  • 71. Data: 2010-05-27 07:04:57
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu"

    dyskusja). Przecież sam na niego głosowałeś i sam chcesz aby cię w
    dalszym ciągu okradał ....

    Wywołujesz mnie; odpowiem ponieważ uzywasz bezsensownych argumentów.
    Nie głosowałem na Buzka.
    Buzek okrada mnie w takim samym stopniu, jak wszystkie rządy od moich
    narodzin.

    A Ty sobie dalej wspieraj socjalistyczną partię zdrajcy narodu, jak
    okresliłeś L.Kaczyńskiego.
    Masz prawo a ja mam to w dupie.

  • 72. Data: 2010-05-27 07:08:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Powiedz szczerze. Cieszysz się że Donek z Broniem mają teraz pełnie
    > władzy ?.

    Mówię szczerze. Cieszę się. Rozumiem Cię jednak bo byłem zmartwiony jak
    Lechu z Jarem mieli pełnię władzy czy Olek z Leszkiem.

  • 73. Data: 2010-05-27 07:16:17
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

    > wiedziałem że sie przyczepisz teraz do jakości "źródła"...
    > i powiedz mi kto tu żyje w "wirtualnym świecie".
    > Masz inne miarodajne źródło które podaje tę statystykę ?
    > Bo chyba nie wierzysz w to że wszyscy z OFE chcą w nich zostać ?

    W nic nie wierzę, bo to nie kwestia wiary tylko badań. Badaniom związkowym
    nie wierzę bo są stronnicze, moim zdaniem. Związki są zawsze stroną sporu.
    Ale to moje podejście. O tych badaniach nie wiedziałem i dlatego cofam swoje
    obiekcje jakie miałem do Twojej argumentacji. Zupełnie mi nie przeszkadza
    gdy na takim źródle budujesz swój świat. Jeszcze raz przepraszam.

  • 74. Data: 2010-05-27 07:21:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Masz prawo a ja mam to w dupie.

    Podobnie jak 99,5% ludzi zamieszkujacych Ziemię :)

    --
    marfi

  • 75. Data: 2010-05-27 07:24:16
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A Ty sobie dalej wspieraj socjalistyczną partię zdrajcy narodu, jak
    > okresliłeś L.Kaczyńskiego.
    > Masz prawo a ja mam to w dupie.

    Chciałbym po prostu od jakichś niezależnych ekspertów (nie ruskich -
    bo mogą być stronniczy) dlaczego (jak mówią) samolot na autopilocie
    wyrżnął w ziemię, i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-
    owików).

    Chciałbym również (dwa lata do tyłu) aby odbyło się referendum w
    sprawie Traktatu.

    Radio Maryja cenię za to, że puszczają tam Michalkiewicza -wszędzie
    indziej go wycięli. Natomist ubolewam nad tym, że Rydzyk w swoim radiu
    cenzuruje Platformę - jest to wielki błąd ojca redemptorysty.

    Szkoda - bo Polska na tym traci - wielka szkoda - może kiedyś się to
    zmieni - daj Boże.
    To tyle z mojej strony ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 76. Data: 2010-05-27 07:29:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >bo mogą być stronniczy) dlaczego (jak mówią) samolot na autopilocie
    >wyrżnął w ziemię, i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-

    Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z
    silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

    --
    marfi

  • 77. Data: 2010-05-27 07:42:18
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

[...]
    ========================

    Zapytaj raczej dlaczego ten samolot próbował tam lądować, kiedy zgodnie z
    prawem takiej możliwości nie było?

    Wkaż mi po nazwisku z dziesięciu niezależnych ekspertów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 78. Data: 2010-05-27 07:43:55
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z
    > silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

    A wiesz Marfi kto strzelał na tym filmiku i do kogo ?. I skąd wiesz
    tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
    "prawdopodobna" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 79. Data: 2010-05-27 07:54:24
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Mówię szczerze. Cieszę się.

    Ja ciągle mam nadzieje, że nie mówisz tego serio, a zdania to wynik
    twojej zmierłości, przekory i zgryzliwości.

    P.S. totusie (z małej litery) nie bądź jak maruda ze smerfów....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 80. Data: 2010-05-27 08:01:20
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]

    bo mogą być stronniczy) dlaczego (jak mówią) samolot na autopilocie
    wyrżnął w ziemię, i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-

    Przede wszystkim, co widać po 158 wersji nt jak dokonano zamachu, mimo że
    157 poprzednich zostało zanegowanych - dla sfory istotne jest promowanie
    ogólnie tej tezy bez względu na jakiekolwiek wyjaśnienia.
    Stąd też nie mam wątpliwości, że dowolna komisja gdyby tylko nie
    potwierdzała że Tusk zamordował Kaczyńskiego - okazałaby się agenturą GRU,
    WSI, itp.
    To jest oczywista oczywistość.

    Strzały - chyba sam pisałes że GRU dobijało naszych i należy wystrzelać za
    to paru platformersów i wjebać w rów z wapnem.
    Coś się zmieniło w tej kwestii?

    Ja też.
    Jedyny szkopuł, ze to bezsens, ale chciałbym.
    Jakeś referendum nt UE już było, nie rozumiem więc po co dwa następne, ale
    mi to by nie przeszkadzało.

    Nie mam zdania. Fajnie się czyta jego felietony, ale często mnie męczy że
    składaja się z tezy po czym następuje dużo bajdurzenia i naciagania faktów
    pod tezę. Nie jestem za wycinaniem go zewsząd, nie wiem dlaczego tak
    zrobiono.

    Kiedyś bliska znajoma zapytała mnie, czy słucham RM. Ja, że czasami. Ona -
    co sądze o tym jak Michałkiewicz mówił i mrugał okiem nt. Żydostwa w Polsce.
    Ja, że akurat tego nie słuchałem to nie moge sie odnieść, ale zapytałem kto
    był po nim gościem na antenia, a ona że Antek.

    Tadek cenzuruje wszystkich, a promuje na bieżąco zawsze tylko jedną opcję -
    tę która mu najmniej będzie przeszkadzała, jeśli dojdzie do władzy. Podobnie
    jest z czerwono-czarną telewizją.

    Polityków ze wszystkich istotnych partii widuję wyłącznie w TVN i słyszę w
    szczekaczce Adasia, ale to agentura i WSI więc się nie liczy taka chujowa
    demokracja w akurat tych mediach, rozumiem to.

    Pozdrawiam

    PS nie dręcz już mnie za bardzo, proszę, bo nie umiem nie odpowiedzieć na
    pytania, a swjego zdania i tak nie zmienię.
    Z drugiej strony tyle moich pytań pominąłeś milczeniem, że tylko mnie
    utwierdziłeś w słuszności tez w nich zawartych i nie mam juz ochoty brać
    udział w tej kampanii wyborczej jaka prowadzisz.