  • 21. Data: 2009-11-04 02:35:41
    Temat: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hcpqj2$ka4$1@news.onet.pl...

> [...]
    | pasujące do koncepcji aktualnej prasówki).
    |

    | prasówka =============================================
    |
    | Janusz Palikot zakupił na aukcji charytatywnej pióro, którym Prezydent RP
    | nie zdołał podpisać Traktatu Lizbońskiego.
    | "Kupiłem je jako dowód nieudolności Lecha Kaczyńskiego" - powiedział
    | szczęśliwy nabywca.
    | Poseł jest gotów kupić także mieszkanie Ziobry, aby tam urządzić muzeum IV
    | RP.
    | Pióro byłoby jednym z pierwszych eksponatów tego przybytku kultury.
    | Palikot chciałby tam umieścić, w miarę możliwości zakupu, słynną wannę

    jesteś, chłopie, żałosny ...
    bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)
    Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to już
    przerabialiśmy.
    W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie obrażona.
    Nie uważam, by mój naród był debilowaty, aczkolwiek jego ogłupianie niestety
    postępuje w tempie geometrycznym - bowiem do tego zmierzają reformy nie tylko
    tej ekipy.
    Barbara

  • 22. Data: 2009-11-04 05:57:48
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

    > jesteś, chłopie, żałosny ...
    > bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)

    To nie mój tekst i w nim nie ma poglądów.
    To tylko cytat.

    > W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie
    > obrażona.

    Ułatwię Ci zadanie, donieś na Tok-FM i Palikota.
    Tylko że nie wiem o co tu się można obrazić.

    > Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to
    > już
    przerabialiśmy.

    Ja tu nie zaczynam nigdzie wrzutek politycznych i narzucania jedynie
    słusznych poglądów stąd wniosek, ze się zacietrzewiłas bezpodstawnie
    Ponieważ nie jesteś obrażona jak w kółko się pisze o rudym przygłupie itp,
    to jest to tylko Twoja poza mająca na celu żebu tu został na grupie tylko
    punkt widzenia Jurka w postaci spamu inicjowanego przez niego.
    I jak wiemy reszta to WSI i komuchy, każdy kto się nie zgadza.

    To juz przerabialiśmy, takie prasówki.
    W komunie.

  • 23. Data: 2009-11-04 08:19:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Barbara wrote:

    > aczkolwiek jego ogłupianie niestety
    > postępuje w tempie geometrycznym

    Podaj przynajmniej dwa przykłady ogłupiania przez ekipy, tempo sobie sam
    wyliczę. A jak nie będę umiał to dopytam. Jest ogólna maniera na wypowiedzi
    pokazujące, ze ludzie u władzy są tam po to by działać na szkodę Polaków.
    Trynd jest taki by pokazać, że rządzą nami najgłupsi złodzieje jakich tylko
    można znaleźć w Polsce. Wypowiadający te poglądy nie widzi jednocześnie, że
    wydaje ocenę o samym sobie. Po latach odbija się ten trynd na nas samych.
    Historycy w krajach ościennych, powołując się na gazety polskie, mówią, że
    Beck to agent angielski. Za 50 lat ktoś nam życzliwy podniesie argument, że
    Tusk to agent niemiecki, a Polacy sami się rządzić nie umieją bo zawsze mają
    w rządzie Żydów z agentury. Nikt żadnych dowodów nie przedstawia ale to taka
    polska specyfika, że jak nie ma dowodów tym gorzej dla dowodów. Wracając do
    remu. Bardzo proszę o przykłady ogłupiania przez ekipy. Definicja ekipy też
    byłaby nie od rzeczy.

  • 24. Data: 2009-11-04 10:05:28
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > punkt widzenia Jurka w postaci spamu inicjowanego przez niego.
    > I jak wiemy reszta to WSI i komuchy, każdy kto się nie zgadza.

    Przestańcie wreszcie obrażać komunę. Dopiero co były zaduszki. Łamcie ręce nad
    rzeczywistością. Już nawet artyści protestują nad szarpaniem przed zasłoną.

  • 25. Data: 2009-11-04 10:23:36
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    > Przestańcie wreszcie obrażać komunę. Dopiero co były zaduszki. Łamcie ręce
    > nad
    > rzeczywistością. Już nawet artyści protestują nad szarpaniem przed
    > zasłoną.

    Z artystami to inna sprawa.
    Pamiętam taki rys. "komuna artystom, artyści komunie".

  • 26. Data: 2009-11-04 11:17:45
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Lukasz pisze:
    > Witam!
    >
    > Będę pisał program w ramach pracy inżynierskiej, który będzie właśnie
    > wykorzystywany do analizy technicznej. Zanim przystąpię do działania
    > chciałbym sie zorientować jakie programy są dostępne na rynku w tej

    na linuxa - masz qtstalker`a