  • 21. Data: 2004-09-08 19:03:17
    Temat: Re: [OT] Radość życia,
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-08 12:01,  kiedy Tomasz Nowicki

    > Nareszcie ktoś się ujawnił jako radosny optymista! Hura!
    > Od tej strony jeszcze Cię Tomku nie znałem...

    To pwenie przez ten masaż erotyczny ;-D

  • 22. Data: 2004-09-08 19:47:43
    Temat: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2004 20:07:03 +0200,
    osoba podpisana: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisała:
    [...]
    > Owszem. Ale o rzetelności mówić nie można.
    > Jako takie, opracowanie klasyfikuje się IMHO ad kosz.
    > Być może niepotrzebnie wymagam od ogólnopolskiej prasy przynajmniej śladów
    > jakości.

    E tam. IMHO lepiej jak czytelnik SE dowie sie tego z gazety niż dopiero
    gdy znajdzie opłatę na wyciągu. Co do jakości.... w życiu nie obejrzałem
    "Baru" (?), czy "Big brothera", co nie zmienia faktu, że dla sporej
    części populacji są to dobre rozrywki. Może dla tej samej części nie ma
    innego sposobu "wtłoczenia" info o pułapkach niż taki ? Nie wiem.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    poisoned coffee, n.:

  • 23. Data: 2004-09-09 07:25:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > linie kredytowe w kontach - takoż, nie morduje mnie jak dotąd upierdliwymi
    > procedurami uaktualniającymi wycenę zastawu hipotecznego, dochodów itd -

    A co takiego ten zastaw hpoteczny?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-09-09 09:59:25
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > A co takiego ten zastaw hpoteczny?

    Nieruchomość, która jest zabezpieczeniem kredytu*. Niektóre banki (podobno)
    lubią kazać wycenić raz na kiedyś. Pomijam drobną kwestię, że starając się o
    kredyt uzyskałem od banku wycenę "z metra" i bez opłat. A,jak się zdaje,
    niektórzy muszą przy takich okazjach płacić haracz bankowym rzeczoznawcom.

    *jeżeli użyłem niewłaściwego sformułowania, proszę, postaw mi dwójkę i nie
    męcz więcej.

    T.

  • 25. Data: 2004-09-09 10:04:08
    Temat: Re: [OT] Radość życia, było: Re: [Prasa/SE] Bank karze niewinnych klientów
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Nareszcie ktoś się ujawnił jako radosny optymista! Hura!
    > Od tej strony jeszcze Cię Tomku nie znałem...

    Wiesz jak jest, ostrożny optymizm pozwala zazwyczaj zachować kruchą
    równowagę emocjonalną przez dłuższe odcinki czasu jedynie przy niewielkim
    wspomaganiu farmakologicznym, więc próbuję jak mogę. Ale moje drugie ja jest
    fatalistycznym, nastawionym depresyjnie pesymistą - i wiem, że gdyby mi się
    noga powinęła (puk, puk w drewno), to bank schrupie mię niczym Sfinks -
    równie bezlitośnie, co bezmyślnie :-\

    T.

  • 26. Data: 2004-09-09 10:05:00
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To pwenie przez ten masaż erotyczny ;-D

    No, każdemu należy się w życiu nieco przyjemności ;-)

    T.

  • 27. Data: 2004-09-09 13:23:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-09 12:04, kiedy Tomasz Nowicki
    napisał(a) co następuje:
> [...]
    > noga powinęła (puk, puk w drewno), to bank schrupie mię niczym Sfinks -

    Po co ma chrupać? Jak weźmiemy pod uwagę to gdzie, wedle Twego wyznania
    jesteś trzymany,to wystarczy że ściśnie mocniej i już.
    Wyrazy zaniepokojenia dla połowicy przesyłam...

  • 28. Data: 2004-09-09 14:28:13
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Po co ma chrupać? Jak weźmiemy pod uwagę to gdzie, wedle Twego wyznania
    > jesteś trzymany,to wystarczy że ściśnie mocniej i już.
    > Wyrazy zaniepokojenia dla połowicy przesyłam...

    I myślisz, że wiele wyciśnie??? Heh, już nie te lata, panie, nie te lata ;-)

    T.

  • 29. Data: 2004-09-09 21:02:42
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kamil Jonca wrote:
> [...]
    > dla sporej części populacji są to dobre rozrywki. Może dla tej samej
    > części nie ma innego sposobu "wtłoczenia" info o pułapkach niż taki ?

    Jeśli o mnie chodzi - w ogóle nie oglądam telewizji, więc nie mam
    porównania ;-)
    Może faktycznie masz rację.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 30. Data: 2004-09-10 08:09:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > *jeżeli użyłem niewłaściwego sformułowania, proszę, postaw mi dwójkę i nie
    > męcz więcej.

    Nie męczę, tylko pytam, bo może coś mi umknęło. Świat się dość szybko
    zmienia...

    W Polsce zabezpiecza się nieruchomości ustanawiając na nich hipotekę, a
    ruchomości - zastaw. Czegoś takiego jak zastaw hipoteczny nie ma.