  • 11. Data: 2005-07-16 18:08:14
    Temat: Re: OSWIADCZENIE
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Wojciech Nawara* wrote in <news:dbbh9m$aru$1@news.elsat.net.pl> :

    > Bo?

    Arnoldem poszczuje :)

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 12. Data: 2005-07-16 18:10:02
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *bez SCIEMY* wrote in <news:dbbhoj$e5q$1@inews.gazeta.pl> :

    > swiety

    > Bo nie ja sie tym bede dalej zajmowal.

    cyt. "wiesz z kim tańczysz, wiesz z kim tańczysz?!?"

  • 13. Data: 2005-07-16 18:16:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bez SCIEMY napisał(a):

    > Bo nie ja sie tym bede dalej zajmowal.

    A kto?

  • 14. Data: 2005-07-16 20:11:20
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2005 18:42:41 +0200,
    osoba podpisana: _ValteR_ <s...@n...thx>
    napisała:

    > z tym zaburzeniem dysocjacyjnym radze sie zgłosić do psychologa.

    Ale faktycznie. Jedno wcielenie pisze z neostrady a drugie nie. Ciekawe.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 15. Data: 2005-07-16 20:11:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bez SCIEMY wrote:

    > Nieprawda! Wcale nie!
    > Ten drugi nie pozwala mi byc mna!
    > Zamiast tego madrzy sie na kazdy temat, jakby cos naprawde wiedzial!

    rozdwojenie jaźni?
    to ty się w takim razie do psychiatryka nadajesz!

  • 16. Data: 2005-07-16 20:34:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kamil Jonca wrote:

    > Ale faktycznie. Jedno wcielenie pisze z neostrady a drugie nie. Ciekawe.
    > KJ

    to tym bardziej świadczy o zaawansowanym stadium choroby :).

  • 17. Data: 2005-07-16 21:13:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jonca napisał(a):
    > Ale faktycznie. Jedno wcielenie pisze z neostrady a drugie nie. Ciekawe.

    Proxy?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-07-17 01:35:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Proxy?

    Żadne tam proxy. To mój prywatny IP. Uświadomiłem koledze po prostu, że
    aby pisać w usenecie z czyimś adresem, nie potrzeba żadnych "regularnych
    włamów" na skrzynkę, a dokonać tego może każdy, wykonując parę kliknięć
    myszą w konfiguracji swojego klienta pocztowego. Ot i cały sekret.

    Z pozostałymi wynaturzeniami kolegi nie mam nic wspólnego, a wszelkie
    zażalenia przyjmuje mój ISP.

    Howgh!

  • 19. Data: 2005-07-17 01:36:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    > Proxy?

    Wypraszam sobie, żadne tam proxy. To mój prywatny IP. Uświadomiłem

  • 20. Data: 2005-07-17 08:04:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Z pozostałymi wynaturzeniami kolegi nie mam nic wspólnego, a wszelkie
    > zażalenia przyjmuje mój ISP.

    W każdym razie udało ci się doprowadzić kilka osób do gromkiego śmiechu
    :))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl