  • 81. Data: 2004-09-25 15:29:15
    Temat: Re: [OT] Re: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    yayco napisał:

    > ... Tamtej już nie mamy, ale w tej chwili
    > małżonka panuje nad dwoma masterami charge`owymi, dwiema visami
    > kredytowymi, dwoma masterami kredytowymi i czterema visami elektron.
    > O gwarancjach nie wspomnę.
    Żonglerka dziesięcioma kartami (o gwarancjach już nie wspomnę;-))
    to sztuka, którą niełatwo nawet w cyrku zobaczyć ;-D

    > Ja tak nie umiem. Wczoraj zgubiłem zaświadczenie o przedpłacie na
    > Gwiezdne wojny i tylko litości jednej pani zawdzięczam, że mimo to mogę
    > posłuchać Marszu imperialnego. Dzisiaj zgubiłem plan zajęć katedry na
    > przyszły semestr, który wczoraj leżał obok klawiatury, żebym go nie
    > zgubił. A żona wraca dopiero wieczorem....
    Kurcze, to brzmi podejrzanie znajomo ... 8-O
    Mogę Ci zdradzić mój sposób, tajemne zaklęcie,
    które po wypowiedzeniu sprawia z nadzwyczajną skutecznością,
    że wszelkie te zagubione i ukryte przedmioty
    pojawjają się natychmiast i w całej okazałości w polu widzenia.
    Zalęcie brzmi: "Kochanie nie widziałaś gdzie..."
    W naprawdę nielicznych przypadkach, gdy zaklęcie jakimś cudem
    nie skutkuje, pozostaje ... zaczekać na odpowiedź żony. :-)

    St.

  • 82. Data: 2004-09-25 15:40:43
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-25 17:29, kiedy S.T. napisał(a) co
    następuje:

    > Zalęcie brzmi: "Kochanie nie widziałaś gdzie..."
    > W naprawdę nielicznych przypadkach, gdy zaklęcie jakimś cudem
    > nie skutkuje, pozostaje ... zaczekać na odpowiedź żony. :-)

    Ja ja myślałem, że tylko u mnie działa!
    Wszystkim innym, metody owej nie znającym, rekomenduję serdecznie.
    Ale muszę dodać, że mnie zdarza się niekiedy trzeci, najwyższy stopień
    zagubienia. W takim przypadku małżonka musi osobiście pofatygować się do
    mojego pokoju. I wtedy rzecz się ujawnia natychmiast.
    Analogicznie działa na zawartość lodówki...