  • 31. Data: 2006-10-14 19:36:59
    Temat: [OT] Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: m...@g...com

    FW wrote:
    [...]
    > Ja jestem urodzony za Gomółki (tak mi się z kaczorami ten okres kojarzy),

    Chodzi o tego Gomółkę -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikołaj_Gom%C3%B3%C5%82
    ka ? No to musisz być
    niesamowicie stary, a swoją drogą to i wielki komplement dla kaczorów :)

    BP NMSP

    p. m.

  • 32. Data: 2006-10-14 19:59:01
    Od: "FW" <f...@W...gazeta.pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    ka ? No to musisz być
    > niesamowicie stary, a swoją drogą to i wielki komplement dla kaczorów :)

    Wyszło szydło z worka, kto cofnął przelew.

    Pisałem poprzedni, że żadna firma nie może w pełni się ustrzec przed
    popełnianiem błędów i zatrudnianiem nie tych co trzeba na danym stanowisku,
    ale powinna wdrażać procedury eliminujące takie osoby już na starcie.
    O, na przykład test w którym kandydat miałby do rozwiązania pewien niejasny i
    skomplikowany problem. W tekście umieścić należy kilka błędów, np. Zamiast MB,
    czy km napisać mb i Km. O tych, którzy w radosnym MSPANCach skupią się tylko
    na tych błędach, będzie od razu wiadomo, że co jak co, ale do kontaktów z
    klientem się nie nadają.
    Zamknąć ich w sali z komputerami, awansować miejscem bliżej okna, ale pod
    żadnym pozorem nie dopuszczać do kontaktów z klientem, nawet nie bezpośrednim,
    ale i przy akceptacji/weryfikacji przelewów. :-)

    Przeczytałem jeszcze pozostałe dwie wypowiedzi Mvoicem w tym wątku i naprawdę,
    to musiał być on(a) w tym nieszczęsnym GE Money.

  • 33. Data: 2006-10-14 20:46:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Złożyłem dwukrotnie reklamację w moim banku, raz w pobliskiej placówce,
    > raz na
    > infolinii.
    > Bank stwierdził dwa razy, ze przelew był prawidłowy.

    No bo przeciez byl. Przeciez reklamacja powinna dotyczyc cofniecia
    przelewu, a nie jego wyslania. Alternatywnie mozna bylo w GE
    powiedziec "nie dostaliscie pieniedzy? Tu macie kwit z mojego banku
    ze przelew poszedl, chyba autentyczny?".

    Fakt, troche wymaga dzialania znajomego.

    > A sprawa i tak by się zakończyła bez winy banku. Dlaczego? No cóż, jestem
    > pewien, że bank przytoczyłby odpowiedni punkt regulaminu, w którym całą
    > odpowiedzialność zrzuciłby na klienta.

    Bardzo watpie.

    > Przypominają mi się od razu legendarne[1] wpłatomaty mBanku, których
    > działanie
    > polega na zawieszaniu się i blokowaniu pieniędzy.

    Wplatomaty i w ogole bankomaty, faktycznie, to jest lekka zdrada.
    Zwlaszcza jesli ktos chcialby ich uzywac w powiazaniu z gotowka
    wieksza niz symboliczna. Zasadniczo uzywanie gotowki wiekszej niz
    symboliczna jest zawsze problemem, choc czasem operacje bezgotowkowe
    maja wad jeszcze wiecej.
    --
    Krzysztof Halasa