  • 1. Data: 2009-05-10 19:00:59
    Temat: W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    ...przy oklazji - czy to pare lat temu wlasnie nie UPR zrobilo koalicje z
    "liberalami" z PO?

    http://www.dziennik.pl/opinie/article376731/W_panstw
    ie_UPR_ocaleja_slonie_i_malpy.html

    pzdr
    rk

  • 2. Data: 2009-05-10 19:15:53
    Temat: Re: W państwie UPR ocaleją słonie i małpy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

    D.

  • 3. Data: 2009-05-10 19:22:16
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
    > Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

    A to?
    http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html

  • 4. Data: 2009-05-10 19:29:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zadluzenie przebilo juz 1 bln pln. Kosmos lekki.

    D.

  • 5. Data: 2009-05-10 21:27:44
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Ladnie sie to wkomponowuje w moja date dla usdpln i chfpln.

    a byla jakas lipcowa data dla walut ?

  • 6. Data: 2009-05-10 21:28:43
    Od: sorden <s...@w...pl>

    ab wrote:

    > a byla jakas lipcowa data dla walut ?

    ja wiem, ja wiem :)
    29.06.09

    --
    in

  • 7. Data: 2009-05-10 21:48:29
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ja wiem, ja wiem :)
    > 29.06.09

    jesli tak to cos tu nie pasi, korelacja waluty/gielda ma sie dobrze wiec atak
    walut od lipca oznaczalby koniec korekty na gieldach. a tu nawet 2000 nie
    przebite wiec za wczesnie.

    zreszta sam Dieter pisal o ok rocznej hossie wiec jeszcze zdrowo ponad pol
    roku by zostalo.

    chyba ze bedzie to tylko czas korekty (jakby fali B w korekcie wzrostowej) z
    tym ze ta zapowiadana byla przez Dietera bodajze na listopad ?

  • 8. Data: 2009-05-10 22:15:28
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On May 10, 5:28 pm, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > ja wiem, ja wiem :)
    > 29.06.09
    >
    > --
    > in

    Czy moge prosic kolege o podlinkowanie gdzie ta wypowiedz o dacie
    padla , staram sie sledzic wypowiedzi tu Dietera , ale to
    przegapilem

    Jednoczesnie mam prosbe do Ditera ,jesli to nie problem moglbys
    wrzucic w jednym poscie wszystkie daty o ktorych juz wspomiales na ten
    rok , mam czesc spisane w kajecie , poprostu che jeszcze sie upewnic
    czy mam to co trzeba . Oczywiscie jesli mozesz i chcesz ? Z gory
    dzieki .Pozdrawaim .

  • 9. Data: 2009-05-11 08:08:31
    Temat: [OT] Re: W pa?stwie UPR ocalej? s?onie i ma?py
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    No to zrobmy referendum.

    No to niech lud sie opowie czy chce podniesienia podatkow. Czy muzea maja
    byc finansowane z panstwowych pieniadzy czy nie. I po kolei zapytac o te
    wszystkie pozycje w budzecie. Nie trzeba od razu.
    Mozna zmienic konstytucje i dopisac konstytucyjny nakaz referendalnego
    zwiekszenia dowolnych podatkw i danin. Zacznijmy od tego.
    No demokraci jestecie za?

  • 10. Data: 2009-05-11 08:14:28
    Temat: Re: [OT] Re: W pa?stwie UPR ocalej? s?onie i ma?py
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > Mozna zmienic konstytucje i dopisac konstytucyjny nakaz referendalnego
    > zwiekszenia dowolnych podatkw i danin. Zacznijmy od tego.

    Nie po to Kwaśniewski z całą bandą ustalał czerwoną konstytucję żeby chołota
    nie związana z WSI amogła coś przegłosowywać w referendum.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/