  • 11. Data: 2013-11-07 12:12:57
    Temat: Re: [OT] Re: Sprytny BIll już nie taki sprytny...
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 10:46:03 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > niepytany dodam: dropboxa łatwo się linkuje/udostępnia. Bezpośrednio. W
    >
    > Adrive trzeba się przebić przez Kapcia.

    Otóż to. Dodam jeszcze aplikacje do synchronizacji na androidzie i dwustopniowe
    logowanie z wykorzystaniem tokena.

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2013-11-07 12:54:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-07 12:12, luc pisze:

    > Otóż to. Dodam jeszcze aplikacje do synchronizacji na androidzie i dwustopniowe
    logowanie z wykorzystaniem tokena.

    To popracuj jeszcze nad klientem Dropboxa pod Tor-em :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-11-07 14:30:23
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:54:23 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    logowanie z wykorzystaniem tokena.

    > To popracuj jeszcze nad klientem Dropboxa pod Tor-em :)

    Ale po co, skoro (podobno) NSA ma dostęp do wszystkiego co tam jest...

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2013-11-07 15:52:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-07 14:30, luc pisze:

    > Ale po co, skoro (podobno) NSA ma dostęp do wszystkiego co tam jest...

    Ja-tam do chmur wrzucam tylko zaszyfrowane. A po co ono ma wiedzieć do
    którego IP konto jest przypisane? Niech się głowi :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2013-11-07 16:08:17
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:52:29 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Ja-tam do chmur wrzucam tylko zaszyfrowane. A po co ono ma wiedzieć do
    >
    > którego IP konto jest przypisane? Niech się głowi :)

    Robisz to TrueCryptem, czy każdy plik z osobna traktujesz czymś?

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2013-11-07 16:15:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-07 16:08, luc pisze:

    > Robisz to TrueCryptem, czy każdy plik z osobna traktujesz czymś?

    Pliki na bieżąco używane - mały wolumin TrueCryptowy, a nawet kilka ich,
    do różnych (rozłącznych) celów. Tylko trzeba pamiętać o kolejności
    odłączania, bo się kaszana zrobi (zamknąć aplikację (albo dokumenty),
    odmontować wolumin, poczekać, aż dropbox zsynchronizuje, odłączyć kompa
    od sieci). Pliki "archiwacyjne" - z automatu, z cygwina (wygodnie mi się
    w bashu pisze takie pierdółki) tgz-uję, szyfruję ccryptem (składnik
    cygwina) i kopiuję do dropboxa. Można też wysyłać mejlem do siebie i nie
    usuwać z serwera.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.