  • 61. Data: 2011-03-19 16:26:59
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:im2ld2$h0v$1@news.onet.pl...

    > Przecież i tak jest na potrzebach SP.
    > Pieniądze nie zmieniaja miejsca pobytu.

    > Zmienia się jedynie miejsce pobierania prowizji.
    > Ale rozumiem, że OFE które przez 12 lat zarobiły 12mld moga opłacać takich
    > jak Ty.

    Swoją drogą używasz coraz bardziej kurewskich argumentów, widać że jesteście
    zdolni do wszytkiego.
    Nie jestem patriotą, jestem zawistny, jestem oficerem służb.

    Co jeszcze wymyślisz żałosny sprzedawczyku?
    Opanuj się deko z tym przysrywaniem poza dyskusją, trudno to bez końca
    tolerować.

  • 62. Data: 2011-03-19 16:59:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:26:59 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > Co jeszcze wymyślisz żałosny sprzedawczyku?
    > Opanuj się deko z tym przysrywaniem poza dyskusją, trudno to bez końca

    Przepraszam

  • 63. Data: 2011-03-19 17:12:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Prawdopodobnie masz rację że przegram. Ponieważ jednak
    > wpłaciłem już tyle (i każa mi wpłacac wiecej), to wyłoże jeszcze trochę
    > grosza na prawnika, żeby dostać UZASADNIENIE z NSA. Potem oprawię je sobie
    > w ramkę, żeby zawsze pamiętać: "nigdy nie ufaj państwu". Przekaże to
    > uzasadnienie swoim dzieciom, aby też o tym pamiętali i nigdy nie dali się
    > już nabrać. To będzie mój zysk i moje malutkie zwycięstwo.;)

    Jak pięknie przekręciłeś. I do tego obiecujesz, że będziesz oszukiwał swoje
    dzieci i wychowywał je w kłamstwie. Podaj dokument, w którym państwo mówiło,
    że pieniądze w OFE są Twoje i dokument gdzie państwo powiedziało, że
    przestają być Twoje. To, ze w OFE są Twoje pieniądze to tylko Twoja
    imaginacja. Zamiast prawidłowo diagnozować i nazywać niebezpieczeństwa, co
    pozwoliłoby Ci ich uniknąć albo się skutecznie bronić, tworzysz jakieś
    demony i stawiasz przeciw nim świeczkę w oknie. Nic nie wpłaciłeś.
    Zakłamujesz rzeczywistość. Używasz niewłaściwych słów co powoduje Twój
    mętlik w głowie. "Wpłaciłem" zakłada Twoją dobrą wolę i wybór. Pobrano od
    Ciebie pieniądze. Na tak podstawowym poziomie jak opisywanie stanu
    faktycznego nie potrafisz trzymać się faktów. "nigdy nie ufaj państwu"
    Widzisz do czego cię prowadzą błędne założenia. Państwo nie zawiodło Twojego
    zaufania bo nigdzie nie zapewniało Cię, ze pieniądze w OFE są Twoje. Twoje
    własne iluzje popychają Cię do wychowania własnych dzieci w nienawiści do
    własnego państwa. Sam wymyśliłeś tą rzeczywistość. Jej nie ma.

  • 64. Data: 2011-03-19 17:15:55
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]

    > Co jeszcze wymyślisz żałosny sprzedawczyku?
    > Opanuj się deko z tym przysrywaniem poza dyskusją, trudno to bez końca

    Widze jedno:
    1. Każde moje słowo przeciwne Twojej wizji świata jest sowicie opłacone
    przez określonych beneficjentów.
    2. Nim zacznę coś pisać powinienem zapytać się jakie Ty masz zdanie
    3. Nie mam własnego zdania jak to wynika z punktu 1.

  • 65. Data: 2011-03-19 18:14:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 18:12:55 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > własne iluzje popychają Cię do wychowania własnych dzieci w nienawiści do
    > własnego państwa. Sam wymyśliłeś tą rzeczywistość. Jej nie ma.

    Barokowe wywody totusie ;). W szczególności pytanie czy "wpłacić" można
    tylko z własnej woli, czy można z przymusu. I czy pieniądze wpłacone z
    przymusu mogą być moje czy nie.
    Ciekawie też interpretujesz zaufanie do Państwa. Mój punkt widzenia jest
    taki. Państwo jest potrzebne i aby realizować pewne ogólne cele musi
    pobierać podatki przymusowe. Posługując się wykładnią celowościową reformy
    systemu emerytalnego, łatwo dojść do wniosku, że kapitałowa część OFE miała
    ODCIĄŻYĆ w przyszłości ZUS. Konta były indywidualne właśnie po to żeby
    wpłaty na OFE nie miały charakteru podatku. Są one w dalszym ciągu
    wydatkami każdego obywatela z osobna na poczet własnej emerytury.
    To jest CEL ustawy, który niektórzy sędziowie stawiają wyżej na literalnym
    znaczeniem przepisów a nie którzy - niżej. Dla mnie cel jest ważniejszy od
    litery. Dlatego zmiana ustawy, która pozbawia mnie moich oczekiwań, które
    miałem w roku 1999r. jest dla mnie wyraźnym znakiem, że Państwo nie
    zasługuję na moje zaufanie.

    Trzeci interpretacyjny problem - własność. Jest on frapujący ale nie czuję
    się na siłach rostrząsania go. Nie sądzę też, aby moje zdanie na ten temat
    miało dla Ciebie znaczenie.

    Nie ukrywam, że sposób w jaki jaki ja rozumiem te trzy pojęcia jest
    intuicyjny. To jak Ty - liberał rozumiesz własność prywatną trochę mnie
    zadziwia, ale ponieważ jesteś człowiekiem inteligentnym, przyjmuję że wiesz
    o czym mówisz i masz argumenty.
    Oświadczam, że ja wpłat dokonywałem dobrowolnie, gdyż w przeciwieństwie do
    moich młodszych kolegow - miałem wtedy wybór. Czuję się zwyczajnie
    oszukany.

  • 66. Data: 2011-03-19 20:02:08
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > intuicyjny. To jak Ty - liberał rozumiesz własność prywatną trochę mnie
    > zadziwia, ale ponieważ jesteś człowiekiem inteligentnym, przyjmuję że

    problem w tym, że to o czy m mówisz że jest własnością prywatną w
    rzeczywistości nią nie jest
    więc co tu mieszasz liberalizm

    > Oświadczam, że ja wpłat dokonywałem dobrowolnie, gdyż w przeciwieństwie do
    > moich młodszych kolegow - miałem wtedy wybór. Czuję się zwyczajnie
    > oszukany.

    frajerzy giną, tak działa ewolucja

  • 67. Data: 2011-03-19 20:04:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > frajerzy giną, tak działa ewolucja

    jeśli uwierzyłeś, że ktoś o Twoje pieniądze zadba bardziej niż ty sam, to
    nalezysz do dziwacznego grona ludzi działających bezsensownie

  • 68. Data: 2011-03-19 20:09:40
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root"

> [...]
    > 2. Nim zacznę coś pisać powinienem zapytać się jakie Ty masz zdanie
    > 3. Nie mam własnego zdania jak to wynika z punktu 1.

    o tyle bezsensowna uwaga, że mógłbym napisać to samo

    ciągle tupiesz nóżkami że ja mam ciągle inne zdanie i Cie to bardzo
    irytuje:)

    o tym że OFE to wałek napisało tu już z 8 osób, tylko nikt z nich nie wdał
    się w dalszą dyskusję po stwierdzeniu tego faktu oprócz mnie, totusa i
    george

    koło Ciebie, w obronie prowizji OFE, nie stanął nikt

  • 69. Data: 2011-03-19 20:20:20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 21:09:40 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    > george
    >
    > koło Ciebie, w obronie prowizji OFE, nie stanął nikt

    Zaostań premierem, przy tak dużym poparciu uda Ci się ;)

  • 70. Data: 2011-03-19 20:30:00
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 21:02:08 +0100, skippy napisał(a):

    > problem w tym, że to o czy m mówisz że jest własnością prywatną w
    > rzeczywistości nią nie jest
    > więc co tu mieszasz liberalizm

    > frajerzy giną, tak działa ewolucja

    Widzisz przecież ze post nie był kierowany do Ciebie. Czytasz nieuważnie a
    potem bredzisz.