  • 1. Data: 2009-08-31 08:11:36
    Temat: ORCO na dolnych widłach?
    Od: TT <t...@o...pl>

    ORCO na dolnych widłach?

    TT

  • 2. Data: 2009-08-31 08:36:45
    Temat: Re: ORCO na dolnych widłach?
    Od: k...@p...onet.pl

    tendencyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami-ale jednak to boli

    kroovka

  • 3. Data: 2009-08-31 12:01:51
    Od: przemoN <p...@g...com>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > tendencyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami-ale jednak to boli
    >
    > kroovka

    no to do ilu nurkujemy na tej perle?

  • 4. Data: 2009-08-31 12:15:26
    Od: k...@p...onet.pl

    > no to do ilu nurkujemy na tej perle?

    zatem do 45 zl, przed wzrostami dalszymi.
    kroovka

  • 5. Data: 2009-08-31 20:58:08
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-08-2009 o 10:36:45 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tendencyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami-ale jednak to boli

    36 z groszami, 12 baniek obrotu. to akurat poziom wsparcia.
    wmawianie sobie i innym ze moze byc tylko dobrze jest bardzo grozne.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-09-02 07:55:43
    Od: lukasnowy <l...@i...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

    > zatem do 45 zl, przed wzrostami dalszymi.
    > kroovka

    Kroovka dalej liczysz na duże wzrosty ORCO?

    http://gielda.onet.pl/niepomyslny-wiatr-w-zagiel,187
    26,3032167,1,news-detal

  • 7. Data: 2009-09-02 20:31:37
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "lukasnowy" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kroovka dalej liczysz na duże wzrosty ORCO?

    co sie czepiasz. tendecyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami :)

    ze jeszcze istenieje mit zarabiajacych inwestorow (z czasow hossy).......

    RK

  • 8. Data: 2009-09-03 20:56:11
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:h7mkn3$9mo$1@inews.gazeta.pl...

    > co sie czepiasz. tendecyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami :)
    >
    > ze jeszcze istenieje mit zarabiajacych inwestorow (z czasow hossy).......
    >
    > RK

    Dziś 10% w porównaniu do wczorajszego zakupu

  • 9. Data: 2009-09-03 22:05:11
    Temat: Re: ORCO na dolnych widłach?-przeszlosc juz
    Od: k...@p...onet.pl

    TAK!!!
    ------------------------
    > co sie czepiasz. tendecyjne zbijanie kursu dwoma zleceniami :)

    powtorze:
    no to do ilu nurkujemy na tej perle?

    zatem do 45 zl, przed wzrostami dalszymi.
    kroovka

    a w przerwach pamietajmy o Boryszewie (wpowolnym wzroscie juz), jego blask
    wlasnie nas zaskakuje.

    zatem RK nie zawsze znaczy to samo.

    a motto: hossa nadal trwa, tylko trzeba ja wspierac czynnie-pora na podliczenie
    portfela...

  • 10. Data: 2009-09-07 11:39:04
    Od: k...@p...onet.pl

    > TAK!!!

    obroty na dzisiaj niewielkie NN, Nadal Niewielkie, Nadal ma forme choc gra
    jego jest dosc leniwa np wczorej....; ale blisko 25 wrzesnia i podobnych
    decyzji jak na Immo. Oczywiscie nie ma lustrzanych zachowan ale majatek i
    palace stoja a wynajmowanie idzie sprawnie. Gdyby sprzedali ze dwie
    skonczonw=e inwestycje nie dusili by sie obawami i zachowanie bankow, ale
    dzieki temu spolka nadal tania.
    kroovka