  • 31. Data: 2012-06-20 16:13:15
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 15:37, xbartx pisze:

    > Ja wiem. Darowanemu koniowi ... poza tym te reklamy są stricte w US
    > kierowane z tego co widziałem, więc u nas niektóre spokojnie mogą robić
    > jako wygaszacze ;)

    To jest jakies dziwne. Karta gwarancyjna jest od Kompranetu. Sprzedają
    oni Kindle, ale nie z reklamami.

    A co do przesyłki to moja była zapakowana dość ciekawie.

    Najpierw tekturka oryginalna, później koperta bąbelkowa, na której była
    przyklejona karteczka post-it z moim adresem. Adres byl jeszcze raz
    napisany ręcznie na tej kopercie i to wszystko było jeszcze w foliowej
    kopercie kuriera ;) Aha, mój list przewodni nie był pognieciony.

  • 32. Data: 2012-06-20 16:35:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 16:13, neoniusz pisze:

    > To jest jakies dziwne. Karta gwarancyjna jest od Kompranetu. Sprzedają
    > oni Kindle, ale nie z reklamami.

    Mam pytanie do ludzi, ktorzy juz sie troche pobawili. W opcjach jest
    mozliwosc wylaczenia odswiezania ekranu po kazdej stronie (wtedy miedzy
    stronami ekran nie powinien sie robic na chwile czarny). Normalnie ekran
    odswiezalby sie co 6 stron. Niby na forum amazona duzo ludzi pisze, ze
    jak jest goraco to u nich ekran odswieza sie po kazdej stronie,
    niezaleznie od ustawien. Jak jest u was? Ja juz tego doswiadczylem - po
    kazdej stronie wali mi czarnym po oczach.

  • 33. Data: 2012-06-20 18:45:04
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 20 Jun 2012 16:35:24 +0200, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

> [...]
    > niezaleznie od ustawien. Jak jest u was? Ja juz tego doswiadczylem - po
    > kazdej stronie wali mi czarnym po oczach.

    Też tak mam niezależnie od ustawienia tej opcji.

    --
    pI

  • 34. Data: 2012-06-20 19:45:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 18:45, pI pisze:

    > Też tak mam niezależnie od ustawienia tej opcji.

    Wsiadlem w auto z klima, bylo chlodniej i znow zaczelo dzialac dobrze ;)
    Widac kindel jest zimnolubny.

  • 35. Data: 2012-06-20 21:25:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ok, a teraz skąd można wziąć jakieś ebooki? na chomiku szukac?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2012-06-20 21:38:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 20 Jun 2012 21:25:06 +0200, RobertS wrote:

    > ok, a teraz skąd można wziąć jakieś ebooki? na chomiku szukac?

    Kupić.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 37. Data: 2012-06-20 21:52:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Są hacki na wgranie własnych obrazków. Czy jest jakiś na pozostawienie
    > tego, co było na ekranie - nie wiem. Poszukaj.

    http://joshua14.homelinux.org/blog/?p=958

    nacisnąć home, keyboard i wpisać:
    ;debugOn (press enter)
    ~disableScreensaver (press enter)
    ;debugOff (press enter)

    Chyba działa, bo od 20 minut nie ma wygaszacza :-)

    a.

  • 38. Data: 2012-06-20 22:04:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Jun 2012 21:25:06 +0200, RobertS wrote:
    > ok, a teraz skąd można wziąć jakieś ebooki? na chomiku szukac?

    Virtualo, Nexto, Woblink, Publio i pewnie jeszcze w wielu innych.
    No i od Amazona.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 39. Data: 2012-06-20 22:08:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > ok, a teraz skąd można wziąć jakieś ebooki? na chomiku szukac?

    Polecam wklepać w google hasła: calibre, darmowe e-booki i tym podobne. Ten
    pierwszy przerabia np. pdf-y na format kindla. Poza tym wbrez pozorom na
    amazonie można ściągnąć wiele darmowych e-booków lub też kupić coś ciekawego
    w cenie 0,99$.

  • 40. Data: 2012-06-20 22:34:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ten pierwszy przerabia np. pdf-y na format kindla. Poza tym wbrez
    > pozorom na amazonie można ściągnąć wiele darmowych e-booków lub też

    oki, zakup to nie problem, mam nadzieję, że znajdę interesujące mnie
    tytuły...

    ps
    mam nadzieję, że będzie taniej niż papierowe książki

    --
    pozdrawiam
    RobertS