  • 31. Data: 2012-06-14 15:01:58
    Temat: OT
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Ok, zrobiłeś fajną wklejkę, co mamy z tym zrobić?

    Jacy "my"? W czyim imieniu piszesz? Czy masz upoważnienie tej grupy osób?

    > Już dawno dodałbym Ciebie do ignorowanych, ale niestety grupe sprawdzam z
    > roznych miejsc i czytników a twoje wynurzenia i tak będą generować dodatkowy
    > ruch w postaci odpowiedzi innych userów.

    Czyż to nie genialny przykład "dodatkowego ruchu w postaci odpowiedzi
    innego usera"? Na dodatek NTG i OT...

  • 32. Data: 2012-06-14 22:38:45
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jrckkb$vp$...@i...gazeta.pl

    > Już dawno dodałbym Ciebie do ignorowanych, ale niestety grupe sprawdzam z
    > roznych miejsc i czytników a twoje wynurzenia i tak będą generować dodatkowy
    > ruch w postaci odpowiedzi innych userów.

    A ja, choć też nie ograniczam się do jednego kompa, dam Ci PLONKa. :)
    Tylko jak Cię nazwać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-06-14 22:44:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrcke2$kau$...@i...gazeta.pl

    > Nie ma co sprawdzać. Nie masz KO 24H,

    Skąd to wiesz?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Kruwa ćma -- netbook nie ciągnie DVB-T w HD, zaraz chyba kupię ,,stacjonarny
    tuner''... Notebook ,,zwykłe'' programy ciągnie na 10% swego CPU, zaś HD
    pochłania ponad 5 razy więcej!! Co za gówno...

  • 34. Data: 2012-06-15 01:43:03
    Temat: Re: OT
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TrzyLinie <t...@g...pl> napisał(a):

    > Jacy "my"? W czyim imieniu piszesz? Czy masz upoważnienie tej grupy osób?

    Jestem samozwańczym liderem ruchu oporu przeciwko zeneuelizowaniu grupy
    pl.biznes.banki ;) Kto nie z nami, ten przeciwko nam!

    > Czyż to nie genialny przykład "dodatkowego ruchu w postaci odpowiedzi
    > innego usera"? Na dodatek NTG i OT...

    Jak już się otagowaliśmy jako OT to pozwól, że się rozwinę.

    Cel uświęca środki. Poza tym, nie wydaje mi się żeby moje próby
    umerytorycznienia dyskusji były bezpodstawne. Dlatego pozwolę sobie na
    wytykanie zbędnego wodolejstwa nawet kosztem chwilowego odbiegnięcia od tematu.

    EOOT.

  • 35. Data: 2012-06-15 02:32:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> jrdsu7$bo3$...@i...gazeta.pl

    > Jestem samozwańczym liderem ruchu oporu przeciwko zeneuelizowaniu grupy

    Ty, pierdoło, nawet nie masz swego imienia. :)

    BTW imienia. :)

    A będą płakać swoje nieszczęście
    Ale imienia jego nie poznają

    http://www.rogata.eblog.pl/

    Wiesz, pierdoło, czym jest ta mgła z tego tekstu? :)

    -=-

    Nadaję ludziom własne imiona. Tobie dam imię -- Pierdoła. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2012-06-15 06:27:47
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jestem samozwańczym liderem ruchu oporu przeciwko zeneuelizowaniu grupy
    > pl.biznes.banki ;) Kto nie z nami, ten przeciwko nam!

    Znowu jacyś "my", już wiem! To GTGPBB! :)

    I znów nalał wody wytykając...

  • 37. Data: 2012-06-15 06:29:19
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Skąd to wiesz?

    Z wykopalisk.

  • 38. Data: 2012-06-15 07:47:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 04:27:47 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

    > I znów nalał wody wytykając...

    Chłopie, czep się adekwatnie głównego wodolejcy grupy, albo daj sobie
    spokój, bo dziwnie to wygląda :)

    AK

  • 39. Data: 2012-06-15 10:24:22
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Chłopie, czep się adekwatnie głównego wodolejcy grupy, albo daj sobie
    > spokój, bo dziwnie to wygląda :)

    Mnie wodolejstwo nie przeszkadza. Nie uważam twórczości wspomnianego
    za wodolejstwo. Przeszkadza mi to, że ktoś zarzuca komuś coś, co sam
    robi. Wiem, że moje uwagi także się tu łapią :) ale może to pomoże
    zrozumieć zarzucacom bezcelowość zarzucania...

    Chciałbym, aby zarzucacze, oskarżacze i inni uzurpatorzy przestali
    się przypieprzać do czegokolwiek. No tak bym chciał :) Wiem, gupi
    jestem ;)

    A teraz będziesz musiał żyć z tym rzekomo dziwnym wyglądem, który
    zauważyłeś ;)

  • 40. Data: 2012-06-15 11:07:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 08:24:22 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

    > Nie uważam twórczości wspomnianego za wodolejstwo.

    To ja sobie już pójdę, nie dyskutuję z ludźmi dyskutującymi z faktami.

    AK z facepalmem