  • 41. Data: 2012-06-21 09:36:08
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://ebooki.swiatczytnikow.pl/

    https://wolneebooki.pl/

    Warto tez sprawdzac ebooki w http://www.empik.com/ebooki

  • 42. Data: 2012-06-21 09:56:23
    Temat: Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Nie trzeba rejestrować się w Amazonie ale warto tym bardziej, że do
    rejestracji nie trzeba podawać numeru karty kredytowej. Warto moim
    zdaniem podać prawdziwe dane bo może się przydać po wejściu Amazona do
    Polski.

    Mnóstwo informacji o Kindle- sztuczki i chwyty, porady itp. oraz info o
    promocjach na polskie i angielskie ebooki - zniżki i wersje free na
    http://swiatczytnikow.pl/

    Jest już kilka dużych księgarni sprzedających ebooki, duże obniżki na
    "promocje dnia" to w zasadzie standard, czyli miesięcznie jest pewnie do
    kupienie ze 100 książek za kilka, kilkanaście zeta.

    Sprzęt jest bardzo specyficzny, porady i artykuły ze Świata Czytników
    mogą znacznie poprawić komfort użytkowania np. info, że warto kupić
    choćby najtańszą okładkę bo ekran jest dużo bardziej delikatny niż w
    tabletach a unikać naklejanych foli, które mogą pogorszyć mocno
    ergonomie i zepsuć urządzenie przy próbie odklejania itp.

    Sebastian

  • 43. Data: 2012-06-21 13:52:53
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    > http://joshua14.homelinux.org/blog/?p=958
    >
    > nacisnąć home, keyboard i wpisać:
    > ;debugOn (press enter)
    > ~disableScreensaver (press enter)
    > ;debugOff (press enter)

    Dobrze, tylko co to znaczy "press enter"? Na mBankowym kundelku nie widzę
    żadnego entera!

  • 44. Data: 2012-06-24 01:08:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 22:34:04 +0200, RobertS napisał(a):

    > oki, zakup to nie problem, mam nadzieję, że znajdę interesujące mnie
    > tytuły...
    >
    > ps mam nadzieję, że będzie taniej niż papierowe książki

    Dobrze jest też mieć konto na Amazon i podpiąć tam czytnik. Można sobie
    później wysyłać różne rzeczy na maila jeżeli chcemy aby pojawiły się one
    na czytniku. Oczywiście jak zgubimy czytnik to wszystko mamy na koncie w
    Amazon, więc po podłączeniu nowego czytnika szast-prast i wszystko znowu
    jest.

    http://swiatczytnikow.pl
    http://wolnelektury.pl

    --
    xbartx

  • 45. Data: 2012-06-25 12:14:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Cze, 09:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]

    Bardzo przyjemna promocja - skorzystalem.

    http://www.publio.pl/fabryka-slow,w383.html?utm_sour
    ce=swiatczytnikow.pl&utm_medium=link_spec&utm_campai
    gn=promo