  • 11. Data: 2004-12-22 20:54:21
    Temat: Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:cqcdlu$4j2$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaki mozecie polecic bank ktory oferuje najmniesze koszty obslugi
    > rachunkow?
    > PKO BP to juz koszmar !!!
    > 8,50/mies za co ???

    Eeeeee, co Ci za usługi wcisnęli za te 8,5 ? Ja za 4 + 2 mam dostep do neta
    i oddziałów nie oglądam :)

    --
    Dawidek

  • 12. Data: 2004-12-22 21:19:27
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Remek wrote:

    > Jaki mozecie polecic bank ktory oferuje najmniesze koszty obslugi
    > rachunkow? PKO BP to juz koszmar !!!
    > 8,50/mies za co ???

    To zalezy do czego Ci bank jest potrzebny ;)

    Lukas - przelewy gratis (kolejki do wplaty)
    mBank - konto firmowe za darmo przelewy tylko do US i ZUS (reszta niestety
    platne)
    VW Bank - tylko lokaty od czasu do czasu jakies przelewy bezplatne.

    Jest jeszcze sporo innych.Jak widze gdzies jakas oplate nawet minimalna to
    skreslam bank. Dla mnie jest nieobliczalny.

    Citibank
    Milenium
    Slaski
    Inwestbank
    Dominetbank
    te sa u mnie spalone na amen.

    Musisz eksperymentowac a zawsze z jakiegos bedziesz zadowolony ;)

  • 13. Data: 2004-12-22 21:32:19
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Jest jeszcze sporo innych.Jak widze gdzies jakas oplate nawet minimalna to
    > skreslam bank. Dla mnie jest nieobliczalny.

    Czy tylko mnie to rozsmieszylo ?
    Pozdrawiam serdecznie i dzieki za poprawienie humoru.
    owp

  • 14. Data: 2004-12-22 21:32:36
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > posługiwania się rachunkiem. Ja bym wziął sobie arkusz napisał i wpisał

    Ale to taki trochę teutoński masochizm, nie uważasz? Tyle roboty, żeby się
    przekonać, że jestem w stanie zaoszczędzić całe 15 zł rocznie...

    T.

  • 15. Data: 2004-12-22 21:52:05
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <n...@W...com> napisał
    w wiadomości news:cqcna4$hn4
    > Eeeeee, co Ci za usługi wcisnęli za te 8,5 ? Ja za 4 + 2 mam dostep do
    neta
    > i oddziałów nie oglądam :)

    PKO BP, tyle biora co miesiac za obsluge konta:(
    Jak by nie bylo to jest za samo posiadanie konta 102 zl rocznie.

    Co z tego ze daj net?? Rzadko kto juz go nie daje:)

    aaa... 4 plus 2 .....no to mbank daje to za darmo:)
    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 16. Data: 2004-12-23 07:54:18
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>

    Dnia 22-12-2004 20:51, Użytkownik yayco napisał:

> [...]
    > Dla mnie niskie koszta to jest Lukas e-konto pro. Ale też się z tym nie
    > pcham, bo najpierw trzeba spełnić określone warunki (5k przeciętnie
    > trzeba mieć, karty używać) i dopiero potem ono jest zasadniczo
    > bezpłatne, chyba, że się token zgubi albo kartę odnawia.
    > IMHO wszystko zależy od tego jaki się ma z przeproszeniem "profil"
    > posługiwania się rachunkiem. Ja bym wziął sobie arkusz napisał i wpisał
    > dane z dotychczasowego konta za ostatnie 6 miesięcy. A potem bym
    > sprawdził, ile by mnie to kosztowało w multi, m, inteligo, VW, lukasie,
    > et caetera. Każdemu co innego jest tanio.

    Ale to, jak się posługuję kontem walnie zależy od opłat na tym koncie.
    Podejrzewam na przykład, że posiadacze konta w VWbank rzadziej
    korzystają z bankomatu, za to wyciągają przynajmniej 400 PLN. Klienci
    mBanku rzadziej robią przelewy wewnętrzne. Itd. itp.

    Marcin

  • 17. Data: 2004-12-23 09:14:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-23 08:54, kiedy Marcin Sz. napisał(a)
    co następuje:

> [...]
    > korzystają z bankomatu, za to wyciągają przynajmniej 400 PLN. Klienci
    > mBanku rzadziej robią przelewy wewnętrzne. Itd. itp.

    Co tym bardziej sugeruje potrzebę indywidualnego podejścia do kwestii opat.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 18. Data: 2004-12-23 09:20:34
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-22 22:32, kiedy Tomasz Nowicki
    napisał(a) co następuje:
> [...]
    >

    > Ale to taki trochę teutoński masochizm, nie uważasz? Tyle roboty, żeby się
    > przekonać, że jestem w stanie zaoszczędzić całe 15 zł rocznie...

    Uważam, choć nie sądzę, żeby zajęło to więcej niż godzinę. Ale wolę to
    niż odwoływanie sie do porad ludzi, którzy mają inne pieniądze, inne
    doświadczenia, inne potrzeby i odmienny pogląd na sens Świąt Bożego
    Narodzenia. Oczywiście mamy tu skryte niebezpieczeństwo: w razie błędu
    musimy wziąć onże na siebie, a tak to można się rozpłakać w kącie, że
    źli ludzie znowu mnie oszukali...

  • 19. Data: 2004-12-23 11:28:19
    Temat: [OT]Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    Pięknego dnia Thu, 23 Dec 2004 10:20:34 +0100, osoba przedstawiająca się jako yayco
    napisała na grupie pl.biznes.banki, co następuje:

> [...]
    > Narodzenia. Oczywiście mamy tu skryte niebezpieczeństwo: w razie błędu
    > musimy wziąć onże na siebie, a tak to można się rozpłakać w kącie, że

    Witam,

    od dłuższego czasu czytuję wiernie pbb i muszę przyznać, że "kocham"
    Twoje wypowiedzi. Masz u mnie najwyższego score'a. Za zdrowy rozsądek,
    podejście do spraw i wogóle całokształt. A co tam, idą Święta więc mogę
    trochę 'powazelinić' ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 20. Data: 2004-12-23 11:49:13
    Temat: Re: [OT]Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-23 12:28, kiedy Human Being napisał(a)
    co następuje:

    I wzajemnie Wszystkiego Dobrego!