  • 1. Data: 2009-11-23 20:28:01
    Temat: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    W weekend odbyla sie pierwsza aukcja nieruchomosci
    w Warszawie. Transakcji zawarto niewiele chociaz
    ludzi przyszlo calkiem sporo. Jak sadzicie, co z tego
    wynika na przyszlosc rynku nieruchomosci w Polsce?
    W koncu nie codzien kupuje sie mieszkanie za
    4900 PLN/m2 gdy dewelopwer normalnie chce
    za nie 7000 PLN/m2 (co prawda duze mieszkanie).
    Ciekwe tez, ze wiele mieskzan poszlo za cene wywolawcza

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-godzine-kupili-wla
    sne-M-wynik-pierwszej-Aukcji-Nieruchomosci-na-zywo-2
    052513.html

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7282200,Pierwsza
    _aukcja_mieszkan__Duzo_chetnych__malo_zakupow.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-11-23 20:48:01
    Temat: Re: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    052513.html

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7282200,Pierwsza
    _aukcja_mieszkan__Duzo_chetnych__malo_zakupow.html

    Ale ty sie zalisz czy sie chwalisz ? Mieszkam 150km od Berlina i caluje
    bozie w stopy ze nie kolo tego sqrwialego miasta w ktorym byla ta
    "LYCYTACJA"

    Prosze zerknij na ceny mieszkan w cywilizowanych czesciach europy:

    http://immobilien.shop.ebay.de/Wohnen-/60092/i.html?
    Immobilienart=Wohnung%2520zum%2520Kauf&Bundesland=Be
    rlin&Wohnfl%C3%A4che%2520in%2520m%C2%B2=41%252D60%25
    20m%C2%B2&_dmpt=Wohnen&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.
    c0.m282

    za 300 000zl mozna kupic super mieszkanie w extra czesci wielkiej
    metropolii. To trzeba byc idiota zeby tyle zpalaci c co na tym spedzie
    odiotow za osrane mieszkanie w gettcie w centrum wielkiej smierdzacej wsi.

  • 3. Data: 2009-11-24 09:15:05
    Od: Virck <v...@n...net>

    games wrote:
> [...]

    > metropolii. To trzeba byc idiota zeby tyle zpalaci c co na tym spedzie
    > odiotow za osrane mieszkanie w gettcie w centrum wielkiej smierdzacej wsi.

    Masz fatalne wspomnienia z obsranych mieszkan w Polsce (tak sie mieszka
    jak stac) ale bylem i widzialem, ze wiele sie zmienilo....Te nowe nie
    tylko nie sa osrane ale tez nie sa w gettcie. Poinformowano mnie, ze
    getto zostalo zniszczone po powstaniu Zydow w 1944..Poza tym skoro
    Warszawa to smierdzaca wies to czym sa inne miasta w Polsce. Kazdy
    mieszka tam gdzie ma prace, rodzine i gdzie czuje sie dobrze....A te
    150km od Berlina to w Puznaniu ? A tam nie ma osranych mieszkan?

  • 4. Data: 2009-11-24 10:16:56
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma prace, rodzine i gdzie czuje sie dobrze....A te 150km od Berlina to w
    > Puznaniu ? A tam nie ma osranych mieszkan?

    Takich obsranych i drogich miast jak u nas nie ma.

    stary

  • 5. Data: 2009-11-24 12:42:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości

    > Takich obsranych i drogich miast jak u nas nie ma.

    pojedź na Manhattan

  • 6. Data: 2009-11-24 13:18:42
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    ma.

    > pojedź na Manhattan

    Byłem tu i tam)

    stary

  • 7. Data: 2009-11-24 15:05:35
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Virck pisze:

> [...]
    > mieszka tam gdzie ma prace, rodzine i gdzie czuje sie dobrze....A te
    > 150km od Berlina to w Puznaniu ? A tam nie ma osranych mieszkan?

    Wybacz ale jak nazwac to co sie wyprawia w farszafce, co drugie osiedle
    ogrodzone murem parkinki z budkami i cieciem taryfiarze kroja jak za
    zboze drogi rozjebane w drobny mak komunikacja miejska rozsypujaca sie.

    Mieszkania za cene 5 razy wieksza niz w normalnej stolicy EU. Pisamki
    ktorzy rozplywaja sie nad swoim geniuszem bo sprzedali mieszkania na
    licytacji jakby nie moizna bylo ich normalnie sprzedac.
    Mieszkania to sie kupuje na licytacji ale komorniczej bo jest tanio.

    Pewne jest to ze poziom zmatriksienia w polsce wacha sie w granicach 80-90%

  • 8. Data: 2009-11-24 15:07:43
    Od: games <g...@g...home.pl>

    stary pisze:
    > ma.
    >
    > Byłem tu i tam)
    >
    > stary

    Szkoda tylko że nie było praktycznie zainteresowania. Po prostu za
    wysokie ceny zaproponowali a jeden deweloper nawet bezczelnie stwierdził
    że to tylko reklama dla niego bo resztę sprzeda drożej.

  • 9. Data: 2009-11-24 17:37:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > ma.

    > Byłem tu i tam)