  • 11. Data: 2003-07-31 18:18:05
    Temat: Re: Do posiadaczy KK BPH
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bgbl49$2bg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > chodzi mu ....

    dla sprostowania...jestem kobieta...coprawda nick mylacy, ale..
    :>>>
    pzdr.

    --
    *********
    dracula

  • 12. Data: 2003-07-31 18:21:00
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "dracula" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dla sprostowania...jestem kobieta...coprawda nick mylacy, ale..

    Czemu mylący? :) W końcu "dracula" już na pierwszy rzut oka wydaje się
    rodzaju żeńskiego... :)))
    Pozdr.
    MM

  • 13. Data: 2003-07-31 18:29:46
    Temat: Re: [ OT ] Do posiadaczy KK BPH
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bgbmlo$odn$1@news.onet.pl...

    > Czemu mylący? :) W końcu "dracula" już na pierwszy rzut oka wydaje się
    > rodzaju żeńskiego... :)))

    :))) tia...i powoli zaczyna sie OT

    PS. zmien kodowanie albo nie uzywaj PLiterek bo krzaczki widac

    *********
    Dracula

  • 14. Data: 2003-07-31 18:40:14
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik dracula pisze:

    > zaznaczylam, iz bez powodu tego zrobic nie moze....
    > a szczegoly obslugi weksla precyzuje poniekad deklaracja wekslowa czyz
    > nie??? (przyznam szczerze, ze dawno nie widzialam tego druku i nie pamietam
    > szczegolowo co w niej jest napisane).
    O wekslach można całą noc przegadać, a że w nocy można
    robić ciekawsze rzeczy to... ;-*
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 15. Data: 2003-07-31 18:42:46
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...
    > O wekslach można całą noc przegadać, a że w nocy można
    > robić ciekawsze rzeczy to... ;-*
    > --

    sioooo...na towarzyskie kusicielu :-*
    pogadamy pogadamy....:)))

    *********
    dracula

  • 16. Data: 2003-07-31 18:50:42
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > skarbowa za weksel ? Bo bankowi sie widzi ze to go zabezpieczy ?
    Powiem
    > szczerze ze pierwszy raz w banku czulem sie o ile nie jak przestepca
    > przynajmniej jak podejrzany. Dlatego sadze ze zrezygnuje z tej oferty
    > chociaz bezplatny Mastrcard wydawal sie interesujacy. Ale nie chce
    czuc sie
    > jak natret probujacy cos wyludzic ale jak klient ktory chce dac
    bankowi
    > zarobic. Pierwszy raz bylem w BPH ale sadze ze byl to chyba ostatni
    raz..
    > Zamiast w BPG wyrobie sobie chyba kredytowego Mastercarda Onet w
    Lucasie.

    Hej! Nie obrażaj się naprawdę nie masz o co.
    Z twoich wypowiedzi wynika, że raczej nie miałeś do tej pory kontaktu z
    bankiem. Wydanie karty kredytowej jest de facto zawarciem umowy
    kredytowej. Bank zatem stara się zabezpieczyć jakos swoje interesy. Czy
    ty sam udzielłbyś komuś nieznajomemu pożyczki na piękne oczy tylko
    dlatego że obiecuje Ci że za rok da Ci z 50% odsetek ? Hm? No
    udzieliłbyś ?
    Teraz ten weksel. On jest standardowym zabezpieczeniem w BPH choć raczej
    nie przy KK, już prędziej zastosowali by kaucję czy blokadę lokaty ale o
    tym nie piszesz więc mniemam że nie ma o tym mowy. Możesz je zresztą sam
    zaproponować
    Czy opłata skarbowa za weksel jest duża 0,1% kwoty kredytu to chyba w
    Twoim wypadku kilkanaście złotych, jeśli to dla Ciebie za dużo to chyba
    większość KK wydawanych normalnie będzie nie dla Ciebie.
    Jeszcze jedno umowa o wydanie KK regulowana jest ustawą o kredycie
    konsumenckim co oznacza że weksel ma mieć klauzulę nie na zlecenie więc
    bank raczej nie puści go w obieg
    Życzę powodzenia w znalezieniu dla siebie jakieś kredytówki

    Pozdrawiam Adam

    .

  • 17. Data: 2003-08-01 06:47:46
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    Jeżeli podpisujesz taki weksel to do tego weksla musisz podpisać umowę
    wekslową która dokładnie i konkretnie okresla w jakich sytuacjach i
    warunkach bank moze ten weksel uzyć.
    Jeżeli podpiszesz weksel bez tej umowy to kazdy posiadacz takiego weksla ma
    cie w reku a jak jest to jeszce weksel in blanco to masz przej....
    SC

  • 18. Data: 2003-08-01 08:03:28
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Idź do innego oddziału. To one decydują o przyznaniu karty i limitu.

    MichalL

  • 19. Data: 2003-08-01 09:15:23
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    d...@p...onet.pl (Adam S.) napisał(a):

> [...]
    > Z twoich wypowiedzi wynika, że raczej nie miałeś do tej pory kontaktu z
    > bankiem. Wydanie karty kredytowej jest de facto zawarciem umowy

    wiem czym jest wydanie karty kredytowej bo juz 3 krotnie podpisywalem umowe o
    karte kredytowa. W zadnym wypadku nie zadano ode mnie weksla...

> [...]
    > ty sam udzielłbyś komuś nieznajomemu pożyczki na piękne oczy tylko
    > dlatego że obiecuje Ci że za rok da Ci z 50% odsetek ? Hm? No

    a inne banki udzielaja bez weksli.

> [...]
    > nie przy KK, już prędziej zastosowali by kaucję czy blokadę lokaty ale o
    > tym nie piszesz więc mniemam że nie ma o tym mowy. Możesz je zresztą sam

    nie mam zamiaru deponowac zadnej kwoty w BPH na tak marny procent.

    > Czy opłata skarbowa za weksel jest duża 0,1% kwoty kredytu to chyba w
    > Twoim wypadku kilkanaście złotych, jeśli to dla Ciebie za dużo to chyba
    > większość KK wydawanych normalnie będzie nie dla Ciebie.

    nie chodzi o wysokosc. Chodzi o zasady. Po co stosowac dodatkowe
    zabezpieczenia narazajace mnie na dodatkowe ukryte oplaty ktorych inni nie
    stosuja ?

> [...]
    > bank raczej nie puści go w obieg
    > Życzę powodzenia w znalezieniu dla siebie jakieś kredytówki

    kredytowki to ja mam dwie w uzyciu. Interesowal mnie wylacznie kredytowy
    Mastercard (mam 2 visy) ale skoro BPH podchodzi tak do klienta to raczej nie
    skorzystam z oferty (mimo ze karte moge miec bezplatnie). To juz wole pojsc
    do normalnego banku ktory bedzie mnie traktowal przyjaznie. Dzisiaj kredytowe
    Mastercardy mozna dostac na szczescie w wielu bankach. A BPH z
    takim "przyjaznym" podejsciem do nowych klientow nie wroze duzych sukcesow...

    PS. Czy naprawde nie moze odezwac sie ktos kto dostal KK BPH nie majac w nim
    konta i powiedziec jakie zadano od niego zabezpieczenia ?

    D.

  • 20. Data: 2003-08-01 09:44:04
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > kredytowki to ja mam dwie w uzyciu. Interesowal mnie wylacznie
    kredytowy
    > Mastercard (mam 2 visy)

    A dlaczego się u pierasz przy MasterCard. Z BPH-PBK jest kiepsko
    rozwiązana bo wszystko walą przez Euro, lepszy byłby MC lub VC z PKO BP
    SA gdzie stosowane są przeliczniki przez Euro lub $ w zależności w
    jakiej walucie kupujesz. A może lepsza byłaby VC z Millennium, tylko te
    2 zł. za rachunek u nich.

    Mam przy okazji pytanko, jeśli zlikwiduje rachunek w BPH-PBK (dopiero
    założony), to czy będzie wgląd na KK przez Sez@m?