  • 31. Data: 2009-10-27 10:39:56
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Przeczytaj dokładnie bo piszesz głupoty.
    > Działacz PO się lekko wygłupił MSZ.

    On może, a ja nie ?
    :)

    kc

  • 32. Data: 2009-10-27 11:09:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Ty
    >
    > Chyba nie zrozumiałeś przekazu cukierników, za to działacz PO zrozumiał
    > doskonale. Swoją drogą trzeba mieć wybiórczą spostrzegawczość, by wyłuskać
    > jeden z tysięcy zjadanych dziennie tortów, a nie zauważyć, że ci którzy
    > sprzeciwiają się propagowaniu Cze Guevary i młota i sierpa to ciemnogród.
    >
    > kc

    Zrozumiałem. Tylko podaj mi podobieństwo do PRL tej sytuacji. Znasz jakiś
    przypadek miedzy '45 a '89 gdzie cukiernicy wytykali aktualnej władzy
    slogany Piłsudskiego? Jeżeli takie były to ukazały się w biuletynach SB i
    milicji, a nie w gazetach. Podaj niebezpieczne podobieństwo o jakim mówisz.
    Co w tej sytuacji niebezpiecznie przypomina PRL? Zaczynam podejrzewać, że
    jak wielu tu, mówisz o czymś dla samego gadania.

  • 33. Data: 2009-10-27 11:13:09
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > On może, a ja nie ?
    > :)

    hehe ani ja Ci nie zabronie, ani ty mi:)))

  • 34. Data: 2009-10-27 11:18:21
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus"

> [...]
    > Co w tej sytuacji niebezpiecznie przypomina PRL? Zaczynam podejrzewać, że
    > jak wielu tu, mówisz o czymś dla samego gadania.

    Dokładnie - wiedząc co było w PRLu, jaki dobroboyt, to uświadomienie
    dzieciakom jakie hasła proagandowe wtedy chodziły jest jak najbardziej na
    miejscu.
    Oczywiście te ideę szlag trafi, jeśli wtłoczycie dzieciakom do głowy, że
    teraz jest jak w PRLu.
    Wtedy to sie zgodzę, że źle to zrozumieją.
    Jeśli pamietasz PRL, kc, to powinieneś to rozumieć bo inaczej ja czegos
    kompletnie nie rozumiem.

    BTW czy rozpowszechnianie fotki z brama w Auschwitz i hasłem na niej
    zawartym jest propagowaniem nazizmu?
    Zakazać tego?
    Przecież jest zakazane a nikt tego nie sciga.

  • 35. Data: 2009-10-28 15:08:13
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Mariusz J..."

    Przepraszam, głupio wyjechałem.