  • 11. Data: 2012-06-19 23:31:30
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-19 22:20, neoniusz pisze:

    > Hahahha, nie mow, ze rozeslali wersje z reklamami? Juz im bylo szkoda
    > tek kilka $$$. To jest tzw. special offer kindle.

    No to pojechali po bandzie :) żeby się jeszcze nie okazało, że to wersja
    czasowa kindla i w 30. dniu od pierwszego uruchomienia nastąpi
    samozapłon i zniszczenie urządzenia ;)

  • 12. Data: 2012-06-19 23:36:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.06.2012 23:25, gral pisze:

    > zapewne kartę, którą trzeba podać przy rejestracji.

    Konto na amazonie mam od dawna i żadnej karty dodanej nie mam.

  • 13. Data: 2012-06-19 23:43:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 23:24:22 +0200, Ralf napisał(a):

    > Wyłącz wifi?

    Czytnik ściąga ileś reklam i je wyświetla. Czy to przeszkadza? Z tego co
    widziałem to raczej nie.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2012-06-19 23:46:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 23:36:20 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Konto na amazonie mam od dawna i żadnej karty dodanej nie mam.

    Czytnik będziesz musiał dodać do jakiegoś konta w Amazon aby móc mu
    zrobić upgrade aby pozbyć się reklam. W końcu dojdzie do formy płatności
    za ten upgrade i albo podasz dane karty albo nie.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-06-19 23:59:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.06.2012 23:43, xbartx pisze:

    > Czytnik ściąga ileś reklam i je wyświetla. Czy to przeszkadza? Z tego co
    > widziałem to raczej nie.

    Przeszkadzac nie przeszkadza, ale wydaje mi sie, ze nagroda w konkursie
    powinna byc jednak pelnowartosciowa.

  • 16. Data: 2012-06-20 00:04:55
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Konto na amazonie mam od dawna i żadnej karty dodanej nie mam.

    ja nie miałem i dziś przy rejestracji kindla musiałem podać.
    oczywiście podałem jakiegoś pustego prepaida.
    nie, żebym nie ufał amazonowi, ale tak dla zasady :)

  • 17. Data: 2012-06-20 00:05:15
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Przeszkadzac nie przeszkadza, ale wydaje mi sie, ze nagroda w konkursie
    > powinna byc jednak pelnowartosciowa.

    to prawda. niby darowanemu kuniowi nie zagląda się tu i tam, ale jednak
    lekka żenada.

  • 18. Data: 2012-06-20 07:31:13
    Temat: Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: " " <a...@g...pl>

    > 1.Da się
    > 2. PDF na tym czytniku to kiepski pomysł.STFW

    Otóż nie podłączyłem tego ustrojstwa do wi-fi i nie mam żadnych reklam - po
    prostu czytam pdfy załadowane przez kabelek. Czy jeśli _nigdy_ nie podłączę go
    do wi-fi, nie będę mieć reklam? Jeśli tak, to to chyba cenna informacja dla
    przyszłych odbiorców mBankowych kundelków...

    Ad. 2. Sęk w tym, że interesujące mnie lektury są wyłącznie w pdfach, a
    ponieważ w dużej mierze zawierają znaki niebędące literami, ciężko je
    przekonwertować do czegoś bardziej rozsądnego.

  • 19. Data: 2012-06-20 07:38:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 07:31, a...@g...pl pisze:

> [...]
    > do wi-fi, nie będę mieć reklam? Jeśli tak, to to chyba cenna informacja dla
    > przyszłych odbiorców mBankowych kundelków...

    Skoro nie podlaczyles wifi to po prostu nie zarejestrowales czytnika.
    Fizycznie one sie niczym nie roznia, tylko SO sciaga reklamy podczas
    polaczenia. Ale jak juz pisalismy - nie przeszkadzaja one na tyle (lock
    screen i pasek przy wyborze ksiazek), zeby rezygnowac z innych funkcji
    (chociazby ustawiania daty i godziny ;)).

  • 20. Data: 2012-06-20 08:07:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to prawda. niby darowanemu kuniowi nie zagląda się tu i tam, ale jednak
    > lekka żenada.

    mnie to się kojarzy z sytuacją jak ktoś wygrywa super furę, a na miejscu
    okazuje się, że faktycznie jest to TO auto, ale oklejone reklamami
    salonu masażu, których nie można zdjąć (lub za opłatą), ale czego się
    można po BRE spodziewać...jaki bank taka nagroda

    ps
    te reklamy faktycznie przeszkadzają czy nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS