eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2010-08-03 20:31:31
    Temat: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Witam!

    Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę, Edycja i
    zmieniam konto do zwrotu środków. Wpisuję swoje imię i nazwisko jako
    Dysponent i dostaję SMS z hasłem jednorazowym. Składa się z 6 znakami.
    Wpisuję i... otrzymuję info o błędnym kodzie. Ponowne wpisanie i to samo,
    ponowne wysłanie SMS i nadal nie przechodzi zatwierdzenia. Co jest?
    Próbowaliście zmienić konto do zwrotu i hasło Wam przechodziło?

    --

    Pozdrawiam
    Szymon



  • 2. Data: 2010-08-03 20:55:21
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> writes:

    > Witam!
    >
    > Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę, Edycja i
    > zmieniam konto do zwrotu środków. Wpisuję swoje imię i nazwisko jako
    > Dysponent i dostaję SMS z hasłem jednorazowym. Składa się z 6 znakami.
    > Wpisuję i... otrzymuję info o błędnym kodzie. Ponowne wpisanie i to samo,
    > ponowne wysłanie SMS i nadal nie przechodzi zatwierdzenia. Co jest?
    > Próbowaliście zmienić konto do zwrotu i hasło Wam przechodziło?
    Tak.
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiary
    godny-list-prof-majewskiej-wprowadzenie/
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.


  • 3. Data: 2010-08-03 21:01:40
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    dzięki, coś widać źle robię. Udam się zatem z zapytaniem do OF czemu mi
    hasła nie przechodzą.



  • 4. Data: 2010-08-04 07:26:44
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: " " <a...@g...pl>

    Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):

    > Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę, Edycja i
    > zmieniam konto do zwrotu środków.

    A masz tam konto optymalne czy tylko lokaty (bez konta)? Piszę, bo ja mam
    tylko lokaty i też nie udaje mi się zmienić numeru konta do zwrotu środków.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2010-08-04 07:37:33
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3b4nk$172$1@inews.gazeta.pl...
    > Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):
    >
    >> Mam mały problem. Wchodzę sobie w zakładkę Lokaty, wybieram lokatę,
    >> Edycja i
    >> zmieniam konto do zwrotu środków.
    >
    > A masz tam konto optymalne czy tylko lokaty (bez konta)? Piszę, bo ja mam
    > tylko lokaty i też nie udaje mi się zmienić numeru konta do zwrotu
    > środków.

    Mam tylko lokaty. Widzę zatem, że nie jestem sam z problemem. A wiesz, jak
    można je zmienić inaczej? Napisałem do nich, ale na razie milczą.
    Telefonicznie zmieniać z 10-15 lokat?



  • 6. Data: 2010-08-04 13:51:19
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>


    >>
    >> A masz tam konto optymalne czy tylko lokaty (bez konta)? Piszę, bo ja mam
    >> tylko lokaty i też nie udaje mi się zmienić numeru konta do zwrotu
    >> środków.
    >
    > Mam tylko lokaty. Widzę zatem, że nie jestem sam z problemem. A wiesz, jak
    > można je zmienić inaczej? Napisałem do nich, ale na razie milczą.
    > Telefonicznie zmieniać z 10-15 lokat?
    Ja też mam tylko lokaty i zmiany działają OK. Sprawdzone na 100 %. Ciekawe w
    czym jest problem.
    Damian


  • 7. Data: 2010-08-04 20:32:45
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: " " <a...@g...pl>

    Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a):

    > Mam tylko lokaty. Widzę zatem, że nie jestem sam z problemem. A wiesz, jak
    > można je zmienić inaczej? Napisałem do nich, ale na razie milczą.
    > Telefonicznie zmieniać z 10-15 lokat?

    Nie wiem, jak sobie z tym poradzić.
    Kiedyś, w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące tej sprawy, OF odpisał, żeby
    dzwonić i załatwiać to telefonicznie. :( Na razie odkładam to i czekam - a
    nuż uporają się z tym problemem.

    Właśnie jestem po ponownym teście możliwości edytowania numeru konta - cały
    czas nie da się tego zrobić. :( :( :(

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2010-08-04 21:16:12
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i3cipd$53v$1@inews.gazeta.pl...
    > Kiedyś, w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące tej sprawy, OF odpisał,
    > żeby
    > dzwonić i załatwiać to telefonicznie. :( Na razie odkładam to i czekam -
    > a
    > nuż uporają się z tym problemem.

    No to mnie pocieszyłeś ;-) Mam nadzieję, że jak raz podyktuję to już do
    każdej wstuka tam operator, bo jak trzeba będzie do każdej to godzina nie
    moja ;-)



  • 9. Data: 2010-08-05 07:31:32
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Heca jest taka... aby zmienić konta należy uaktywnić hasło do obsługi
    telefonicznej - nie pamiętałem go, ale dało się zrobić z poziomu www.
    Zabawne jest to, że owo hasło potwierdza się SMS, który tym razem bez
    najmniejszego problemu przechodzi. Nadal nie chce działać przy zmianie konta
    na lokatach - rzekomo błędnie wpisany. Potem rozmowa z konsultantem, który
    na szczęście hurtem zmienia, więc idzie przeżyć.

    Najwyraźniej OF ma jakiś błąd w systemie. Innej możliwości zmiany konta
    powrotnego niż przez telefon nie ma.



  • 10. Data: 2010-08-05 08:21:17
    Temat: Re: OF - zmiana rachunku do zwrotu lokaty i SMS
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Szymon wrote:
    > Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:i3cipd$53v$1@inews.gazeta.pl...
    >> Kiedyś, w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące tej sprawy, OF odpisał,
    >> żeby
    >> dzwonić i załatwiać to telefonicznie. :( Na razie odkładam to i czekam -
    >> a
    >> nuż uporają się z tym problemem.
    >
    > No to mnie pocieszyłeś ;-) Mam nadzieję, że jak raz podyktuję to już do
    > każdej wstuka tam operator, bo jak trzeba będzie do każdej to godzina nie
    > moja ;-)
    >
    >

    Przechodziłem przez to na początku (po zmianie systemu) i potem po
    założeniu konta. Problem rozwiązywano za każdym razem przez
    generowanie haseł. Nawet dwa razy pod rząd :-)
    Jak już zacznie działać to będzie stabilnie.

    Więc warto na infolinię.

    witrak()

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1