  • 41. Data: 2017-01-20 17:17:15
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 14:57, J.F. pisze:

    > Chyba tak sobie myslisz ... ja tam mysle, ze powinien sie natychmiast
    > aktywowac, a jest jak jest :-(

    Widząc jak ich system działa (nie działa) o takim nadmiarze szczęścia
    nie marzę :).

    > A twoj komputer zna numer syna ?
    > Obstawialbym, ze tylko Virgin - im ten system dziala jak chce.

    Jak się loguję do Virgin to gdzieś tam ten numer chyba jest widoczny a
    więc potencjalnie dostępny.

    > A jak to smartfon, to niektore programy/gry same potrafia wysylac SMS -
    > moze ma tam cos co wysyla co godzine, tylko wczesniej nie bylo na koncie
    > 30 zl.

    Już po (długo po) napisaniu na grupę wpadłem na to, że nie wymieniłem
    jednego z uczestników - telefon syna - może właśnie najsłabsze ogniwo,
    bo on jakieś gry na pewno sobie skądś tam pobrał.

    > Mozna zablokowac uslugi premium - i warto to zrobic.

    Muszę poszukać jak to się w Virgin robi.
    P.G.

  • 42. Data: 2017-01-20 17:21:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 14:59, Liwiusz pisze:

    > Co? Jak się nazywa ta jego taryfa?

    Skoro wiesz, że Virgin i że #Wszystko i że za 29zł.
    Zmuszasz mnie do szukania.
    Pakiet #WSZYSTKO o nazwie #BEZLIMITU.

    Nie wiem po co Ci to potrzebne.
    P.G.

  • 43. Data: 2017-01-20 17:25:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Koledzy syna w tym akademiku to głównie studenci prawa - więc co do
    >naprawiania wifi zgadam się z Twoim tokiem.
    >Syn się zżyma, że oni mają tylko kilka dni zajęcia i mnóstwo wolnego,
    >a on zajęcia od rana do wieczora i mnóstwo roboty (jest tam jedyny z
    >nawigacji AM).

    No coz, ja to pamietam ze swoich czasow - student elektroniki siedzi
    na cwiczeniach, student prawa siedzi w bibliotece.

    Podreczniki podobnie grube, tylko te elektroniczne chyba latwiej
    zrozumiec :-)
    (oczywiscie nie studentowi prawa)

    >Mamy podstawy uważać, że ten akademik to najlepsze co mogło się
    >trafić. Bez tego nie miałby żadnych szans, a tak jakieś tam ma.
    >Jeśli chcesz poznać (zrozumieć w zasadzie się nie da) motywacje
    >naszych decyzji to odezwij się na priv i jednoznacznie zadeklaruj, że
    >zachowasz to co Ci napiszę dla siebie - zaufam.

    Nas chyba troche smieszy to zalatwianie za doroslego chlopa w koncu
    :-)

    P.S. nawigacja AM ... jakas akademia morska ? A kto mu pomoze na
    statku ?

    J.

  • 44. Data: 2017-01-20 17:34:56
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 17:06, Kris pisze:

    > Znam osobę która do dziekanatu dzwoniła i usprawiedliwiała syna;)
    > Akademik itp też w imieniu syna załatwiała.

    Syn w normalnym, uczelnianym się zakwaterował tydzień przed zajęciami -
    taki wymóg dla pierwszego roku. Jak się zorientował jak to wygląda
    zaczął szukać kwater prywatnych ale natknął się na ten - było akurat
    jeszcze jedno wolne miejsce. Nasza rola sprowadziła się do
    zaakceptowania kosztów (tak się złożyło, że decyzję musiałem podejmować
    idąc granią w Beskidach, gdy już wiedziałem, że każda zwłoka wydłuży
    czas wędrowania przez las w całkowitych ciemnościach, a decyzji nie
    można było odkładać, bo chcieli od niego jednoznacznej deklaracji).
    P.G.

  • 45. Data: 2017-01-20 18:14:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 14:23, Piotr Gałka pisze:

    > Zrobię to wieczorem.

    I niech poda dokładnie, o której godzinie to było.

    MJ

  • 46. Data: 2017-01-20 18:22:13
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w

    > Policja by zaczęła od hipotezy, że syn kręci. :)

    Oj tam, mój dostał 500 + 6pkt od policjanta, i w ramach rekompensaty -100
    przez 40 miesięcy ode mnie za spowodowanie stłuczki golfem kolegi (do
    kasacji i dlatego -100) oraz 300 bez punktów za rowerowanie po spożyciu.
    Pikna szkoła, niańczyć to można ewentualnie wnuki, a nie >20 gamonie...

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.misc.samochody
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2017-01-20 18:56:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 17:25, J.F. pisze:

    > Nas chyba troche smieszy to zalatwianie za doroslego chlopa w koncu :-)

    Co konkretnie według Ciebie niepotrzebnie załatwialiśmy za ?
    P.G.

  • 48. Data: 2017-01-20 19:00:55
    Temat: Re: [OT] Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 12:50, Piotr Gałka wrote:
    > Sytuacja: [...]
    > - jest północ, a masz jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia koniecznie na
    > jutro

    Przyznam że nie pamiętam aby ktokolwiek z pracowników naukowych
    fatygował się do studentów o 12 w nocy aby im coś zadać na nastepny
    dzień rano. To musi być jakieś interesujące miejsce lub niezwykle oddani
    edukacji pracownicy.

  • 49. Data: 2017-01-20 19:08:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Co konkretnie według Ciebie niepotrzebnie załatwialiśmy za ?

    No wlaczyc pakiet w telefonie to sam sobie powinien potrafic ...

    choc faktycznie - przy braku internetu i niecheci do placenia za
    poczatkowy transfer moze byc to trudne :-)

    J.

  • 50. Data: 2017-01-20 19:21:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > fatygował się do studentów o 12 w nocy aby im coś zadać na nastepny
    > dzień rano. To musi być jakieś interesujące miejsce lub niezwykle oddani

    Uzasadnij na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak ktoś uczy się po
    nocy to z tego wynika, że jakiś pracownik naukowy musi się w tym samym
    czasie fatygować.
    P.G.