  • 51. Data: 2004-09-23 09:29:21
    Temat: Re: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cos insynuujesz? :D

    Kto Cię tam wie ;-))) Może Ty jesteś "Jaka" a nie "Jaki" ;-)))

  • 52. Data: 2004-09-23 09:32:05
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 11:29:21 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Kto Cię tam wie ;-))) Może Ty jesteś "Jaka" a nie "Jaki" ;-)))

    ;-)))) Jak to sie nic nie ukryje ;-)))))) A starałAm sie ;-))))))))

    --
    JaKi

  • 53. Data: 2004-09-23 09:34:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ;-)))) Jak to sie nic nie ukryje ;-)))))) A starałAm sie ;-))))))))

    Stosy slipów Cie zdradziły, a yayco Cię zdemaskował ;-)))

  • 54. Data: 2004-09-23 10:39:57
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004 11:14:29 +0200, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:

    >Zdarzyło się to jak raz 2004-09-23 10:39, kiedy Glenn napisał(a) co
    >następuje:

    >Zdaje się to być typowe dla kobiet. Co nie znaczy, że się naśmiewam.
    >Gdzieżby tam! Sam jestem beneficjentem postawy takiej, przez małżonkę
    >kultywowanej.

    eee, to IMHO Ty jesteś nietypowy.
    Naprawdę - gdyby nie ona - dobrowolnie rezygnowałbyś ze swoich praw
    gwarancyjnych?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 55. Data: 2004-09-23 10:51:33
    Temat: [OT] Slipy...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-23 11:21, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > No wiesz - to nie kobiety tu pisały o trzymaniu wyblakłych slipów i ich
    > segregowaniu ;-))))

    Odmawiam stanowczo wypowiadania się na temat segregowania wyblakłych
    slipów!
    Zresztą wolę bokserki...
    PS W czasach politycznej poprawności lubię odwoływać się do stereotypów
    seksistowskich. Złóż to na karb tego, że jestem mężczyzną gotującym...

  • 56. Data: 2004-09-23 10:59:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-23 12:39, kiedy Jarek Andrzejewski
    napisał(a) co następuje:
    > eee, to IMHO Ty jesteś nietypowy.
    > Naprawdę - gdyby nie ona - dobrowolnie rezygnowałbyś ze swoich praw
    > gwarancyjnych?

    Nie wiem. Iż, albowiem, że (jak powiadał klasyk) związek nasz sięga
    czasów, gdy gwarancje można było dostać na ocet, turecką herbatę
    "Tumurcuk", albo groszek w puszkach. Potem groszek zanikł...
    Innymi słowy, nigdy nie próbowałem o to dbać. Za to umiem zaprogramować
    magnetowid. What a MCP (male chauvinistic pig) I am!

  • 57. Data: 2004-09-23 11:15:37
    Temat: Re: [OT] Slipy...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > PS W czasach politycznej poprawności lubię odwoływać się do
    > stereotypów seksistowskich. Złóż to na karb tego, że jestem mężczyzną
    > gotującym...

    A gadaj sobie gadaj - dopóki żona nie usłyszy/przeczyta ;-))))

  • 58. Data: 2004-09-23 11:15:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie wiem. Iż, albowiem, że (jak powiadał klasyk) związek nasz sięga
    > czasów, gdy gwarancje można było dostać na ocet, turecką herbatę
    > "Tumurcuk", albo groszek w puszkach. Potem groszek zanikł...

    No tak-kolejna ofiara poprzedniego systemu ;-))) Jak jednak wskazuje chlubny
    przykład Szanownej Małżonki mozna wznieść się ponad traumatyczne
    doświadczenia z przeszłości i tym samym zapewnić sobie realizację prawa do
    reklamacji (choćby octu ;-)

  • 59. Data: 2004-09-23 11:22:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Posiada kilka kart + karty dmowników. Moge Ci jesli tylko slip bedzie
    > jeszcze czytelny odszukac slipa z przed kilku lat jakby byla tak
    > potrzeba ;-) (ulozone datami, wg typu karty, po zakonczeiu roku
    > pakowane i odkladane ;-))

    Dziecko drogie, boj sie boga!

    Bartol

  • 60. Data: 2004-09-23 11:25:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > a ja posredni: zbieram, ale nie segreguję :-)

    Macie zdrowie. Ja to kwity zbieram tylko po to, zeby raz na pol roku,
    jak juz sie nie mieszcza w duzej kopercie (razem z innymi smieciami
    zawierajacymi jakiekolwiek moje dane identyfikacyjne) wrzucic je do
    kominka. Wyciagi przestalem szczegolowo sprawdzac pare lat temu. Teraz
    rzuce okiem i po sprawie.

    Bartol