  • 11. Data: 2019-04-29 10:07:18
    Temat: Re: [OT] Kto nam odda nasze 100 milionów??
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Apr 2019 08:34:18 +0200, w <qa65tc$7kb$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > w dodatku byliśmy urabiani propagandą w typie Gazety Wyborczej,
    > że naszym celem powinno być służenie starszym w wierze i kajanie się na
    > nasze grzechy ("ukryte demony nacjonalizmu" itp.).

    A teraz jesteśmy urabiani przez pseudo-gazetki, a nawet telewizję, którym
    najbliżej do propagandy NSDAP/Trybuny Ludu.

  • 12. Data: 2019-04-29 12:31:24
    Od: ń <k...@t...sie>

    W odróżnieniu od propagandy NSDAP/Trybuny Ludu, obecna rządówka nie żąda wsadzania do
    pieca/więzień.
    W odróżnieniu też od mocodawców Trybuny Ludu/Żołnierza Wolności, obecny MSWiA nie
    wydaje rozkazów mordowania rabinów, wrzucania ich
    do worka, przywiązywania kamieni i topienia w zalewie.
    Ale za karę nie są przez Adama Szechtera uważani za czlowieków honoru, no trudno.

    -----

  • 13. Data: 2019-04-29 14:32:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Apr 2019 12:31:24 +0200, w <qa6jpt$k7a$1@node2.news.atman.pl>, ń
    <k...@t...sie> napisał(-a):

    > W odróżnieniu od propagandy NSDAP/Trybuny Ludu, obecna rządówka nie żąda wsadzania
    do pieca/więzień.

    To w sumie skandal, przecież podobno tyle było złodziejstwa.

    > W odróżnieniu też od mocodawców Trybuny Ludu/Żołnierza Wolności, obecny MSWiA nie
    wydaje rozkazów mordowania rabinów, wrzucania ich
    > do worka, przywiązywania kamieni i topienia w zalewie.

    No tak, teraz mamy "nowoczesne dziennikarstwo" itp :).

    PS. Pisze się pod cytatem, geniuszu...

  • 14. Data: 2019-04-29 15:44:29
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 13:55:11 UTC-5 użytkownik Liwiusz napisał:

    > 10 tysięcy.

    A racja.

  • 15. Data: 2019-04-29 18:56:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" q9uq9l$ik8$...@n...news.atman.pl

    : Powołałbym komisję do zbadania długich rąk towariszcza P. ;-))

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Dołgoruki

    Nie był towariszczem, ale kniaziem!
    [a kniaziom pieniądze się po prostu należą!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-04-29 19:33:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> i...@4...com

    : A teraz jesteśmy urabiani przez pseudo-gazetki, a nawet
    : telewizję, którym najbliżej do propagandy NSDAP/Trybuny Ludu.

    nazism == zło
    narodowy socjalizm == dobro

    https://www.google.pl/search?client=opera&hs=B3C&ei=
    ejLHXNPZHMmgjgaZz6SIAQ&q=Nazism+&oq=Nazism+&gs_l=psy
    -ab.3..0l2j0i30l7.580878.580878..581718...0.0..0.95.
    95.1......0....2j1..gws-wiz.uRffW_8qw4k

    Początek złej władzy leży IMO zawsze w społeczeństwie/poddanych.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-04-29 19:37:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" qa6jpt$k7a$...@n...news.atman.pl

    : W odróżnieniu od propagandy NSDAP/Trybuny Ludu,
    : obecna rządówka nie żąda wsadzania do pieca/więzień.

    W znacznej mierze zawdzięczamy to postawie potomków
    nazistów, którzy nie chcą kolejnego cudownego przywódcy.

    : W odróżnieniu też od mocodawców Trybuny Ludu/Żołnierza
    : Wolności, obecny MSWiA nie wydaje rozkazów mordowania
    : rabinów, wrzucania ich do worka, przywiązywania kamieni
    : i topienia w zalewie.

    IMO zmieniły się metody, ale nie dążenia.
    BTW -- do pieca żywcem wrzucała Święta Inkwizycja.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-04-29 19:40:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" qa65tc$7kb$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > w typie Gazety Wyborczej, że naszym celem powinno być
    > służenie starszym w wierze i kajanie się na nasze grzechy

    Polacy nieraz walczyli na ulicach PRLi przeciwko ,,komunie'' -- z coraz
    mniejszym zapałem. ;) (nie tylko obita xupa boli, lecz także postrzelony
    kręgosłup daje się we znaki)

    Rosjanie obalili Mikołaja -- względnie łagodnego, biorąc do porównania
    Lenina i Stalina...

    Rewolucja to śliski temat... Chiny, Kuba, Wenezuela, Iran...

    Ja preferuję wojny Lidla z Biedronką -- obniżające cenę mleka... ;)
    (biały serw Biedronce po niespełna 8 pln za kg półtłustego)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-04-29 19:42:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" qa63v5$5ro$...@n...news.atman.pl

    125 groszy za litr świeżego 3.2% UHT w Biedronce.

    > Możliwe. Niemniej zawsze mogły by rosnąć bez zwrotów
    > socjalnych, tak jak to było przez ostatnie 30 lat.

    Mogłyby -- najpierw ludzie przestają dbać o język, następnie
    o resztę swego dziedzictwa, którego stale są pozbywani przez
    mONdrych władców. Tak właśnie upadła Rzeczpospolita -- wojny
    pozbawiały ludzi ich własności, co owocowało malejącym
    przywiązaniem obywateli/narodu do państwa.

    > Nie musi. To, że oferuje, wynika tylko z tego, że:

    W praktyce tak jest, ale w teorii państwo nie zdziera
    podatków na cele władców, lecz na cele państwa i narodu
    czy społeczeństwa.

    > - dba o swoje bezpieczeństwo (policja)

    Niestety -- Moskwa nauczyła Polaków, że policja/milicja
    dba o władców, przy okazji jedynie dbajac o ład ogólny.

    > - dba o to, aby były wykonywane państwowe prawa (policja)
    > - dba o to, aby jak najdłużej rządzić (daje na resztę tyle,
    > aby wygrać kolejne wybory).

    Choćby i kosztem przyszłych pokoleń oduczanych pracy
    i uczących się stawiania żądań opartych o strajki/naciski
    miast o rozmowy i porozumienia.

    > Nie ma żadnego sposobu prawnego, aby zmusić państwo to
    > zrobienia czegoś, czego zrobić nie chce, tylko z tego
    > powodu, że się płaci podatki.

    Państwo polskie jest zmuszane raz za razem do tego
    i owego przez bogate państwa UE, rządzone ;) przez
    Polaka -- byłego premiera polskiego rządu.

    -=-

    Problemem jest brak świadomości Polaków. Teraz są ,,łamacze''
    konstytucji i konstytucjonaliści, ;) wcześniej funkcjonował
    podział my-oni, przed którym była hitlerowska okupacja
    poprzedzona (niebezpośrednio? -- niewiele znaczy kilkanaście
    lat znaczonych wojnami wobec dziesięcioleci) carskimi rządami...

    I pojedynczy człowiek dojrzewa, i całe społeczeństwa dojrzewają...
    Polskie społeczeństwo jest mocno przesiąknięte moskiewskim podejściem
    do władzy/knuta i trzeba stuleci na dorośnięcie tegoż społeczeństwa...
    Stuleci w dogodnych warunkach -- których chyba brak...

    --

  • 20. Data: 2019-04-29 22:36:51

    Mon, 29 Apr 2019 19:42:58 +0200, w <qa7d3f$k30$4@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > "Liwiusz" qa63v5$5ro$...@n...news.atman.pl

    > 125 groszy za litr świeżego 3.2% UHT w Biedronce.

    Cóż, UHT to raczej powinni dawać za darmo.
    Wówczas _może_ bym się _zastanowił_.