  • 51. Data: 2009-06-15 10:11:38
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    pogońcie tam żółwia i ślimaka company - bo WWW/serwis działają w niedzielnym
    tempie...

  • 52. Data: 2009-06-15 12:09:04
    Od: "Marcin" <brak_Maila@brak_Maila.pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    >Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    >przebudowie.
    >Jak Wasze odczucia?
    >
    >Małgorzata Kowalska

    przy definiowaniu odbiorcy podatkowego w mBiznes Konto niepotrzebnie
    wymagane jest podanie okresu rozliczenia. Pole to powinno być dobrowolne tak
    samo jak domyślna kwota.
    Przecież jak ktoś prowadzi działalność gospodarczą to zwykle co miesiąc
    płaci podatki i w związku z tym okres rozliczenia jest za każdym razem inny
    to po co wymagać aby w odbiorcy podatkowym był stały...

    Marcin

  • 53. Data: 2009-06-15 12:48:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz wrote:
    > Facet na forum mbanku zrobil w parę godzin po zmianach strone tak, jak
    > powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew
    > pt. nowy system transakcyjny mBanku!

    To nadal przypomina strone z wczesnych lat 90-tych. Dobrze, ze chociaz
    tlo nie jest szare.

  • 54. Data: 2009-06-15 12:54:40
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 22:58, sunmoon <s...@g...pl> wrote:
> [...]

    Rozczarowanie.
    przeprowadzilem przelew z data przyszla z emax+ do ostatniego
    zatwierdzenia i wtedy mnie oplulo, ze sie nie da.
    ie mozecie unieaktywnic tego poladaty , zamiast dodawac kalendarz,
    mimo, ze funkcjonalnosc nie doszla?

    Ugolnie strasznie muli, ale mam nadzieje, ze z powodu duzego
    zainteresowania i kilkakrotnie wiekszej ilosci logujacych niz zwykle.
    Jakby tak mialo zostac na stael to byloby przykre.

  • 55. Data: 2009-06-15 13:30:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 15 Jun 2009 10:40:03 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2009-06-15, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > [...]
    > Jak już szukać analogii, to bardziej jak Windows 2000.

    Właśnie jak Windows Me - mało używalne, powolne... Jak się tylko pojawi
    następca to przestanie istnieć (w przeciwieństwie do windows 2000, które
    długo było przez ludzi używane zanim XP nie stało się w miarę sensowne).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 56. Data: 2009-06-15 13:41:30
    Temat: Re: [OT] Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-15, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Właśnie jak Windows Me - mało używalne, powolne...

    Dokładnie tak samo jak Windows 2000 na nieodpowiednim sprzęcie. :-)
    Ja używam Visty na 3 komputerach z powodzeniem, bezproblemowo,
    bez spadku wydajności. Normalnie czary. :-P

    > Jak się tylko pojawi
    > następca to przestanie istnieć (w przeciwieństwie do windows 2000, które
    > długo było przez ludzi używane zanim XP nie stało się w miarę sensowne).

    Z czego architektura Windows 7 jest identyczna z Vistą, jedynie zrobili
    drobny lifting i usprawnili parę bibliotek. Coś jak 2000 -> XP, a zupełnie
    nie jak Me -> XP. ME to był Windows 98 po liftingu, podczas gdy W7 to jest
    Vista, z paroma usprawnieniami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 57. Data: 2009-06-15 15:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To nadal przypomina strone z wczesnych lat 90-tych. Dobrze, ze chociaz
    > tlo nie jest szare.

    Tak, lata 90. Tesknie za tymi stronami w htmlu....
    I akurat mam nadzieje, ze mbank nigdy nie pójdzie w strone inteligo.

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 58. Data: 2009-06-15 15:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podstawowa sprawa: po wejsciu na strone logowania kursor byl w starej
    > wersji w polu loginu a teraz nie jest i trzeba klikać!

    nie bronie mbanku bo spieprzyli ale... nic nie trzeba klikac - jest
    przeciez TAB

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)

  • 59. Data: 2009-06-15 15:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew

    kosmetyczne zmiany a dzien do nocy.
    Brawo - Jan Demonstracyjny!

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 60. Data: 2009-06-15 15:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@j...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Znacznie gorzej niż było. Jedyne zalety, to lepsza opcja spłaty kart -
    > "kwota pozostała" i podgląd starych wyciągów.

    uwazałbym z okresleniem jedyna.
    Ja np. uwazam ze rewelacyjne jest to, co od dawna wydawało sie oczywiste -
    3 przelewy do ZUS z jednej formatki. Brawo!

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert