  • 11. Data: 2007-06-27 06:32:57
    Temat: Re: Procedury POLBANKU...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Prawda jest taka że w Polbanku też jest lista banków z których kartę można
    > przenieść i gdyby pracownik był kompetentny to też od razu by powiedział że
    > akurat z Nordei nie przenosimy na podstawie wyciągu :)
    > a z pracownikami różnie jest :)
    > raz lepiej raz gorzej

    w innych bankach taka lista jest dostepna nawet na www i pozniej nie ma
    rozczarowania, ze "z tego banku to nie"

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-06-27 13:20:40
    Temat: Re: [OT] Procedury POLBANKU...
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    u...@o...pl (Wwieslaw) napisał(a):

    > Witam,

    > Poniewaz mam mila Pania w dziale HR ktora mi to zaswiadczenie wystawi i
    > podesle poczta do mojego biura, zamowilem sobie toto na jutro.

    O rany, istnieją miłe panie kadrowe?

    Pozdrawiam,
    Filip

  • 13. Data: 2007-06-28 06:21:14
    Od: " " <y...@W...gazeta.pl>

    miałem kartę na oświadczenie w tym banku może z 3 miesiące. to jest po prostu
    grecka bankowość tzn spoko luzik co masz zrobić dziś zrób za miesiąc i też
    będzie dobrze (niektóre narody nie nadają się do demokracji a niektóre do
    bankowości) :-) za to w oddziałach wygodne kanapy ale obsługa kiepska a może
    źle trafiłem. o obiecanym dostępie do karty przez internet pani sobie dopiero
    przypomniała jak składałem rezygnację. rozumiem, że pracownicy w bankach są
    zajęci ale w takim przypadku niech nie obiecują.

  • 14. Data: 2007-06-29 08:05:18
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Filip Lach <f...@w...gazeta.pl> wrote:

    > O rany, istnieją miłe panie kadrowe?

    Mila jest w w sensie - rano podsylam wzro zaswiadczenia i wiem ze po
    poludniu bede mial. Nie wymaga to kontaktu osobistego wiec nawet nie
    wiem na ile mila w potocznym sensie (aczkolwiek kiedys cos zalatwialem
    osobiscie i chyba mila... :)

    Polbank probuje mnie chyba zlamac. Oprocz DO i zaswiadczenia o
    zameldowaniu z UM "system" chce jeszcze jednego dokumentu + mojego
    oswiadczenia o przeniesieniu zadluzenia. Dowiadywanie sie na raty o tych
    wymogach jest lekko wxhejiajace - ale niekompetencja pracownikow jeszcze
    bardziej. Wyrob sobie u nas karte w trakcie 10 wizyt. Zeby chociaz kawe
    dawali...

    Wwieslaw