TO.pl
    wrote:

    > U mnie OF ledwo dycha... pewnie to efekt przesilenia wiosennego związanego z
    > wiosenną lokatą ;-) U Was też tak chodzi - ledwie, ledwie?

    Także.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 3. Data: 2011-03-22 08:28:27
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >U mnie OF ledwo dycha... pewnie to efekt przesilenia wiosennego związanego
    > wiosenną lokatą ;-) U Was też tak chodzi - ledwie, ledwie?

    A ja dzisiaj raniutko zrywałem te, które wczoraj przed południem założyłem.
    Rano jeszcze nie było tej wiosennej, a musiałem gdzieś upchnąć kasę.
    Nic to, chyba jutro spłyną, to się je z powrotem wyślę. Tym razem na 4,85, a
    nie na 4,43. Liczyłem, opłaca sie zerwac , byc dwa dni bez odsetek i z
    powrotem założyć.

    azot

  • 4. Data: 2011-03-22 11:11:33
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "azot" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a nie na 4,43. Liczyłem, opłaca sie zerwac , byc dwa dni bez odsetek i z

    Przeżyłem szok. Niemozliwe stało się możliwe. O 11:05 zaksięgowane przelewy
    z zerwanych rano lokat w Openie. I to przelew do obcego banku. A kiedys
    czekałem 3 dni na przelanie zakończonej lokaty.
    Pieniążki poszły z powrotem do Opena , ale juz na 4,85, a nie 4,43.
    Straciłem odsetki tylko z jednego dnia.

    azot