  • 11. Data: 2005-05-23 19:03:19
    Temat: Re: OKO 6,5% ??
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d6t11r$g2i$1@news.onet.pl...
    > Wszystko jest oplacalne, jezeli np posiaddasz juz 2 OKO, np na jednym

    Zyski jednak są mniejsze niż wynika to z prostego liczenia.
    Odsetki nieoprocentowane, a belkowizna co miesiąc zabrana.
    Sporo trzeba mieć zbędnych środków by oszczędzać.
    O 5 zł z nadmiarowej wypłaty też pamiętać warto.
    Marketingowo wygląda świetnie.

  • 12. Data: 2005-05-23 19:26:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sporo trzeba mieć zbędnych środków by oszczędzać.
    > O 5 zł z nadmiarowej wypłaty też pamiętać warto.
    O karnej oplacie, niestety trzeba pamietac,OKO czy Emax-plus nie jest
    ROR-em.
    Natomiast porownujac % po opodatkowaniu(nie mylic z glupim oproc. efektywny
    przed opodatkowaniem, ktore podaja banki, a ktore dla nas nie istnieje, bo
    jak liczyc efekt kapitalizacji od pieniedzy, kore zabiera mi fiskus i
    ktorych nigdy nie ogladam)
    Mamy dla emaxa-plus 4,05(nominalnie)/4,13%( efekt.) po opodatkowaniu
    dla OKO (dla wariantu 4,5%+2%premia) -5,265/5,33%(przy uwzglednieniu
    kapital. premii na koniec lipca), jezeli premia podlegalaby kapital. na
    koniec kazdego miesiaca(ale nie podlega) wowczas mielibysmy 5,39%.
    Wszystkie % podalem po pobraniu podatku przez fiskusa, czyli prawdziwy nas
    zysk.
    Roznica 1,2% efekt. na korzysc ING.

  • 13. Data: 2005-05-23 20:13:05
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Roznica 1,2% efekt. na korzysc ING.

    Uwzględniając 2 miesiące tej akcji bój jest o 0,2%
    Od miliona to zacna kwota, ale kto ma zbędny nieulokowany milion ? Chyba
    tylko przedsiębiorstwa :-)
    Od tysiąca to 2 złote, które może pochłonąć 5 zł "kary" i zysk poszedł się
    *bać :-)