  • 11. Data: 2009-04-02 11:31:32
    Temat: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 13:25
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Tak samo na mieście, czy wyjazdach. Nie zastanawiam się do którego
    > bankomatu mogę iść, tylko idę do najbliższego jaki zlokalizuję. Ułatwia
    > znacznie, bo jeszcze jednak nie wszystkie kawiarnie, czy mniejsze
    > knajpki w miejscowościach turystycznych, obsługują klientów z kk.

    I opłaca się za to 100zł rocznie płacić?

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-04-02 11:38:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > I opłaca się za to 100zł rocznie płacić?

    Ludzie płacą dużo większe sumy za wygodę. Przykład: samochód
    vs komunikacja miejska. Każdy ma swoją granicę 'wygody' w innym
    miejscu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-04-02 11:41:05
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Mithos pisze:
    > Nikt tutaj nie mówił o koncie osobistym w Raffeisen. Moim zdaniem
    > rachunek wygląda całkiem ciekawie. Za 10 PLN miesięcznie mamy WSZYSTKO
    > darmowe w tym wypłaty ze wszystkiego co się da (nawet poczta czy
    > oddziały innych banków w kraju i za granicą).

    A w czym jest lepszy od Alior'a za 3zł miesięcznie?
    Albo Eurobanku?

    Sebastian

  • 14. Data: 2009-04-02 13:16:10
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 12:37
    > (autor BbT
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <49d4954f$1@news.home.net.pl>):

    > No jak się ma taki problem, to faktycznie. Ale kurde nic tam nie ma? Pekao?
    > Bo przecie 10zł miesięcznie to kupa kasy za sam bankomat. A prowizji ile
    > masz za obce? Bo może taniej rzadziej wybierać.

    Rachunek jest utrzymywany bezplatnie, gdy ma sie kredyt hipoteczny lub
    przechowuje sie na nim kwote > 15 000zł

    Jak mialbym placic, to pewnie bym sie zastanowil. Z drugiej strony
    wyplaty bez prowizji ze wszystkich bankomatow i darmowe przelewy przez
    internet sa dla mnie warte te 10zł.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 15. Data: 2009-04-02 13:57:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 13:38
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Ludzie płacą dużo większe sumy za wygodę. Przykład: samochód
    > vs komunikacja miejska.

    Komunikacja miejska jest wygodna wg ciebie?

    > Każdy ma swoją granicę 'wygody' w innym
    > miejscu.

    Ano... Ale akurat bankomaty darmo mnie słabo kręcą. Bezgotowkowy jestem.
    Omijam miejsca niekarciane.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-04-02 14:06:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Komunikacja miejska jest wygodna wg ciebie?

    Jest (zazwyczaj) mniej wygodna, ale też tańsza.

    Ale też zależy która - metro jest wygodne (często wygodniejsze od
    samochodu jak się ma pracę niedaleko stacji) - Pestka poznańska też
    (zwłaszcza latem jak studentów nie ma), bo nie stoisz w męczących
    korkach w upale, tylko siedzisz i jedziesz klimatyzowanym wagonem.
    Nie musisz też się skupiać na prowadzeniu. :)

    > Ano... Ale akurat bankomaty darmo mnie słabo kręcą. Bezgotowkowy jestem.
    > Omijam miejsca niekarciane.

    Ja ostatnio przechodzę na gotówke, choćby z tego powodu, że jest
    zwyczajnie taniej. Gotówką się po prostu wydaje mniej. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-04-02 14:17:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 16:06
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Jest (zazwyczaj) mniej wygodna, ale też tańsza.

    Tańsza? No słabo... W pewnych przypadkach pewnie tak, ale w ogólności jest
    droższa.

> [...]
    > (zwłaszcza latem jak studentów nie ma), bo nie stoisz w męczących
    > korkach w upale, tylko siedzisz i jedziesz klimatyzowanym wagonem.

    No i znów w określonej konfiguracji. W ogólności auto jest tańsze i
    wygodniejsze.

    > Ja ostatnio przechodzę na gotówke, choćby z tego powodu, że jest
    > zwyczajnie taniej. Gotówką się po prostu wydaje mniej. :)

    O! To ja odwrotnie. Jak mam kasę, to rozchodzi się jak woda... A karta to
    jednak karta, z pełnym wglądem w konto i z decyzją o użyciu.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2009-04-02 14:23:43
    Temat: [OT] Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Tańsza? No słabo... W pewnych przypadkach pewnie tak, ale w ogólności jest
    > droższa.

    W ogólności tańsza. Nie piszę o komunikacji krajowej, tylko miejskiej.
    Tu za cenę miesięcznego jeździsz przez cały miesiąc zazwyczaj za mniej
    niż stówę. Tankujesz auto raz w miesiącu za mniej niż 100 zł?

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-04-02 14:27:24
    Temat: Re: [OT] Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 16:23
> [...]

    > Tu za cenę miesięcznego jeździsz przez cały miesiąc zazwyczaj za mniej
    > niż stówę. Tankujesz auto raz w miesiącu za mniej niż 100 zł?

    No tankuję za 160. Ale nie muszę jeździć z kilkoma przesiadkami no i mogę
    więcej zarobić lub więcej odpocząć, bo nie tracę kupy czasu na dojazdy.

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2009-04-02 14:32:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>