  • 11. Data: 2005-11-15 14:30:30
    Temat: Re: [OT] Re: mBank - nowe zabezpieczenie?
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns970EEE09320E4bios.pl@213.135.44.34...
    > F12 i "Pozwól na śledzenie stron odsyłających" oraz "Blokuj niechciane
    > wyskakujące okna"

    Ok dzieki :) Wystaczy tylko zaznaczyc "Pozwól na śledzenie stron
    odsyłających" i juz dziala :)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 12. Data: 2005-11-17 09:54:04
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-11-15, Saiko Kila napisał/a/o:

    > Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    > Marcin Lubojański, która zaskrzeczała:
    > powoduje >> wyłożenie Firefoksa i muszę z niej korzystać przez Operę,
    > myślałem że u >> wszystkich tak jest. :)

    > To ja nie wiem dlaczego to tak niedziała. W sumienie jest to wielki
    > kłopot, chociaż na początku złorzeczyłem mbankowi, bo firefoks wywala
    > się u mnie całkowicie, razem z innymi sesjami. Spróbuję nowej wersji.

    U mnie się też wywala, ale tylko na stronach informacyjnych. Strony
    transakcyjne nie wywalają firefoxa.

    I takie zachowanie FF jest już od kilku wersji, próbowałem nawet moox-a
    i też kupa.

    --
    Pete