  • 51. Data: 2010-05-26 20:49:38
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:10ecd3fa-181a-4258-9870-03f42cbca870@z33g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
    > popierasz brak komisji międzynarodowej.
    > Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
    > Kowalskiego.

    Skippy boi się na to pytanie odpowiedzieć.... Może ty będziesz
    odważniejszy ....

    Ja nie popieram braku komisji miedzynarodowej.
    Nie umiesz czytać albo po prostu manipulujesz, bo to tłumaczyłem.

    Ale jeśli sam ogłasza różne prawdy nt katastrofy, obraźliwe i mocne
    oskarżenia, po czym się okazuje że to była nieprawda a Ty masz to w dupie i
    wynajdujesz następne spreparowane przez ruskich agentów, to dlaczego mam
    wierzyć akurat Tobie?
    Tym bardziej że epatowałeś tu, dla wzmocnienia tych kłamstw, tradycja
    katyńska ale z drugiej strony.

  • 52. Data: 2010-05-26 20:50:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

  • 53. Data: 2010-05-26 20:55:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Czyli tylko tak bredzisz. Aby radykalnie to wtedy jest git.

    narodowemu.

    Ja nie wiem dlaczego tak głosowali.
    Po prostu.
    Słyszę różne opinie prawnicze co do tej komisji i nie mam wyrobionej opinii.
    Nie jestem maniakiem PO i tego co robią, więc nie jestem bezkrytycznie
    przeciwko.
    Nie luie pisu więc nie jestem bezkrytycznie za.
    Ty tego nie rozumiesz, bo jesteś ślepo spolaryzowany.
    Z tym ze nie wiem na co, bo niby konserwatywny-liberał, popiera socjalistów
    z PIS i chwali metody totalitarne.

    Ja tez to widziałem.
    Usunęli groźnego dla Polski pana Macierewicza.
    Mały fragment zasobu archiwalnego zawierajacy poplatane kategorie operacyjne
    został ogłoszony jako w domyśle spis agentury.
    Tam było gówno, a nie prawda.
    Mogli to \robić inaczej.

    Ten wniosek jest bez sensu, ponieważ zarówno przy okrągłym stole jak i w
    magdalence brali udział Kaczyńscy.

  • 54. Data: 2010-05-26 20:57:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Koniec na razie z mojej strony, sram na to Endriu, musze zarabiać na miche
    na dziecka i mam w dupie czyjs skaczący gul że mu koryto odjeżdża.
    Zgłoszę się jak kur w20 dojdzie do PZ na moim rys.

    Głosuje na Komorowskiego z powodu kłamstw jakie czytam bez przerwy,
    rozgłaszanych przez sforę.
    Którzy z bohaterów robią agentów a miernoty wsadzają na pomniki.

  • 55. Data: 2010-05-26 20:59:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie wchodząc w polemikę totusie (z małej litery). Mógłbyś mi
    > odpowiedzieć dlaczego nie ma komisji w sprawie katastrofy, i dlaczego
    > ty to stanowisko popierasz.

    Sprawa mnie zupełnie nie interesuje. W mojej ocenie skutki wypadku,
    tragiczne dla pasażerów i ich rodzi, dla mnie są bardziej pozytywne niż
    negatywne. Jestem zdania, że większość tych, którzy zginęli nie powinni
    piastować swoich stanowisk. Nie chciałem by zginęli. W niedługim czasie i
    tak pożegnali by się ze swoimi stanowiskami w niesławie. Dla mnie to
    wypadek, jakich tysiące, gdzie zawinił człowiek.

> [...]
    > popierasz brak komisji międzynarodowej.
    > Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego

    Sprawa mnie nie interesuje. Na głupotę ludzi nie ma obrony. Do wypadku
    doszło na skutek głupoty ludzi. Nie jestem Kowalski i nie jestem przeciętny.
    Jakbyś troszkę kumał statystykę to byś wiedział, że przeciętne byty nie
    istnieją to byty wirtualne.

  • 56. Data: 2010-05-26 21:06:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie umiesz mi odpowiedzieć dlaczego PO zagłosowała wbrew interesowi
    > narodowemu.

    Ty określasz co jest interesem narodowym? Ty jesteś narodem czy może jednym
    z jego członków? Arogancja zalewa ci umysł. PO reprezentuje swoich wyborców
    jak każda partia. Właśnie w tej chwili wyborców PO jest najwięcej w
    narodzie. Więc jak? Ogon macha psem. Mniejszość ma definiować interes
    narodu? Taka jest Twoja demokracja?

  • 57. Data: 2010-05-26 21:08:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > http://www.rp.pl/artykul/7,484722_OPZZ_za_wychodzeni
    em_z_OFE.html
    > a tu nawet 83%
    >
    > i co teraz powiesz "wirtualny " ?
    > george

    Rzeczywiście. Zwracam Honor. Jeżeli to dla Ciebie miarodajne źródło.

  • 58. Data: 2010-05-26 21:46:59
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 19:38, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    > powiem tak: nie chcę żadnego OFE, dla mnie ten wynalazek AWS jest wart tyle
    > samo, co gimnazja i reforma służby zdrowia - czyli nic, a nawet mniej- Ukryj
    cytowany tekst -

    W rzeczy samej. Zapomniałeś o trójstopniowym samorządzie i związanym z
    tym wykładniczym wzrostem biurokracji.

  • 59. Data: 2010-05-26 21:48:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 19:53, Endriu <a...@g...com> wrote:

    > Do dzisiaj się zastanawiam jakto możliwe, że takie wielkie "zero" może
    > zostać przewodniczącym Europarlamentu.
    > Kurwa od 1989 roku staram się zrozumieć czym kieruję się przeciętny
    > Polak i nie umiem dalej tego zrozumieć ....

    Tańcem z Gwiazdami..;-)

  • 60. Data: 2010-05-26 21:49:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 20:01, "skippy" <a...@n...ma> wrote:

    > Co do EKG w TOKFM to trochę nie na temat, ale poniewaz o prognozach, to
    > muszę przytoczyc prognozę Mosza.
    > Otóż stwierdził, że mamy do czynienia z trendem bocznym, silne jazdy z góry
    > na dół i odwrotnie będa coraz mniejsze aż się wszystko ustabilizuje na
    > jakimś poziomie.
    >
    > (czas i poziom nie zostały podane)

    A ile Mosz zainwestował własnych środków pod te swoje prognozy ?