  • 111. Data: 2009-06-19 06:21:37
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Dla niektórych "fachowców" to zbyt trudne.
    >
    > Ważne, że XP jest lepsze, szybsze i fajniejsze, bo tak, a VISTA to
    > szajs, a jak twierdzisz inaczej to jesteś leszcz, nie masz pojęcia o
    > czym piszesz i w ogóle to plonk :)

    wpadasz w skrajnosci.
    XP jest szybsze od Visty
    Obu systemow da sie uzywac.

    Marx

  • 112. Data: 2009-06-19 06:37:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-19, Marx <M...@n...com> wrote:

    [...]

    > Linuxa + wmvare :D

    I to nie będzie wolniejsze?

    > Albo 4GB sprzedam i postawie XP

    XP efektywnie widzi ok. 3GB.
    A w zastosowaniach graficznych, przy obróbce naprawdę dużych plików
    RAM ma spore znaczenie. Sorry, no bonus.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 113. Data: 2009-06-19 08:46:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-06-19, Marx <M...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I to nie będzie wolniejsze?
    w grach pewnie tak. Tylko po co ci w grach 8GB? poza tym emotikona nie
    widziales?

    > XP efektywnie widzi ok. 3GB.
    > A w zastosowaniach graficznych, przy obróbce naprawdę dużych plików
    > RAM ma spore znaczenie. Sorry, no bonus.
    a w modelowaniu procesow przemyslowch to i 20GB moze byc malo...
    Marx

  • 114. Data: 2009-06-19 08:57:11
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marx wrote:

    > swapuje. Wciaz w kolko swapuje.
    >
    > Marx

    e tam, raczej indeksuje.
    Po za tym jak na 4 GB i 32 bitowej visice chcesz miec wszystkie możliwe
    apliakcje uruchomione to sie nie dziw ze bedzie mulił.

    To nie Vista tylko pamięciożerne aplikacje.

  • 115. Data: 2009-06-19 08:58:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:

    > XP efektywnie widzi ok. 3GB.
    > A w zastosowaniach graficznych, przy obróbce naprawdę dużych plików
    > RAM ma spore znaczenie. Sorry, no bonus.

    Do takich rzeczy to sie uzywa maca a nie pecetow.
    PC to jest dobry do napisania maila a nie pracy nad grafiką.

  • 116. Data: 2009-06-19 21:13:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > wpadasz w skrajnosci.
    > XP jest szybsze od Visty
    > Obu systemow da sie uzywac.

    miałem XP i sprzedałem, teraz z ubolewaniem używam Visty,
    na razie godzę się z tą porażką, tylko z jednego powodu:
    vista opiera się trojanom skuteczniej niż xp

    tylko czy nie osiągnąłbym tego samego stopnia zamulenia i bezpieczeństwa
    używając xp z antywirusem nortona?

  • 117. Data: 2009-06-19 21:25:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1gv1g$d2g$1@inews.gazeta.pl

    > tylko czy nie osiągnąłbym tego samego stopnia zamulenia i bezpieczeństwa
    > używając xp z antywirusem nortona?

    A może sprawa jest prostsza niż samemu ci się to wydaje? Może warto zadać
    sobie pytanie co robię źle, że te trojany znajdują się na moim kompie? :)

  • 118. Data: 2009-06-19 21:54:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 23:13:20 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > tylko czy nie osiągnąłbym tego samego stopnia zamulenia i bezpieczeństwa
    > używając xp z antywirusem nortona?

    Aż chce się zacytować słowa Kisiela: "socjalizm to ustrój, w którym
    ludzie bohatersko znoszą trudności nie znane innym ustrojom" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 119. Data: 2009-06-20 07:08:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1guuq$v9a$5@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h1gv1g$d2g$1@inews.gazeta.pl

    > A może sprawa jest prostsza niż samemu ci się to wydaje? Może warto zadać
    > sobie pytanie co robię źle, że te trojany znajdują się na moim kompie? :)

    nie miewałem trojanów, to było porównanie
    oraz próba przekonania samego siebie do tej porażki

    xp instalowałem raz na 2-3 lata, raz z winy microsoftu
    zachciało mi się zaktualizować system
    xp zaczął tak mulić że musiałem instalować od nowa

  • 120. Data: 2009-06-20 09:02:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 21:54:54 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Aż chce się zacytować słowa Kisiela: "socjalizm to ustrój, w którym
    > ludzie bohatersko znoszą trudności nie znane innym ustrojom" ;-)

    Gdyby linux był tak popularny jak windows i używany przez tak wielką rzeszę
    mało uświadomionych informatycznie użytkowników, to wirusy pod linuxa by
    były równie popularne co pod windowsy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944