  • 31. Data: 2010-05-26 18:21:36
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0ec64720-3c83-45c1-979e-cfc75bcd7630@v18g2000vb
    c.googlegroups.com...
    > Co do EKG w TOKFM

    Uważaj kogo słuchasz....
    http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
    "[...] Właściciel Agora SA, Polityka - Spółdzielnia Pracy [...]"/
    Codzienny głos Michnika w twoim domu......

    =======

    No przecież wiadomo.
    Także chociażby Radio Złote przeboje, Roxy FM.

    Otóż drogi Endriu wyobraź sobie, ze czasem słucham także RM.
    Uważam że zdecydowanie lepsze, bo naprawdę związane z wiarą a nie polityką i
    pieniędzmi jest Radi Józef.
    Czytam Wyborczą, Rzepę, Gazete Polską, Wprost i Newsweeka.

    Rozumiem, że dla Ciebie GW i TOKFM to kłamstwa, ale ich nie słuchasz ani nie
    czytasz???
    Opinie sobie wyrabiasz wg wykładni jakiegoś swojego prezesa???
    Nie kumam czaczy.

    W tym paskudnym TokFM codziennie jest ktoś z PIS i mówi life co mysli.
    W RM nie słyszałem jak na razie nikogo z PO mówiacego co myśli.

    Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora bliskiego
    komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

  • 32. Data: 2010-05-26 18:26:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/TOK_FM
    "[...] Właściciel Agora SA, Polityka - Spółdzielnia Pracy [...]"/

    Codzienny głos Michnika w twoim domu......

    =====

    Poza tym mówilismy tu wyłącznie o EKG i Moszu.
    Nie słuchasz, więc nie wiesz co to EKG wiec musisz walnąć selera w wyżej
    widocznej postaci.
    Nie wiem co to, ale w szczekaczce Adasia, więc nawet nie bede słuchał bo to
    kłamstwa.
    :)))

    Dodam, że Mosz pracuje w telewizji, o której niektórzy mówią że jest
    czerwono-czarna.
    Patrz jak to się wszystko ładnie zazębia.

    A jak Ziemkiewicz i śp. |Rybińskim mieli tam (TokFM) swój popołudniowy czas
    antenowy (chyba ze 3h jak nie lepiej) to wtedy słuchałeś szczekaczki Adasia,
    czy tez może Ziemkiewicza i Rybińskiego uważałeś za zdrajców zaprzedanych
    Mnichnikowi?

  • 33. Data: 2010-05-26 18:31:02
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora bliskiego
    > komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

    Jak najbardziej - niestety - podzielam twoją opinię Skippy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2010-05-26 18:34:50
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "kigam" <p...@g...com> wrote in message

    > a słysząłem w radio o przeprowadzonej ankiecie abonentów OFE.
    > Nie wiem czy to prawda, czy mozę ulegam zbiorowej iluzji mediów, ale padła
    > cyfra ze 70% z nich chętnie przeszłaby do ZUS'u...
    >
    > no i teraz pytanie czy ZUS chcialbu akcje KGHM czy gotówkę.
    > Dalej nie musze chyba kontynować ?

    Zus może by chciał ale działanie polegające na sprzedaży takiej ilości papieru
    w krótkim czasie niemożliwe. Przeniesiono by do Zusu oczywiście papier.

  • 35. Data: 2010-05-26 18:38:46
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Więc zgadnij, którą z tych stacji uważam za większego maniuplatora
    > bliskiego
    > komunie bo zbudowaną na sentymencie do PRLu.

    > Jak najbardziej - niestety - podzielam twoją opinię Skippy.

    I tak praktycznie wszyscy to robią dla pieniędzy.
    Bezposrednio i mocno pośrednio.
    Wszystkie media należy przetwarzać z dystansem.
    Jak ktos wierzy w całkowitą słuszność jednego z nich i całkowite zakłamanie
    drugiego, to znaczy że jest nieuleczelnie zaślepiony.

    Ktos kiedys powiedział, ze czyta całą prasę, bo należy bardzo dokładnie
    wiedzieć o czym pisze i jakie poglady ma wróg.

  • 36. Data: 2010-05-26 19:01:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Zus może by chciał ale działanie polegające na sprzedaży takiej ilości
    > papieru
    > w krótkim czasie niemożliwe. Przeniesiono by do Zusu oczywiście papier.

    w obecnych warunkach "płynności" nawet taka drobna sprzedaż żeby ZUS sie nie
    zadłużał spowoduje wiesz co :).

    george

  • 37. Data: 2010-05-26 19:31:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > I tak praktycznie wszyscy to robią dla pieniędzy.
    > Bezposrednio i mocno pośrednio.

    No to trzeba by było zapytać kto Platformie zapłacił Platformie za
    brak międzynarodowekj komisji w sprawie smoleńskiej katastrofy....

    Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2010-05-26 19:39:49
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

    Zdajesz sobię sprawę iż Bronio Komorowski i cała PO powiązana jest z
    WSI, których to fukcjonariusze szkoleni byli w GRU......

    Platformie gratuluję Dukaczewskiego
    http://prawica.net/node/13631

    "[...] Kiedy komuniści w procesie kontrolowanym z Kremla oddawali
    władzę w pierwszych częściowo wolnych wyborach w czerwcu 1989 roku,
    Marek Dukaczewski w pośpiechu pakował walizki wezwany do Moskwy na
    pilny kurs zorganizowany przez rosyjskie GRU. Wiedział już wtedy, że
    przemiany nie tkną wojskowych, komunistycznych służb, co gwarantowały
    porozumienia z Magdalenki. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2010-05-26 19:40:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > bo 70% chce przejść do ZUS'u.

    Skąd te dane? Podaj źródło. Kolejny, który gada ze sobą. Wymyśliłeś sobie
    świat i teraz dyskutujesz w oparciu o wirtualną rzeczywistość.

  • 40. Data: 2010-05-26 19:47:45
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > czy tez może Ziemkiewicza i Rybińskiego uważałeś za zdrajców zaprzedanych

    Nie wiem jak to jest z Rybiskim i Ziemkiewiczem (któych można zobaczyć
    w publicznych mediach) ale jedno jest pewne - za taki felieton
    broniący polskiej racji stanu...:

    Tekst, który wstrząsnął elitką
    http://prawica.net/node/3301/download#comment-62580

    ...wylatuje się trwale z proniemieckiej Interii....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/