  • 11. Data: 2009-02-16 05:31:42
    Temat: Re: OFE
    Od: pwz <p...@j...pl>

    pwz pisze:

    > (...)
    >
    > Wrrrr... Faktycznie. Jest "-" jak wół... :-( A już chciałem się
    > (pozytywnie) zdziwić. Ale wiedziałem, że nie mogłoby być tak kolorowo...
    > pwz

    BTW: który z OFE miał _najmniejsze_ straty? I czy w ogóle jest sens w
    tym momencie przenosić się do niego? Pytam, ponieważ pomyślałem, że
    warto by "zagłosować nogami", tzn. przehulaliście moje pieniądze, więc
    mam was w nosie. Tylko czy robiąc tak na złość babci nie odmrożę sobie uszu?
    pwz

  • 12. Data: 2009-02-16 08:23:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "zagłosować nogami", tzn. przehulaliście moje pieniądze, więc mam was w
    > nosie. Tylko czy robiąc tak na złość babci nie odmrożę sobie uszu?

    Za ostatnie 12 miesięcy najlepsze wyniki miał Allianz (11,94% straty), a
    następnie AXA (12,55% straty). Najgorsze Polsat (17,88% straty).

    Jak już pisałem nie raz, przenoszenie się można traktować raczej w
    kategoriach zabawy, ale jeśli już to raczej do najgorszego a nie do
    najlepszego. W tej kwestii są jednak różne opinie.

    marekz

  • 13. Data: 2009-02-16 10:29:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Lut, 00:31, pwz <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    > mam was w nosie. Tylko czy robiąc tak na złość babci nie odmrożę sobie uszu?

    Sugerowalbym wstrzymanie sie z takimi decyzjami jesli chodzi o
    fundusze emerytalne.To jest inwestycja obliczona na lata, sa lata
    lepsze i gorsze. Jezeli nie planujesz w najblizszym czasie przechodzic
    na emeryture, to mysl raczej w kategoriach, ze za te same pieniadze
    kupujesz teraz wiecej jednostek funduszu :)

  • 14. Data: 2009-02-17 10:56:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kiedys miał chyba najwyzsze zyski, pewnie kwestia strategii inwestowania.
    JaC

    -----