  • 1. Data: 2002-08-20 18:07:10
    Temat: OPROCENTOWANIE LOKAT BANKOWYCH W LATACH 1992-2002
    Od: Pietrek <g...@g...pl>

    Mam pytanko ile mozna by miec +- pieniedzy na koncie dzis jesli by sie w
    1992 roku wpłaciło 1000000 zł (w nowych zł po denominacji = 100zł) i chcial
    bym dzis te pieniązki wypłacić. Ile bym mial na koncie po 10 latach
    oszczednosci w banku (np PKO BP)???

  • 2. Data: 2002-08-20 19:10:02
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > 1992 roku wpłaciło 1000000 zł (w nowych zł po denominacji = 100zł) i chcial
    > bym dzis te pieniązki wypłacić. Ile bym mial na koncie po 10 latach

    Pewnie spory debet...

  • 3. Data: 2002-08-20 20:32:12
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chcial
    > bym dzis te pieniązki wypłacić. Ile bym mial na koncie po 10 latach

    A oszacuj sobie np.:
    10 lat z odsetkami 15% to mnożnik 4 czyli około 400 zł
    120 miesięcy po 6 zł za posiadanie to 720 zł

    Straciłbyś kilkaset złotych

  • 4. Data: 2002-08-20 23:21:26
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    Użytkownik Janek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aju93p$ild$...@n...tpi.pl...
    > A oszacuj sobie np.:
    > 10 lat z odsetkami 15% to mnożnik 4 czyli około 400 zł
    Tragicznei błedna metoda szacowania. Po I wtedy odsetki były i 70 % roczeni,
    po drugie procent składany (wtedy kwartalnie)

    > 120 miesięcy po 6 zł za posiadanie to 720 zł

    > Straciłbyś kilkaset złotych
    Po trzecei opłaty za prowadzenie konta pojawiły sie ze 2 lata temu dopiero.
    Jak zakładałem konto w 1999 w LUKASie byłem zszokowany, zę mają opłatę za
    prowadzenie konta w taryfie....

    Musi od b. niedawna zajmujesz się bankami....

  • 5. Data: 2002-08-20 23:25:57
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    Użytkownik Pietrek <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aju0ge$d16$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    chcial
    > bym dzis te pieniązki wypłacić. Ile bym mial na koncie po 10 latach
    Aha.. mniej więcej w 1992 lub 3 wpłaciłem 500 000 (pól poborów
    nauczycielskich wówczas) na lokatę 5 letnia do BGZ . W 1997 czy 98 dostałem
    z tej lokaty ok 600 zł czyli mniej więcej pobory nauczycielskie w 1997.